Home Blog PromoTraffic szkoli studentów Uniwersytetu Pedagogicznego

PromoTraffic szkoli studentów Uniwersytetu Pedagogicznego

Czas czytania : 2 min
18 czerwca 2020

Pracownicy PromoTraffic uwielbiają dzielić się wiedzą i mają w tym niemałe doświadczenie. Świadczą o tym spotkania z serii E-commerce LIVE, na które zapraszani są również goście wyróżniający się w wielu dziedzinach ważnych dla biznesów prowadzonych w sieci (logistyka, marketing). Przed kolejnym szkoleniowym wyzwaniem stanął Michał Gwóźdź – nasz Head of SEO Development. Sprawdź, co przygotował dla studentów Uniwersytetu Pedagogicznego!

Realizujemy program rozwoju kompetencji zawodowych studentów 

PromoTraffic wraz z Uniwersytetem Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie bierze udział w realizacji Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunku Edukacja Techniczno – Informatyczna z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron www. W ten sposób wykonujemy projekt „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

W czerwcu odbywają się zajęcia pod tytułem “Pozycjonowanie i optymalizacja stron www pod kątem ich widoczności w wyszukiwarkach internetowych”. Studenci II roku ETI w ich ramach będą uczestniczyć w wykładach, rozwiązywać testy i  wykonywać zadania praktyczne, które mają na celu dostosowanie ich kompetencji zawodowych studentów do potrzeb rynku pracy. Swoją wiedzą i zdobytym w ciągu ostatnich kilku lat pracy doświadczeniem dzieli się Michał Gwóźdź – Head of SEO Development w PromoTraffic, który jest odpowiedzialny w tym wypadku za przygotowanie i prowadzenie zajęć (odbywanych oczywiście w formie zdalnej). Harmonogram przewiduje 30 godzin warsztatowych.

Jaka jest tematyka zajęć?

Warsztaty obejmują wiele zagadnień należących do tematyki szeroko rozumianego Search Engine Optimization i będą stanowić kompleksowe wprowadzenie do tej dziedziny marketingu internetowego. Studentom przedstawione zostaną różne techniki optymalizacji witryn, sposoby działania algorytmów Google czy metody analizy stron pod kątem SEO. Uczestnicy poznają ogólnodostępne narzędzia używane na co dzień w pracy specjalisty i nauczą się dobierać słowa kluczowe. Przybliżone zostaną im czynniki behawioralne istotne z punktu widzenia pozycjonowania i zagadnienia na styku SEO i Content Marketingu. Podejmowane będą również kwestie kompetencji miękkich, przydatnych w skutecznej komunikacji z klientami. Jednym z punktów programu jest też tematyka różnic między Search Engine Optimization a inną gałęzią digital marketingu reklamą płatną w sieciach reklamowych Google i innych platformach. Studenci po odbytych warsztatach będą również umieli przygotować podstawowy raport dla klienta. Po zakończeniu zajęć wybrana grupa studentów będzie odbywać praktyki w PromoTraffic, realizując praktyczne i rozwijające zadania.

Zajęcia z elementami praktycznymi to znakomita okazja do tego, by uzupełnić wiedzę teoretyczną nabytą w trakcie studiów. Mamy nadzieję, że uczestnicy poznają metody, które będą wykorzystywać w trakcie swojej kariery zawodowej i zapewnią im one dobry start na rynku pracy.

PromoTraffic chętnie podejmuje tego typu wyzwania, starając się edukować zarówno swoich klientów, osoby zewnętrzne, jak również osoby startujące dopiero ze swoją karierą zawodową w branży digital. 

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 12 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.