Wierzymy w social media. Są doskonałą przestrzenią do budowania relacji i pozyskiwania zainteresowania nowych potencjalnych klientów. Trzeba tylko właściwie zdiagnozować ich rolę i mierzyć właściwymi wskaźnikami.
Paulina Pytel
Head of Social Media, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Warsztaty
Analiza
Strategia i harmonogram
Realizacja - prowadzenie SM
Raport
Narzędzia budujące przewagę
Nikt nie zna i nie rozumie tak dobrze Twoich Klientów, jak Ty i Twój zespół. Poprzez odpowiednie pytania zbierzemy wstępny materiał do właściwego zbudowania i opisania person.
Nasze narzędzia pozwolą zebrać szczegółowe dane o Twoich klientach i ich preferencjach. Ich właściwa analiza pozwoli nam zbudować obraz klienta idealnego oraz nakreślić najlepszy sposób komunikacji z nim.
W ramach formułowania strategii stworzymy: opisy person, kierunki komunikacji, rodzaj i tematykę postów oraz natężenie komunikacji. Wypracujemy także główne cele i wskaźniki efektywności.
Zgodnie z akceptowanym przez Ciebie harmonogramem publikujemy posty i odpowiadamy na komentarze fanów. Ważne jest dla nas to, aby nasze posty były nie tylko kreatywne, ale przede wszystkim odpowiadały na potrzeby Twoich klientów i zachęcały ich do zakupu Twoich produktów.
Co miesiąc dedykowany Specjalista przygotuje i omówi obszerny raport. Znajdą się w nim wszystkie kluczowe wskaźniki, analizy, wnioski oraz rekomendacje dalszych działań.
Chcemy dać Ci realną przewagę nad konkurencją. Dlatego, by wyróżnić Twoją markę będziemy wykorzystywać najlepsze narzędzia do tworzenia atrakcyjnych grafik i video. Zadbamy także o odpowiednią promocję postów, dzięki narzędziom reklamowym.
Obsługa social media
Współcześnie obecność marki w social media jest właściwie obowiązkowa. W zdecydowanej większości przypadków media społecznościowe stanowią podstawę działań marketingowych i decydują o sukcesie Twojego biznesu w internecie. Niezależnie od tego, na jakim rynku działasz, potencjalni klienci Twojej firmy prawdopodobnie korzystają z Facebooka. Dochodzi do tego całe mnóstwo branż, które mogą znaleźć rzesze fanów wśród użytkowników Instagrama czy LinkedIna. Przekonaj się, jak obsługujemy social media w PromoTraffic, i powierz nam prowadzenie swoich profili!
Obsługa social media - posty to nie wszystko
Może Ci się wydawać, że nie ma nic prostszego niż prowadzenie firmowego profilu na Facebooku. Musisz jednak wiedzieć, że obsługa social media to coś zdecydowanie więcej niż publikowanie przypadkowych postów raz na jakiś czas. Przede wszystkim działania w mediach społecznościowych wymagają opracowania konkretnej strategii. W PromoTraffic opieramy ją na sprawdzonych danych statystycznych i dostosowujemy ją do danej grupy docelowej. Dzięki temu możemy zaplanować sposób komunikowania się z odbiorcą.
Na podstawie szczegółowej strategii przygotowujemy harmonogram postów na każdy miesiąc działań w mediach społecznościowych. Publikacje dostosowane są do obranych celów biznesowych i kreowane we współpracy z grafikiem. Co najważniejsze, na bieżąco monitorujemy ich skuteczność. Weryfikujemy więc, czy osiągają przewidziane liczby reakcji, generują pożądany ruch i zwiększają współczynnik konwersji. Na podstawie danych analitycznych jesteśmy w stanie stwierdzić, jakie treści sprawdzają się najlepiej, i przygotowywać coraz skuteczniejsze posty pod social media.
Obsługa social media to nie tylko publikacje postów, ale również moderacja. Co to oznacza? Ściągamy z Ciebie odpowiedzialność za kontakt z fanami. Odpisujemy na zamieszczanie przez nich komentarze, odpowiadamy na otrzymywane wiadomości. Sposób komunikacji opieramy na przyjętej strategii, kierując się pozytywnym wizerunkiem Twojej marki oraz realizacją założonych celów.
Działania w mediach społecznościowych i ich cele
W zależności od platformy social media różnić się będą cele, jakie możesz osiągnąć, prowadząc firmowy profil. Możesz dążyć między innymi do zwiększenia ruchu na swojej stronie, budowy świadomości marki i jej pozytywnego wizerunku, poszerzaniu grona potencjalnych klientów czy ich edukowaniu.
Facebook to bez wątpienia najpopularniejsze medium społecznościowe. Mówi się nawet, że jeśli kogoś nie ma na Facebooku, to znaczy, że nie istnieje. Raczej nikt nie chciałby, żeby tak powiedziano o jego marce, prawda? Dlatego obecność w tym serwisie jest obowiązkiem przedsiębiorcy. Niemniej - nie może to być obecność przypadkowa. Wiele osób popełnia błąd polegający na tym, że nie poświęca firmowemu profilowi należytej uwagi. W efekcie naraża się na odwrotny skutek - zamiast zyskiwać przychylność klientów, ryzykuje pogorszeniem wizerunku i wystąpieniem sytuacji kryzysowej.
Instagram to bardzo wdzięczne medium, dające markom ogromne możliwości. Swój profil muszą tam mieć firmy działające między innymi w takich branżach jak beauty, fashion czy turystyka. Jednym słowem na dobrze przemyślanych działaniach na Instagramie zyskają wszyscy ci, którzy mogą skutecznie przemawiać do swoich odbiorców obrazami. Publikacje wysokiej jakości zdjęć potrafią zdziałać cuda i przyciągnąć do marki rzesze fanów. Ci natomiast z czasem staną się jej klientami.
O ile Instagram to medium czysto wizualne, o tyle LinkedIn przyciąga wszystkich tych, którzy żyją biznesem. O swoją obecność tam powinny więc zadbać firmy związane z finansami, rachunkowością czy IT. Tutaj liczy się profesjonalizm i nawiązywanie intratnych relacji. Takie cele osiąga się zupełnie innym typem komunikacji niż w przypadku Facebooka oraz Instagrama.
Jak komunikować się z klientami w social media?
Social media to wyjątkowe miejsca w sieci, o których charakterze decydują tak naprawdę sami ich użytkownicy. Jeśli więc chcesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów za pomocą takich serwisów jak Facebook, Instagram czy LinkedIn, musisz dostosować do nich ton komunikacji. Dlatego też nasza agencja w pełni wykorzystuje potencjał postów natywnych. Publikowane przez nas treści są dostosowane do charakteru medium oraz grupy docelowej i niosą ze sobą konkretną wartość. Dbamy o właściwy stosunek postów wizerunkowych do sprzedażowych, aby skutecznie przyciągać odbiorców do marki.
Dobrze obsługiwane social media są kluczem do pomyślnej komunikacji z klientami i sukcesów Twojego biznesu w sieci. PromoTraffic to agencja zajmująca się mediami społecznościowymi od lat - jeśli zależy Ci na przemyślanej strategii i jej konsekwentnej realizacji, powierz nam prowadzenie swoich profili!
Skuteczna komunikacja w Social Mediach

Strategia SM
Komunikację prowadzimy w oparciu o strategię Social Media. Konkretny plan działania, idealnie skrojony dla Twojej marki. Dzięki niej wiemy jak często, co i jak publikować, żeby angażować społeczność. Strategia social media zawiera:
- analizę badań rynkowych i trendów,
- wyznaczenie grupy docelowej,
- naszkicowanie person, do których mówimy,
- przyporządkowanie kanałów social media do person,
- ustalenie tonu komunikacji,
- wyznaczenie tematyki postów,
- rozpisanie kalendarza social media z uwzględnieniem typów treści, częstotliwości publikacji i celów.

Dedykowany Specjalista
Zależy nam na bezpośredniej i sprawnej komunikacji. Social Media wymagają stałego trzymania ręki na pulsie i szybkiej komunikacji. Komunikację dla Twojej marki w Social Mediach prowadził będzie dedykowany Specjalista, który stworzy strategię, będzie realizował wynikające z jej cele i osobiście odpowiadał za projekt i jego rozwój.

Technology Driven
By w pełni wykorzystać potencjał Social Media używamy najlepszych na świecie narzędzi analitycznych. Są to m.in. Social Bakers, Brand24, Google Analytics czy Super Metrics. Bardzo dużą wagę przykładamy też do kreacji, korzystamy m.in. z pakietu Adobe, Infograma oraz Wave’a.

Doświadczenie
Rozwój swoich kanałów Social Media oddajesz w ręce doświadczonych Specjalistów. Twoją marką zaopiekują się Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy udowodnili swoje kompetencje pracując dla uznanych marek.

#GrowWithUs
Misją PromoTraffic jest rozwój Twojego biznesu. Chcemy być Partnerem w rozwoju. Stąd troska z naszej strony o:
- pełną transparentności działań,
- rozbudowane raportowanie usługi,
- uczciwość i szczerość w komunikacji,
- transfer wiedzy do Twojego Zespołu,
- stałe szukanie nowych rozwiązań wspierających Twój biznes.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case studyCase Study Moda Size Plus Iwanek
Zobacz, jak zwiększyliśmy przychody naszego klienta w sklepie online o 68,48 %.
Zobacz case studyCase study - Picodi
Zobacz, jak wygenerowaliśmy 1000 000 zasięgów miesięcznie dla Picodi!
Zobacz case study
Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!