PromoTraffic ma już osiem lat! W tym czasie przeszliśmy długą drogę. Często na zewnątrz widać tylko sukcesy, tymczasem niejednokrotnie ceną za nie były wnioski wyciągane z porażek. Dziś klienci mówią o nas, że jesteśmy ekspertami od digital marketingu dla e-commerce i silnymi partnerami w biznesie. Najlepszym dowodem efektywności są nasze wspólne case studies, które zdobyły w ostatnich latach ponad 20 wyróżnień w formie nominacji. Zobacz, jak świętowaliśmy nasz jubileusz!
Tegoroczne urodziny PromoTraffic nie należały na pewno do najbardziej hucznych, ale z pewnością wiele radości dało nam spotkanie się “twarzą w twarz” – nawet jeśli jego warunkiem była wielokrotna dezynfekcja rąk. Wydarzenie, które odbyło się 16 lipca w klubie “The Stage”, było okazją do nadrobienia wszystkich większych lub mniejszych świąt, które ze względu na pracę zdalną obyły się bez składanych “na żywo” życzeń. Także nasz zarząd został doceniony – co prawda Robert, Krystian i Michał nie pochwalili się tym, co otrzymali w prezencie, ale plotki głoszą, że wewnątrz kuferków znalazło się wiele ciepłych słów od współpracowników.
Po nadrobieniu zaległości w postaci życzeń urodzinowych i prezentów dla wszystkich, którzy obchodzili swoje święta w ostatnich miesiącach, przyszedł czas na podsumowanie wyników firmy z pierwszego półrocza 2020. Był to moment, w którym głos zabrała obecna kadra średniego szczebla, która z kwartału na kwartał jest coraz bardziej kompletna, silna i liczna. Inwestycja w nią jest jednym z głównych celów strategicznych na ten rok i gwarancją jeszcze lepszej realizacji strategii #GrowWithUs. Bardzo zależy nam również na tym, aby każdy pracownik miał wytyczoną atrakcyjną ścieżkę rozwoju spójną z osobistymi ambicjami i celami strategicznymi całej firmy. Mimo ryzyk związanych z pandemią koronawirusa wciąż rozwijamy się na kluczowych dla nas i naszych klientów polach. W obszarze usług w pierwszym półroczu 2020 roku zrealizowaliśmy kilkanaście udanych i efektywnych wdrożeń marketing automation oraz kampanii afiliacyjnych rozliczanych w modelu CPS. Był to także dla nas czas bardzo ważnych inwestycji w kompetencje, technologię i zasoby w obrębie Social Media dla e-commerce oraz Content Marketingu dla e-commerce. W sumie te dwa zespoły urosły o 3 osoby i kilka kluczowych nowych współprac z klientami. W drugim półroczu planujemy postawić na rozwój reklamy programatycznej oraz RTB. Naszym celem jest wnoszenie wartości dla biznesu e-commerce na wszystkich etapach lejka zakupowego. Dowodem na rosnące zaufanie do PromoTraffic jako wiarygodnego partnera we wzroście e-commerce są rosnące budżety powierzane nam przez klientów. Porównując rok do roku, urosły one o 41%, do poziomu 13 300 000 zł! Szacujemy, że w 2020 klienci zainwestują z nami w reklamę płatną budżety na poziomie 30 mln złotych. Bardzo wartościowe dla nas oraz naszych klientów jest także to, że zostaliśmy oficjalnie Facebook Marketing Partnerem. Więcej o korzyściach dla klientów, z którymi współpracujemy, dowiesz się tutaj.
Podsumowanie ostatnich kilku miesięcy było dobrym punktem wyjścia do zarysowania celów i priorytetów na drugą część roku, ale i na następne lata. Zarząd wspólnie z kadrą średniego szczebla PromoTraffic wskazał, że w pierwszej kolejności będziemy stawiać na rozwój kompetencyjny nakierowany na obsługę e-commerce. Już teraz w firmie jest 47 ekspertów, a planujemy, że do końca roku będzie ich 55. Mamy zamiar regularnie, co kilka miesięcy, uruchamiać nową usługę skierowaną dla e-commerce, a tym samym rozwijać siebie i sklepy, z którymi pracujemy horyzontalnie, ciągle przesuwając granicę. Zależy nam na tym, aby miały one poczucie, że jesteśmy silnym partnerem na lata. Podobnie w przypadku ekspertów, z którymi pracujemy na co dzień. Zależy nam, aby każda osoba dołączająca do agencji wnosiła do niej coś nowego i uczestniczyła w budowaniu kapitału wiedzy, którą jeszcze częściej zamierzamy się dzielić. Chcemy być dla naszych klientów kimś więcej, niż tylko partnerem biznesowym, chcemy inspirować do działań i rozwoju oraz odgrywać rolę mentora, przewodnika w dziedzinie planowania i realizowania wzrostu e-commerce. Zgadza się to z naszą orientacją na wspólne wygrywanie, głód wiedzy, przekraczanie granic, podejście data driven i twarde, biznesowe KPI.
Mimo pandemii było to świetne półrocze dla nas i dla naszych klientów. Większość biznesów e-commerce wyszła z niej obronną ręką i przygotowuje się do ofensywy sprzedażowej w Q4 2020. Przed nami też wiele wyzwań, bo już za kilka miesięcy chcielibyśmy przenieść się do zupełnie nowego biura, które stworzy nam warunki do wygodnej i bezpiecznej pracy w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania technologicznie.
Po podsumowaniach i planach przyszedł oczywiście czas na rozmowy, grę w bilard, a nawet tańce. Najwytrwalsi wyszli ze spotkania długo po północy. Nic dziwnego – niektórzy z nas nie widzieli się ze sobą przez kilka miesięcy. Już za rok urodziny numer 9 – planujemy, by stały się one polem doświadczalnym przed świętowaniem okrągłej dekady działalności PromoTraffic. Dwie kolejne edycje z pewnością będą niezapomniane!
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.