Home Rozwiązania dla e-commmerce

Technologia i strategie dla E-COMMERCE

Wyskaluj kampanie nastawione na wynik

Chcesz zwiększyć sprzedaż, poprawić konwersję lub skalować działania na nowe rynki? Rozwijasz e-commerce a przed Tobą kolejny sufit do przebicia?

Projektujemy efektywne strategie performance marketingowe i optymalizujemy ścieżki zakupowe, aby Twój e-commerce dynamicznie rósł. Koncentrujemy się na danych, maksymalizacji ROAS i budowaniu rentownych kampanii, które realnie przekładają się na wyniki sprzedażowe.

Z jakim problemem się mierzysz?

Nieefektywne kampanie performance

marketingowe nie przynoszące oczekiwanego zwrotu z inwestycji (ROAS) i przepalające budżet.

Błędy w integracji i analizie danych

sprzedażowych z wielu źródeł, uniemożliwiające pełne wykorzystanie ich potencjału w strategii performance.

Niska widoczność organiczna

w wyszukiwarkach i trudności z adaptacją strategii SEO do dynamicznych zmian algorytmów (np. AI Overviews).

Niedopasowanie budżetu marketingowego do celów

biznesowych oraz brak strategii jego efektywnej alokacji i optymalizacji.

Problemy ze skalowaniem sprzedaży


online i osiąganiem zakładanych celów przychodowych pomimo rosnących inwestycji

Niska efektywność w ekspansji zagranicznej

na nowe rynki, w tym adaptacją strategii do lokalnych uwarunkowań.

Jedno źródło prawdy o produktach w formie hurtowni danych Google BigQuery.

Raporty sprzedaży, rentowności produktów na bazie danych z silnika e-commerce, systemów analitycznych i reklamowych.

Scoring produktów i wyższa rentowność dzięki wykorzystaniu danych o marży, stanie magazynowym czy zysku.

Selekcja produktów i kontrola priorytetów sprzedażowych od produktu przez całe marki i kategorie.

Recycling danych o produktach między platformami.

Ułatwienie rozpoczęcia sprzedaży w nowym kanale reklamowym lub na nowym rynku.

Partner w postaci Data Analyst&Product Experta

#GrowWithUS

Cross border i ekspansja zagraniczna na ponad 25 rynkach

Pomożemy Ci na każdym etapie ekspansji:

Poznaj marki, które nam zaufały

+84% Wzrost przychodów
28,9% Spadek liczby produktów bez ruchu

Perfumeria | Tysiące produktów w ofercie,  ale tylko niewielka część generuje sprzedaż? Zmieniliśmy to dzięki danym i technologii

155% wzrostu sprzedaży z kampanii y/y
8089% wzrostu konwersji z kampanii PRG y/y

Zintegrowana kampania urodzinowa dla marki sportowej

Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!

43,02% wzrost współczynnika konwersji
45,21 wzrosty nowych użytkowników w sklepie

Piękno udanej współpracy – PPC dla branży kosmetycznej

Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

>30% wzrost sprzedaży
>1000% ROAS

Globalna ekspansja i wzrost – efektywne kampanie PPC

Dynamiczne działania dla branży fashion! Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.

Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.

Kontakt

Grzegorz
Maliszewski

Head of Business Development

tel.

+48 577 997 701

e-mail

wspolpraca@promotraffic.pl

Porozmawiajmy


    Administratorem danych osobowych jest PromoTraffic sp. z o. o., ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji nawiązania kontaktu i odpowiedzi na formularz.
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne nawiązania kontaktu lub do realizacji usługi.
    Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w naszej Polityce prywatności.


    A może wspólna kawa?
    Zapraszamy do Krakowa!

    PromoTraffic
    ul. Wadowicka 8A
    30-415 Kraków

    NIP: 6762461932
    REGON: 122776631
    KRS: 0000449737

    Data Octopus to aplikacja, która dzięki własnemu modelowi danych i bezpośredniemu połączeniu z Google BigQuery umożliwia precyzyjną segmentację produktów, bazującą na dynamicznie zmieniających się informacjach.

    W zespole Marketplace.pro zajmujemy się Marketplace od A do Z. Wspieramy klientów na każdym etapie – od tworzenia strategii sprzedażowej, poprzez zarządzanie ofertami, optymalizację procesów zakupowych, aż po analizę wyników.

    PRO Experts Days to cykliczne wydarzenie zrzeszające grono ekspertów oraz praktyków zarządzania marką, marketingiem i e-commerce. To idealna okazja do zdobycia nowej wiedzy i nawiązania wartościowych kontaktów.

    Akademia PRO oferuje kompleksowe szkolenia zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z digital marketingiem, jak i dla tych, którzy mają już doświadczenie i chcą pogłębić swoją wiedzę na zaawansowanym poziomie.

    Dowiedz się więcej

    Czy ekspansja zagraniczna się opłaca?


    Globalny rynek e-commerce rośnie o ok 70% do 2026


    Czy działania PPC to tylko performance?

    Już od wielu lat kampanie PPC to nie tylko generowanie konwersji. Niemal każda większa platforma reklamowa taka jak Google Ads czy Facebook Ads posiada możliwość tworzenia kampanii zasięgowych, budujących wizerunek marki i pozyskujących nowych użytkowników na stronę. Kluczowym w przypadku tego typu kampanii jest dobranie odpowiednich celów reklamowych, którymi na pewno nie mogą być ROAS czy COS. Dobrymi przykładami celów dla pierwszych etapów lejka sprzedażowego są m.in. CPM, koszt pozyskania nowego użytkownika na stronę czy liczba zapytań branżowych.

    Czy odpowiednia semantyka może mieć znaczący wpływ na osiąganie lepszych rezultatów w SEO?

    Oczywiście, że tak! Dostarczając potencjalnemu klientowi odpowiedzi na wszystkie nurtujące go pytania i budując serwis w odpowiednio uporządkowanej i hierarchicznej strukturze, możemy znacząco poprawić efekty Twojego SEO. Koncentrując się na przygotowaniu merytorycznych treści, pomagamy algorytmom Google lepiej zrozumieć Twój serwis oraz zbudować jego autorytet, jak i mocną pozycję w wyszukiwarce.