o usłudze
Kampanie kreatywne są odpowiedzią na oczekiwania Twoich klientów i rosnące wymagania Google’a. Łączą w sobie tworzenie wartościowych dla odbiorców treści wraz z pozyskiwaniem wysokiej jakości linków – w sposób naturalny.
Cały proces polega na opracowywaniu raportów i następnym ich promowaniu za pomocą kontaktu z redakcjami i dziennikarzami największych portali informacyjnych w Polsce. To wszystko prowadzi do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce i wzrostu rozpoznawalności Twojej firmy. Efekty są długoterminowe – wzmianki na temat Twojej marki, a wraz z nimi linki, pojawiają się na długo po publikacji raportu, pracując w ten sposób pasywnie na wzrost wizerunku i widoczności w oczach Google’a. Sprawdź szczegóły!
To dzięki niemu otrzymujemy powiadomienia o wszystkich wzmiankach na temat Twojej marki pojawiające się w sieci.
Umożliwia monitoring wzmianek na temat Twojej marki i ważnych dla Twojego biznesu fraz kluczowych w Internecie i mediach społecznościowych.
To kolejne kompleksowe narzędzie SEO, dzięki któremu oceniamy m.in. profil linkowy stron, na których pojawiają się wzmianki o Twojej firmie.
To za jego pomocą tworzymy spersonalizowaną bazę kontaktów i planujemy wysyłkę maili do dziennikarzy czy blogerów.
Pozwala nam oceniać potencjał konkretnych portali, a także efekty kampanii kreatywnych.
Umożliwia tworzenie przyjaznych dla użytkowników ankiet, a także późniejszą wygodną analizę danych.
Kampanie kreatywne są świetną alternatywą do budowania wartościowej i naturalnej struktury linków. Tworząc na tyle ciekawe i użyteczne treści, które następnie są udostępniane przez inne wartościowe portale, spełniamy najważniejsze założenia i dyrektywy dotyczące naturalności, o których mówi Google w kwestii pozyskiwania linków. Takie działaia mają duży wpływ na pozycjonowanie i wyniki organiczne. Dzięki kreatywnym informacjom zwiększa się również świadomość marki, a sami użytkownicy lepiej zapamiętują dany brand.
Karol Wójcik
SEO Director
W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.
Tomasz Matonóg
Dyrektor omnichannel
Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”
Dorota Konopka
Head of Growth
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.
Adam Grybalow
CO-FOUNDER
Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.
Krystian Barciński
CEO JKB PRINT
Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.
Olena Holub
Digital marketing manager
Krok 1
Wizja
Wybieramy temat raportu, który wzbudzi zainteresowanie Twoich potencjalnych klientów i przede wszystkim dziennikarzy. Kluczowe jest to, aby był związany bezpośrednio lub pośrednio z ofertą Twojej marki. Następnie opracowujemy koncepcję projektu, jego założenia i pytania, które wkrótce zadamy badanym.
Krok 2
Dane
Tworzymy ankietę i rozpoczynamy proces zbierania danych. Po uzyskaniu wystarczającej liczby odpowiedzi przechodzimy do ich analizy, by później opracować kompleksowe zestawienie. Tworzymy konspekt raportu, który umożliwia nam napisanie wartościowych treści i zaprojektowanie atrakcyjnych grafik. Ankieta to najpopularniejsza metoda pozyskiwania danych do raportów kreatywnych, ale istnieją również inne metodologie, z których korzystamy przy wybranych projektach.
Krok 3
Realizacja
Opracowujemy treść raportu i infografiki na podstawie opracowanych wcześniej zestawień – zgodne z obowiązującymi standardami i maksymalnie przyjazne dla użytkowników. Przygotowujemy personalizowaną bazę kontaktów składającą się z adresów e-mail dziennikarzy i blogerów, z którymi wkrótce będziemy się kontaktować. W końcu prezentujemy Ci gotowy raport.
Krok 4
Promocja
Ostatni etap zaczynamy od publikacji raportu na Twojej stronie. Kontaktujemy się z redakcjami, dziennikarzami i blogerami, by opublikować artykuły promujące raport w najbardziej poczytnych miejscach. Analizujemy wyniki i przedstawiamy Ci podsumowanie skuteczności kampanii kreatywnej.
Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.
Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO
Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!
Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.
Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.
Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.
Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.
Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.
Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.
Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.
Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!
Kampanie kreatywne zakładają tworzenie wysokiej jakości raportów poruszających tematykę związaną z Twoją działalnością. Taki raport jest później promowany w najbardziej popularnych mediach informacyjnych. Celem tych działań jest pozyskanie wartościowych publikacji zewnętrznych i naturalnych linków prowadzących do Twojej strony, które wzmocnią Twoją widoczność w Google i rozpoznawalność marki.
Podstawowe założenie kampanii kreatywnej to pozyskiwanie mocnych linków zewnętrznych w sposób naturalny – czyli taki, który najbardziej „doceniają” algorytmy Google. Przekłada się to na zwiększenie widoczności Twojej strony w wyszukiwarce i wzrost zainteresowania Twoją marką. Pozyskanie takich linków przy standardowych działaniach jest bardzo kosztowne (nawet od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych).
Treści i linki zewnętrzne to jedne z najważniejszych czynników rankingowych Google. Kampanie kreatywne przyczyniają się do tego, że doskonalisz je oba. Zwiększasz autorytet swojej firmy w oczach Google, a dzięki wartościowym treściom budujesz rozpoznawalność i zaufanie wśród potencjalnych klientów.
Zakładane efekty to oczywiście wzrost widoczności Twojej strony i zwiększenie rozpoznawalności marki. Dzieje się tak dzięki publikacjom w popularnych mediach, pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych i licznym wzmiankom na temat Twojej firmy, które pojawiają się w sposób naturalny.
Średni czas realizacji kampanii kreatywnej wynosi 4 miesiące w zależności od wybranej metodologii. Spersonalizowaną estymację otrzymasz na początku współpracy.
W procesie realizacji kampanii kreatywnej kontaktujemy się z minimum 200 dziennikarzami, ale za każdym razem staramy się tworzyć jak najbardziej rozbudowane bazy kontaktów. Do każdego z nich wysyłamy spersonalizowane maile, co pozwala nam skutecznie przyciągać ich uwagę i zdobywać publikacje na najbardziej rozpoznawalnych portalach. Dodatkowo dysponujemy własną bazą zaprzyjaźnionych dziennikarzy, z którymi również się kontaktujemy przy każdej realizacji.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Adam Grybalow
4FIZJO
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Łukasz Gwóźdź
Picodi
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.