Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Rozwijamy działy PPC i Content Marketingu

5 min 843
Iza Majocha | 25.04.2018

Ciągle się rozwijamy: stale przybywa nam klientów, ambitnych projektów i wyzwań, przed którymi jako agencja ochoczo stajemy. Naturalną koleją rzeczy jest więc, że stale powiększamy nasz zespół o dzielnych kosmonautów, którzy ciężko pracują nad tym, by dla naszych klientów realizować kampanie nie z tej ziemi! Poznajcie bliżej czwórkę ambitnych, młodych ludzi, którzy w ostatnim czasie na stałe dołączyli do naszego zespołu PromoTraffic.

1. Ula Ziemska - Copywriter

Ula Ziemska PromoTraffic

Gdyby spojrzeć w gwiazdy i zamiast przyszłości zobaczyć w nich przeszłość Uli, okazałoby się, że do tej pory wiodła dość eklektyczny żywot. Umiejętność zainteresowania się niemal wszystkim i kontekstowy sposób myślenia zawiodły ją na studia kulturoznawcze, w czasie których pisała prace dyplomowe o zwierzętach oraz o alkoholu. Historia jej karty bibliotecznej może wskazywać na rozliczne uzależnienia i słabość charakteru, są to jednak jedynie pogłoski (prawdopodobnie rozsiewane przez kosmitów).

Do tej pory zajmowała się rozmaitą pracą, zaczynając od wolontaryjnego malowania murali z dziećmi z osiedli socjalnych, prowadzenia warsztatów antydyskryminacyjnych, podawania płaszczy gościom Teatru Ludowego, a także sprzedawania książek w Muzeum Narodowym w Krakowie. Koniunkcja planet sprawiła jednak, że jej zygzakowata ścieżka kariery wywinęła kozła i po raz kolejny zmieniła zarówno swój wektor, jak i kierunek. Postanowiła, że zacznie pisać na pełny etat i została copywritrem, zaczynając od opisów śrub, żarówek i niszczarek do papieru. Dziś pisze dla nas i dla naszych klientów. Czy robi to dobrze? Możecie ocenić sami. Zaznaczymy tylko, że potrafi pisać teksty o samej sobie w III osobie. Nie patrząc przy tym na klawiaturę!

Kiedy wraca do domu po 8 godzinach szalonego lotu rakietą PromoTraffic, lubi wieść życie zwykłej Ziemianki, czerpiąc z filozofii slow-life. Na balkonie hoduje pomidory i poziomki, czochra rozlewającego się w plamie słońca czarnego kota, czyta grube książki i gotuje dobre jedzonki. Kiedy czwarty wymiar czasoprzestrzeni pozwoli, ucieka z dala od miasta w poszukiwaniu przygody. Lubi jeździć pociągami, bo wie, że z PKP nigdy nie będzie się nudzić. Skrycie marzy, że kiedyś będzie tak błyskotliwa, wysportowana i bogata jak komputerowa Lara Croft.

2. Oskar Jarosz - Junior PPC Specialist

Oskar, tuż po rozpoczęciu studiów magisterskich, zdał sobie sprawę, że chciałby pracować w branży, w której liczy się połączenie kreatywności oraz umiejętności technicznych i analitycznych. Po ukończeniu szkoły programowania, planował zająć się tworzeniem stron i aplikacji internetowych. Podczas pracy nad swoimi pierwszymi projektami, szybko zorientował się, że jest to zajęcie, które nie do końca go satysfakcjonuje. Szukając dalej swojego miejsca na ziemi, trafił na konferencję z zakresu IT, nowych mediów oraz marketingu internetowego. Jednym z prelegentów był Krystian Kucharski - Performance Director w Promotraffic, który opowiadał o zwiększeniu przychodów w e-commerce dzięki synergii działań SEO i PPC. Pod koniec wystąpienia wspomniał, że firma dynamicznie się rozwija i szuka nowych osób do zespołu.

Kilka tygodni później, Oskar zaczął w naszej firmie przygodę z marketingiem internetowym. Po intensywnym, trzymiesięcznym stażu, w trakcie którego odbył kilkadziesiąt godzin szkoleń i warsztatów, uzyskał certyfikaty Google AdWords i zaczął pracę na stanowisku juniorskim. Obecnie zajmuję się planowaniem, tworzeniem i optymalizacją kampanii Google AdWords oraz Facebook Ads. W swojej pracy lubi zróżnicowanie, ciągłe zdobywanie wiedzy, a najbardziej - poczucie humoru i suchary Klaudii Raczek.

W wolnym czasie stara się spędzać czas aktywnie, pasjonat motoryzacji i piłki nożnej. Zimą można często znaleźć go na nartach w górach. Czasem zdarza mu się zarwać noc z serialem na Netflixie. Cały czas wierzy, że sir Alex Ferguson wróci na ławkę trenerską i Manchester United zdobędzie kolejny puchar Ligi Mistrzów.

3. Bartosz Błęka - Copywriter

bartosz-błęka-promotraffic

Bartek znalazł się w naszej firmie, gdyż od dziecka marzył, by zostać… dziennikarzem. Zainspirowany przygodami komiksowego Tintina, wybrał studia dziennikarskie na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie zdecydował, że to jednak nie jego bajka. Właśnie dlatego zaraz po obronie pracy zaczął pracę… jako dziennikarz. Redagując newsy dotyczące przyziemnej polityki, prędko powrócił jednak do marzeń o przygodach. Te pognały go na kilka miesięcy za wielką wodę, gdzie poznał jankeską kulturę i zdystansował się do życia.

Usatysfakcjonowany przeżytymi przygodami, powrócił na łono ojczyzny, by stawić czoła nowym wyzwaniom. Za punkt honoru postawił sobie zrobić użytek z wiedzy uzyskanej podczas specjalizacji na studiach. Wiedzy dotyczącej marketingu. A że od zawsze chciał zarabiać na życie pisaniem, postanowił spróbować swoich sił jako copywriter. Tak znalazł się w naszej firmie, gdzie zajmuje się tworzeniem wysokiej jakości treści na strony internetowe Klientów oraz zachodzi w głowę, jak po raz setny napisać o tym samym produkcie coś zupełnie nowego. Nie znosząc stagnacji, chętnie rozwija się w kierunku Content Marketing Specialist.

W czasie wolnym lubi oderwać się od szarej rzeczywistości, dając nura w książki, filmy, seriale i gry komputerowe. Szczególnym uczuciem darzy (czasem dorodne, czasem całkiem niedojrzałe) owoce Hollywood, będące jego zainteresowaniem w trakcie studiów filmoznawczych. Wszystkie te inspiracje wykorzystuje do tworzenia własnych światów, w historiach, które pewnego dnia podbiją zarezerwowane dla bestsellerów półki księgarń.

4. Anna Szyszka - Junior PPC Specialist

anna-szyszka-promotraffic

Ania marketingiem internetowym zainteresowała się, kiedy zaczęła swoje drugie studia na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją Reklama i Marketing w Sieci. Wcześniej skończyła Turystykę na AWF-ie i przez kilka lat pracowała w hotelu. W trakcie tych drugich studiów nastąpiła u niej silna chęć przebranżowienia się i spróbowania czegoś nowego. Zaczęła szukać staży, na których mogłaby pogłębić zdobytą wcześniej na studiach wiedzę i poznać ten światek marketingu internetowego od podszewki.

I tym sposobem trafiła na ogłoszenie PromoTraffic, gdzie poszukiwano kandydatów na stanowisko stażysta PPC. Ania z sukcesem przeszła rekrutacje i znalazła się na 3 miesięcznym stażu PPC, gdzie spędziła niezliczoną ilość godzin na szkoleniach, zdobyła certyfikaty AdWords  i po okresie stażu, została z nami na dłużej jako Junior PPC Specialist.

Obecnie w PromoTraffic Ania zajmuje się planowaniem, tworzeniem i optymalizacją kampanii Google Adwords oraz Facebook Ads. Po pracy lubi pić zawrotne ilości kawy i zamiast chodzić - biegać po górach.

Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Stale poszukujemy talentów ze świata marketingu internetowego, więc jeżeli czujesz, że masz to coś, by z sukcesem tworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla nawet najbardziej wymagających klientów - odwiedź naszą zakładkę kariera i sprawdź, kogo aktualnie szukamy lub wyślij nam spontanicznie swoje cv!  

Iza Majocha

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.