Rynek digital marketingu w Polsce jest niezwykle chłonny i stale potrzebuje nowych specjalistów. Aby odpowiedzieć na potrzeby zarówno pracodawców, jak i pracowników, na WSEI w Krakowie powstał kierunek Digital Marketing – studia, które zapewniają wiedzę i praktyczne umiejętności, wprowadzające do świata digitalu. PromoTraffic sprawuje patronat nad studiami, a nasi eksperci e-commerce dzielą się swoim doświadczeniem w branży jako prowadzący zajęcia.
Przedmioty marketingowe na tradycyjnych studiach dziennych i wieczorowych często skupiają się przede wszystkim wokół teorii albo przestarzałych technikach prowadzenia projektów. Kierownik merytoryczny kierunku Digital Marketing – Krystian Kucharski, wiceprezes PromoTraffic – położył natomiast nacisk na umiejętności praktyczne oraz przygotowanie do pracy w branży digitalowej. Przekłada się to zarówno na ofertę zajęć, jak i dobór kadry.
Podczas zajęć studenci nauczą się prowadzenia projektów marketingowych od A do Z – czyli od etapu planowania i układania strategii, przez ich realizację i optymalizację aż do podsumowywania wyników i wyciągania wniosków.
Przedmioty obejmują wszystkie najważniejsze dziedziny digital marketingu czyli między innymi:
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tych obszarach – zapisz się na studia!
Wykładowcy na kierunku Digital Marketing to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale też osoby na co dzień pracujące w branży. Dzięki temu studenci zdobywają wiedzę pod okiem ekspertów, pozostających na bieżąco ze wszystkimi nowinkami z rynku, posiadających umiejętności praktyczne i znające pracę w agencjach digitalowych od podszewki. Kadra stawia sobie za zadanie nie tylko przekazanie przydatnych informacji, ale także przygotowanie do prowadzenia projektów digital marketingowych.
W gronie wykładowców, obok innych ekspertów, znaleźli się specjaliści e-commerce z PromoTraffic:
Oczywiście, w skład kadry wchodzą także specjaliści spoza PromoTraffic – między innymi Sylwia Walkowicz (współzałożycielka oraz dyrektor marketingowy w Friends Make Brands), Jakub Biel (specjaliścia od zarządzania mediami, założyciel firmy Ambaje), Wojciech Szymański (ekspert ds. e-commerce i e-marketingu) oraz Krzysztof Marzec (CEO Google Ads Trainer).
Studia dedykowane są zarówno osobom, które chcą skuteczniej prowadzić działania marketingowe we własnych firmach, jak i znaleźć pracę w branży – przede wszystkim w agencjach digitalowych. Nacisk kładziony jest przede wszystkim na praktyczne umiejętności. Studenci zapoznawani są ze specjalistycznymi narzędziami, z którymi na co dzień pracują marketingowcy. Dowiadują się także, jak wygląda praca w agencjach oraz mogą dowiedzieć się więcej o konkretnych przypadkach i projektach – co przygotowuje ich do prowadzenia takich samodzielnie w przyszłości.
Szeroki zakres tematyki przedmiotów ułatwia z jednej strony wybór gałęzi marketingu, która najbardziej odpowiada indywidualnym preferencjom, z drugiej – pozwoli w przyszłości skuteczniej współdziałać z innymi specjalistami i koordynować działania nad dużymi projektami. Znajomość podstawowych pojęć, umiejętność obsługi narzędzi oraz wiedza na temat planowania strategii i działań, skracają czas potrzebny na wdrożenie i dają możliwość szybszego rozwoju kariery.
PromoTraffic najlepszym studentom proponuje zatrudnienie – uczestniczący w poprzednich edycjach Artur Kuropaś oraz Agnieszka Szczygieł zasilili naszą załogę! Więcej o ich wrażeniach na temat studiów znajdziesz tutaj.
Dodatkowe informacje o kierunku, wykładowcach oraz zapisach są dostępne na stronie WSEI.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.