Chcemy by biznesy naszych klientów bezpiecznie i stale rosły. Budujemy wokół nich narzędzia i rozwiązania które mają chronić, zapobiegać ale też dawać impulsy rozwojowe. #GrowWithUs.
Paulina Pytel
Head of Social Media, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Zdefiniowanie haseł
Uruchomienie monitoringu
Scenariusze
Reagowanie na alerty
Raport
Ewaluacja
Dobór haseł powiązanych z Twoim biznesem i marką, a także konkurencją.
Konfiguracja i uruchomienie narzędzia monitorującego.
Przygotowanie modeli odpowiedzi i reakcji na alerty.
Bieżąca realizacja działań związanych z monitoringiem marki.
Comiesięczny raport podsumowujący. Przedstawienie wniosków i rekomendacji.
Dalszy rozwój monitoringu. Skuteczne wykorzystywanie wszystkich funkcji systemu.
Dlaczego PromoTraffic?

Skuteczne SEO
W działaniach SEO skupimy się na Twoich celach biznesowych!
Stworzymy dla Ciebie skuteczną strategię SEO. Pomożemy Ci zoptymalizować Twój serwis, stworzyć atrakcyjne treści i pozyskać wysokiej jakości linki. Zaplanujemy jak wykorzystać Content Marketing do wzmocnienia Twojej pozycji na rynku i w Google. Zapewnimy Twojej stronie stałą i wysoką pozycję w Google.

Kampanie reklamowe na sterydach
Skuteczne wykorzystanie narzędzi, takich jak: DoubleClick, Whoop! Apps, Optmyzr czy ROIHunter pozwoli wyskalować biznes i włączyć nowe kampanie AdWords i Facebook na sterydach.
Innowacyjne systemy pomagają zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) w marketing online. Ich połączenie z kompetencjami i know-how specjalistów w agencji pozwala w pełni wykorzystać potencjał i zwiększyć efektywność strategii reklamowych gwarantując sukces i skuteczność działań.

Social Media
Twoi potencjalni klienci spędzają codziennie godziny w Social Mediach.
Pomożemy Ci do nich dotrzeć, zainteresować ich Twoją ofertą i przekonać do zakupów. Dzięki przemyślanej komunikacji, wspartej skutecznymi reklamami i zaawansowanej analityce Twój biznes urośnie.

Content Marketing
Przygotujemy dla Ciebie treści, które sprzedają. Wzbogacimy Twoją stronę o atrakcyjne i angażujące opisy. Zyskasz klientów, którzy lepiej zrozumieją co masz im do zaproponowania i dlaczego powinni wybrać właśnie Twoją ofertę.
Zadbamy o Twój blog. Będzie przyciągał nowych użytkowników jak magnes, generując dla Ciebie wzrost biznesu.

#GrowWithUs
Misją PromoTraffic jest rozwój Twojego biznesu. Stąd troska z naszej strony o takie elementy jak:
- pełna transparentności działań,
- rozbudowane raportowanie dające mocny wgląd w realizowane usługi,
- uczciwości w komunikacji i szczere, bieżące komunikowanie szans i zagrożeń,
- transfer wiedzy z obszaru e-marketingu do Twojego Zespołu,
- stałe szukanie nowych rozwiązań wspierających Twój biznes.
Korzyści z marketingu w mediach społecznościowych
Obsługa social media umożliwia łatwą komunikację pomiędzy marką, a jej odbiorcami w sieci. Utworzenie konta dla marki na Facebooku, Twiterze czy Instagramie umożliwi dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów. Prowadząc konto kształtujemy wizerunek swojej marki w Internecie. Kontakt z odbiorcami w mediach społecznościowych jest bardzo ważny, ze względu na opinie, jakie możemy od nich uzyskać. Reakcja na komentarze sprawi, że marka będzie dobrze postrzegana. Media społecznościowe pozwalają na promocję firmy niskim kosztem w porównaniu do takich mediów jak telewizja czy radio.
Aktywność w portalach społecznościowych sprawi, że pozyskamy dodatkowych użytkowników, którzy odwiedzą naszą stronę internetową i dokonają konwersji. Dodatkowo zwiększymy rozpoznawalność naszej firmy.
Szczegółowa analiza zachowań odbiorców, zasięgu postów, ilości polubień, komentarzy i udostępnień pozwala na określenie jakości dotychczasowych działań i wykorzystanie zdobytej wiedzy do tworzenia bardziej efektywnych kampanii marketingowych. Odpowiednio dobrana Strategia w social media to podstawa, aby nasze działania były skuteczne.
Czym jest monitoring mediów społecznościowych?
Monitoring w mediach społecznościowych jest procesem, który pomaga nam w działaniach, które wykonujemy dla danej marki w Internecie. Monitoring marki w social media sprawia, że dotrze do nas każda informacja, w której wspomniana została nasza firma. Na przykład, gdy użytkownik napisze negatywną opinię na temat naszego produktu na forum internetowym - dowiemy się o tym i będziemy mogli zareagować. Dzięki temu mamy kontrolę nad tym, jak użytkownicy postrzegają naszą markę i będziemy w stanie zrozumieć potrzeby naszych odbiorców - co im się podoba, a czego nie lubią w naszych produktach lub usługach.
Istnieje wiele narzędzi do monitoringu mediów społecznościowych. Niektóre z nich pozwalają na monitoring nie tylko w social mediach ale również mediów tradycyjnych, takich jak telewizja, radio czy prasa i taką usługę również oferujemy dla naszych klientów.
Dlaczego warto zainwestować w narzędzia do monitoringu?
Dane, jakie pozyskamy z narzędzi, mogą posłużyć nam do głębszych analiz. Dzięki opiniom naszych odbiorców, wiemy jakie są ich potrzeby, oczekiwania i dzięki temu możemy dopasować swoją komunikację oraz reklamy.
Monitorowanie mediów we własnym zakresie również jest możliwe, ale ze względu na to jak dużo to wymaga czasu i nakładu pracy oraz nakładów finansowych firmy zwykle nie podejmują decyzji o zatrudnianiu dodatkowej osoby, która będzie się zajmować monitoringiem marki w mediach oraz o inwestowaniu w płatne narzędzia. Ilość postów czy artykułów do przeczytania, w których została wspomniana nazwa naszej marki może być ogromna.
Ważne jest również, że stały monitoring własnej marki pozwala na uniknięcie (bądź załagodzenie na samym początku) kryzysu w mediach społecznościowych. Czasami jeden negatywny wpis na Facebooku może pogrążyć markę na kilka tygodni i spowodować straty wizerunkowe.
Czym się kierować, przy wyborze narzędzia do monitoringu social mediów?
Istnieją narzędzia płatne i bezpłatne. W przypadku narzędzi płatnych warto zwrócić uwagę na to, czy narzędzie aktualizuje wyniki w czasie rzeczywistym - im częściej wyniki są aktualizowane tym lepiej dla nas, gdyż nasza reakcja na komentarze może być szybsza. Ważna jest również automatyczna analiza sentymentu, która od razu rozróżnia wzmianki pozytywne od negatywnych - wówczas możemy od razu najpierw zająć się negatywnymi. Równie ważna jest ilość dostępnych wskaźników w poszczególnych narzędziach.
Warto jednak pamiętać, że narzędzia do monitoringu social media nie są w stanie zastąpić odpowiednio przygotowanych działań marketingowych, opartych na wszystkich kanałach komunikacji. Dzięki monitoringowi mediów budowanie takiej strategii działań będzie przebiegało płynniej i zostanie przeprowadzone efektywniej.

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case studyCase Study Moda Size Plus Iwanek
Zobacz, jak zwiększyliśmy przychody naszego klienta w sklepie online o 68,48 %.
Zobacz case studyCase study - Picodi
Zobacz, jak wygenerowaliśmy 1000 000 zasięgów miesięcznie dla Picodi!
Zobacz case study
Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!