Home Blog PromoTraffic z wystąpieniem podczas semKRK. Zobacz, co działo się na spotkaniu!

PromoTraffic z wystąpieniem podczas semKRK. Zobacz, co działo się na spotkaniu!

Czas czytania : 2 min
24 września 2019

13. edycja semKRK nie mogła odbyć się w innym czasie niż w piątek trzynastego. O dziwo jednak żadne pechowe sytuacje nie prześladowały ani organizatorów, ani uczestników. Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele PromoTraffic – nie tylko na widowni, ale także na scenie. Dowiedz się, o czym opowiadał nasz Performance Director, Krystian Kucharski.

13. edycja barcampu semKRK

Na piątkowym spotkaniu zjawiło się około 350 osób zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki internetowej. Wydarzenie podzielone było na 2 segmenty: SEO i SEM. Podczas eventu obejrzeliśmy wiele ciekawych wystąpień, wypełnionych konkretnymi danymi i treściwymi case studies. Cieszy nas to, że te ostatnie stały na bardzo wysokim poziomie i pojawiło się ich tak wiele. To zdecydowanie dobry kierunek, ponieważ większość prelegentów podzieliła się z publicznością informacjami na temat wykorzystywanych narzędzi i technologii. Technologii, które i my zamierzamy testować i wdrażać w naszym środowisku.

Prelekcje semKRK – o czym rozmawialiśmy?

Trzech pierwszych prelegentów rozpoczęło wystąpienia od szerokiego obszaru Google Ads i jego wsparcia narzędziowego. W tej części nasz Wiceprezes i Performance Director Krystian Kucharski przedstawił jeden z case studies PromoTraffic. Dotyczył on ekspansji marki SneakerStudio na 22 rynki poprzez realizację działań w oparciu o machine learning i automatyzację kampanii PPC.

Kolejnym prelegentem był Maciej Drzewiecki, który opowiedział historię sukcesu o tym, jak w przeciągu roku pozyskał 1300 klientów z działań SEM. Bardzo ciekawą prezentację przedstawił też Maciej Wiśniewski, opowiadający o procesie automatyzacji zamówień w branży cateringu dietetycznego. W drugiej części spotkania poruszone zostały natomiast zagadnienia z dziedziny SEO i optymalizacji technicznej, gdzie szczególnie dobrze w naszym odczuciu zaprezentowali się Grzegorz Strzelec i Robert Niechciał.

semKRK – jedyne takie wydarzenie

semKRK to wyjątkowy krakowski barcamp, zrzeszający wszystkich zainteresowanych tematyką SEO i SEM. W dotychczasowych edycjach uczestniczyło ponad 1300 różnych osób. Nas najbardziej cieszy to, że event inspiruje i pokazuje nowe kierunki, które marketerzy mogą wykorzystywać w swojej codziennej pracy.

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.

Jak bardzo podobał Ci się ten wpis?

Kliknij i oceń

Średni rating 0 / 5. Głosowanie 0

Bądź pierwszą osobą, która oceni ten wpis

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?