Analiza konkurencji contentowej – szereg działań mających na celu przeanalizowanie konkurentów w kampaniach content marketingowych. Polega zazwyczaj na analizie tematyki, jakości treści, zaangażowania użytkowników, pozycji osiąganych przez dane teksty w wyszukiwarce i wielu innych czynników. Przeprowadza się ją za pomocą różnych narzędzi – jak, chociażby Ahrefs, SurferSEO czy Senuto. Dokładne przeanalizowanie konkurencji pozwala na zidentyfikowanie dobrych praktyk w danej branży, a także znalezienie przestrzeni do budowania przewagi konkurencyjnej.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.