Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

8. urodziny PromoTraffic - świętujemy kolejny rok sukcesów!

918
PromoTraffic | 12.08.2020

PromoTraffic ma już osiem lat! W tym czasie przeszliśmy długą drogę. Często na zewnątrz widać tylko sukcesy, tymczasem niejednokrotnie ceną za nie były wnioski wyciągane z porażek. Dziś klienci mówią o nas, że jesteśmy ekspertami od digital marketingu dla e-commerce i silnymi partnerami w biznesie. Najlepszym dowodem efektywności są nasze wspólne case studies, które zdobyły w ostatnich latach ponad 20 wyróżnień w formie nominacji. Zobacz, jak świętowaliśmy nasz jubileusz!

Urodzinowe spotkanie w “The Stage” - życzenia i dawno niewidziane twarze

Tegoroczne urodziny PromoTraffic nie należały na pewno do najbardziej hucznych, ale z pewnością wiele radości dało nam spotkanie się “twarzą w twarz” - nawet jeśli jego warunkiem była wielokrotna dezynfekcja rąk. Wydarzenie, które odbyło się 16 lipca w klubie “The Stage”, było okazją do nadrobienia wszystkich większych lub mniejszych świąt, które ze względu na pracę zdalną obyły się bez składanych “na żywo” życzeń. Także nasz zarząd został doceniony - co prawda Robert, Krystian i Michał nie pochwalili się tym, co otrzymali w prezencie, ale plotki głoszą, że wewnątrz kuferków znalazło się wiele ciepłych słów od współpracowników.

Urodziny PromoTraffic - scena

Podsumowanie pierwszego półrocza 2020 - rozwijamy się mimo pandemii!

Po nadrobieniu zaległości w postaci życzeń urodzinowych i prezentów dla wszystkich, którzy obchodzili swoje święta w ostatnich miesiącach, przyszedł czas na podsumowanie wyników firmy z pierwszego półrocza 2020. Był to moment, w którym głos zabrała obecna kadra średniego szczebla, która z kwartału na kwartał jest coraz bardziej kompletna, silna i liczna. Inwestycja w nią jest jednym z głównych celów strategicznych na ten rok i gwarancją jeszcze lepszej realizacji strategii #GrowWithUs. Bardzo zależy nam również na tym, aby każdy pracownik miał wytyczoną atrakcyjną ścieżkę rozwoju spójną z osobistymi ambicjami i celami strategicznymi całej firmy. Mimo ryzyk związanych z pandemią koronawirusa wciąż rozwijamy się na kluczowych dla nas i naszych klientów polach. W obszarze usług w pierwszym półroczu 2020 roku zrealizowaliśmy kilkanaście udanych i efektywnych wdrożeń marketing automation oraz kampanii afiliacyjnych rozliczanych w modelu CPS. Był to także dla nas czas bardzo ważnych inwestycji w kompetencje, technologię i zasoby w obrębie Social Media dla e-commerce oraz Content Marketingu dla e-commerce. W sumie te dwa zespoły urosły o 3 osoby i kilka kluczowych nowych współprac z klientami. W drugim półroczu planujemy postawić na rozwój reklamy programatycznej oraz RTB. Naszym celem jest wnoszenie wartości dla biznesu e-commerce na wszystkich etapach lejka zakupowego. Dowodem na rosnące zaufanie do PromoTraffic jako wiarygodnego partnera we wzroście e-commerce są rosnące budżety powierzane nam przez klientów. Porównując rok do roku, urosły one o 41%, do poziomu 13 300 000 zł! Szacujemy, że w 2020 klienci zainwestują z nami w reklamę płatną budżety na poziomie 30 mln złotych. Bardzo wartościowe dla nas oraz naszych klientów jest także to, że zostaliśmy oficjalnie Facebook Marketing Partnerem. Więcej o korzyściach dla klientów, z którymi współpracujemy, dowiesz się tutaj.

Urodziny PromoTraffic - panel

Wizja na najbliższe lata - PromoTraffic inspiracją do rozwoju dla biznesów e-commerce

Podsumowanie ostatnich kilku miesięcy było dobrym punktem wyjścia do zarysowania celów i priorytetów na drugą część roku, ale i na następne lata. Zarząd wspólnie z kadrą średniego szczebla PromoTraffic wskazał, że w pierwszej kolejności będziemy stawiać na rozwój kompetencyjny nakierowany na obsługę e-commerce.  Już teraz w firmie jest 47 ekspertów, a planujemy, że do końca roku będzie ich 55. Mamy zamiar regularnie, co kilka miesięcy, uruchamiać nową usługę skierowaną dla e-commerce, a tym samym rozwijać siebie i sklepy, z którymi pracujemy horyzontalnie, ciągle przesuwając granicę. Zależy nam na tym, aby miały one poczucie, że jesteśmy silnym partnerem na lata. Podobnie w przypadku ekspertów, z którymi pracujemy na co dzień. Zależy nam, aby każda osoba dołączająca do agencji wnosiła do niej coś nowego i uczestniczyła w budowaniu kapitału wiedzy, którą jeszcze częściej zamierzamy się dzielić. Chcemy być dla naszych klientów kimś więcej, niż tylko partnerem biznesowym, chcemy inspirować do działań i rozwoju oraz odgrywać rolę mentora, przewodnika w dziedzinie planowania i realizowania wzrostu e-commerce. Zgadza się to z naszą orientacją na wspólne wygrywanie, głód wiedzy, przekraczanie granic, podejście data driven i twarde, biznesowe KPI.  

Urodziny PromoTraffic - rozmowy

Mimo pandemii było to świetne półrocze dla nas i dla naszych klientów. Większość biznesów e-commerce wyszła z niej obronną ręką i przygotowuje się do ofensywy sprzedażowej w Q4 2020. Przed nami też wiele wyzwań, bo już za kilka miesięcy chcielibyśmy przenieść się do zupełnie nowego biura, które stworzy nam warunki do wygodnej i bezpiecznej pracy w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania technologicznie. 

Urodziny PromoTraffic - bilard

Po podsumowaniach i planach przyszedł oczywiście czas na rozmowy, grę w bilard, a nawet tańce. Najwytrwalsi wyszli ze spotkania długo po północy. Nic dziwnego - niektórzy z nas nie widzieli się ze sobą przez kilka miesięcy. Już za rok urodziny numer 9 - planujemy, by stały się one polem doświadczalnym przed świętowaniem okrągłej dekady działalności PromoTraffic. Dwie kolejne edycje z pewnością będą niezapomniane!

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.