PromoTraffic z wystąpieniem podczas semKRK. Zobacz, co działo się na spotkaniu!
13. edycja semKRK nie mogła odbyć się w innym czasie niż w piątek trzynastego. O dziwo jednak żadne pechowe sytuacje nie prześladowały ani organizatorów, ani uczestników. Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele PromoTraffic – nie tylko na widowni, ale także na scenie. Dowiedz się, o czym opowiadał nasz Performance Director, Krystian Kucharski.
13. edycja barcampu semKRK
Na piątkowym spotkaniu zjawiło się około 350 osób zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki internetowej. Wydarzenie podzielone było na 2 segmenty: SEO i SEM. Podczas eventu obejrzeliśmy wiele ciekawych wystąpień, wypełnionych konkretnymi danymi i treściwymi case studies. Cieszy nas to, że te ostatnie stały na bardzo wysokim poziomie i pojawiło się ich tak wiele. To zdecydowanie dobry kierunek, ponieważ większość prelegentów podzieliła się z publicznością informacjami na temat wykorzystywanych narzędzi i technologii. Technologii, które i my zamierzamy testować i wdrażać w naszym środowisku.
Prelekcje semKRK – o czym rozmawialiśmy?
Trzech pierwszych prelegentów rozpoczęło wystąpienia od szerokiego obszaru Google Ads i jego wsparcia narzędziowego. W tej części nasz Wiceprezes i Performance Director Krystian Kucharski przedstawił jeden z case studies PromoTraffic. Dotyczył on ekspansji marki SneakerStudio na 22 rynki poprzez realizację działań w oparciu o machine learning i automatyzację kampanii PPC.
Kolejnym prelegentem był Maciej Drzewiecki, który opowiedział historię sukcesu o tym, jak w przeciągu roku pozyskał 1300 klientów z działań SEM. Bardzo ciekawą prezentację przedstawił też Maciej Wiśniewski, opowiadający o procesie automatyzacji zamówień w branży cateringu dietetycznego. W drugiej części spotkania poruszone zostały natomiast zagadnienia z dziedziny SEO i optymalizacji technicznej, gdzie szczególnie dobrze w naszym odczuciu zaprezentowali się Grzegorz Strzelec i Robert Niechciał.
semKRK – jedyne takie wydarzenie
semKRK to wyjątkowy krakowski barcamp, zrzeszający wszystkich zainteresowanych tematyką SEO i SEM. W dotychczasowych edycjach uczestniczyło ponad 1300 różnych osób. Nas najbardziej cieszy to, że event inspiruje i pokazuje nowe kierunki, które marketerzy mogą wykorzystywać w swojej codziennej pracy.
PromoTraffic
PromoTraffic
Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora