Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Audyt Social Mediów

Bądź pewny które Twoje działania warto kontynuować, a które można “podkręcić” i zyskać więcej w Social Media. Kompleksowo spojrzymy na Twoją dotychczasową komunikację i działania reklamowe. Zagłębimy się w danych analitycznych, a także porównamy Cię do konkurencji. Całość przedstawimy w przystępnym raporcie wraz z rekomendacjami.

Doświadczenie

Nasi Specjaliści od wielu lat prowadzą efektywną komunikację w Social Mediach. Gromadzą wiedzę i doświadczenie wspierając największe profile SM. Chętnie podzielą się swoim doświadczeniem i sprawdzą, gdzie w Social Media są Twoje szanse do rozwoju biznesu.

Kompleksowe podejście

Zrozumienie roli Social Media w procesie zakupowym Twojego klienta jest fundamentem właściwych decyzji. Przygotowując audyt spojrzymy szeroko na szanse jakie dają Social Media. Audyt da Ci także odpowiedź na pytanie jak SM wspierają lub mogą wspierać Twój biznes.

Spojrzenie na konkurencję

W ramach audytu przyjrzymy się także działaniom Twojej konkurencji. Co robi dobrze? Jak pozyskuje uwagę potencjalnego klienta? Pomożemy określić czy odpowiadasz właściwie na te działania, a jeśli nie, to w jaki sposób powinieneś to robić?

Ocena działań reklamowych

Odpowiemy na pytanie czy właściwie inwestujesz budżet reklamowy w Social Media. Wskażemy w jaki sposób mógłbyś efektywniej dotrzeć do swoich fanów i klientów. Rekomendujemy zmiany w kampaniach i oszacujemy jakich efektów możesz oczekiwać.

Komunikacja

Czy Twój przekaz angażuje Twoich fanów i klientów? Czy wiesz do kogo kierujesz swoją komunikację? Czy jest ona atrakcyjna dla odbiorcy? W ramach audytu przeanalizujemy skuteczność komunikacji i grupę docelową. Pomożemy doprecyzować te elementy.  

Wsparcie wdrożeniowe

Nie lubimy audytów “do szuflady”. Zapewnimy Ci wsparcie. Dzięki konsultacjom z naszym Zespołem pomożemy Ci wdrożyć wnioski z audytu i skorygować Twoje dotychczasowe strategie Social Mediowe.

Wierzymy w social media. Są doskonałą przestrzenią do budowania relacji i pozyskiwania zainteresowania nowych potencjalnych klientów. Trzeba tylko właściwie zdiagnozować ich rolę i mierzyć właściwymi wskaźnikami.

Krystian Kucharski

Performance Director, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda proces?

Warsztat

Środowisko pracy 

Analiza danych

Analiza konkurencji

Raport

Wsparcie wdrożeniowe

Pierwszym krokiem, który podejmujemy jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Do przygotowania audytu musimy zgromadzić dane historyczne, poznać konkurentów oraz Twoich klientów i fanów.

Będziemy potrzebowali dostępu do profili, analityki, kont reklamowych, by móc dokonać analizy.

Wspierając się naszymi narzędziami zgromadzimy i obrobimy dane zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Przeanalizujemy je i ocenimy.

Przyjrzymy się działaniom Twojej konkurencji. Sprawdzimy w czym radzi sobie lepiej i zyskuje przewagę.

Całość pracy przedstawimy Ci w zbiorczym dokumencie. Ocenimy każdy aspekt Twojej obecności i komunikacji w Social Mediach. Przedstawimy rekomendacje i pokażemy przykłady skutecznych rozwiązań.

Podczas spotkania omówimy efekty audytu. Punkt po punkcie przedstawimy naszą ocenę i rekomendowane zmiany. Ustalimy także dalsze kroki i nasze zaangażowanie we wdrażaniu tych wniosków.

Dlaczego nasze SEO jest skuteczne?

Strategia SEO

Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Każda strategia SEO jest dostosowywana indywidualnie i modyfikowana w zależności od zdefiniowanych celów biznesowych.

Strategia SEO

Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Każda strategia SEO jest dostosowywana indywidualnie i modyfikowana w zależności od zdefiniowanych celów biznesowych.

Strategia SEO

Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Każda strategia SEO jest dostosowywana indywidualnie i modyfikowana w zależności od zdefiniowanych celów biznesowych.

Strategia SEO

Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Każda strategia SEO jest dostosowywana indywidualnie i modyfikowana w zależności od zdefiniowanych celów biznesowych.

Strategia SEO

Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Każda strategia SEO jest dostosowywana indywidualnie i modyfikowana w zależności od zdefiniowanych celów biznesowych.

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

Consultant

Edyta Janik

New Business

+48 792 930 276

e.janik@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.