Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

PromoTraffic oficjalnym partnerem Facebooka w Polsce!

5 1287
Krzysztof Winiarski | 15.07.2020

W zaszczytnym gronie polskich agencji digital marketingu, które mogą pochwalić się statusem Partnera Marketingowego Facebooka, znaleźliśmy się my - PromoTraffic. Co to oznacza? Przede wszystkim dzięki bliskim relacjom z największą siecią społecznościową na świecie możemy liczyć na ogromne wsparcie, które pozwoli na jeszcze szybszy rozwój biznesowy naszych klientów, przede wszystkim tych prowadzących sklepy internetowe. 

Jakie kryteria musi spełnić Partner Marketingowy Facebooka?

Aby wziąć udział w programie partnerskim Facebooka, należy wykazać się wydatkami reklamowymi na poziomie co najmniej dziesięciu tysięcy dolarów amerykańskich w ciągu ostatnich 180 dni. Konieczne jest również obsługiwanie co najmniej dziesięciu stron na Facebooku, przy czym wydatki na każdą z nich w ciągu ostatnich 90 dni muszą wynosić co najmniej sto dolarów. Menedżer firmy musi być ponadto zgodny z zasadami zamieszczania reklam. O odznakę Partnera mogą więc ubiegać się wyłącznie agencje o ugruntowanej pozycji na rynku. Komisja Facebooka decydująca o przyznaniu tego tytułu stosuje szereg kryteriów, wśród których są: kwota inwestycji, procent reklam z umiejscowieniem automatycznym w ostatnim czasie, liczba aktywnych obsługiwanych stron i procent inwestycji w multimedia. PromoTraffic jest jedną agencji, które w tych kategoriach uzyskały najlepszy wynik!

Na co może liczyć Partner Marketingowy Facebooka (i jego klienci)?

PromoTraffic jako oficjalny partner może liczyć na pomoc Facebooka w wielu aspektach. Pierwszym z nich jest dostęp do unikalnych narzędzi, które pozwalają uzyskać dane nieosiągalne dla agencji nie posiadających tego statusu. Dzięki nim nasi specjaliści będą mogli prowadzić jeszcze bardziej efektywne działania reklamowe i skuteczniej realizować komunikację na prowadzonych dla klientów fanpage’ach. Wymierną korzyścią właśnie dla nich będzie również rozszerzony zakres bieżącego wsparcia ze strony pracowników Facebooka i priorytetowe traktowanie naszych próśb. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, jak i merytorycznych, związanych z inżynierią rozwiązań, materiałami czy pomiarami analitycznymi. Support nie będzie się jednak ograniczał do codziennej realizacji mediaplanu - PromoTraffic (a tym samym oczywiście jego klienci) skorzystają również z obecności na niezwykle atrakcyjnych i rozwijających szkoleniach w siedzibie Facebooka w Warszawie oraz wydarzeniach branżowych. W planach są także coroczne spotkania agencyjne. Będziemy więc mogli jednocześnie podnosić kompetencje naszych kadr oraz skutecznie komunikować potencjał i sukcesy agencji - nie tylko na prestiżowych eventach, ale również w postaci publikowanych na stronach Facebooka case studies. Oprócz tego możemy oczywiście w oficjalnych materiałach promocyjnych wykorzystywać odznakę poświadczającą nasz status jako Partnerów Marketingowych. 

Social Media i Facebook Ads dla e-commerce “na sterydach”

Dzięki współpracy z Facebookiem będziemy mogli jeszcze skuteczniej wesprzeć branżę sklepów internetowych. PromoTraffic uzyska dostęp do niedostępnych dla agencji nie będących partnerami raportów o Polskim rynku e-commerce i rynkach zagranicznych. Ułatwią one z pewnością tak rozwój naszych klientów w kraju, jak i ekspansję poza jego granice. Dodatkową korzyścią może być dla nich możliwość udziału w interesujących wydarzeniach, w trakcie których poszerzą swoją wiedzę na temat roli mediów społecznościowych. Facebook jest platformą dającą sklepom online ogromne możliwości, nie tylko reklamowe, ale również wizerunkowe. Dzięki statusowi PromoTraffic jako partnera marketingowego nasi klienci będą w stanie w stu procentach wykorzystać swój potencjał, a może nawet zweryfikować ocenę swoich możliwości.

Pierwsze certyfikaty Facebooka są już w naszych rękach!

Dwie osoby, które miały szczególny wpływ na uzyskanie przez PromoTraffic tytułu Partnera Marketingowego Facebooka - Magdalena Majewska (Head of PPC) i Katarzyna Świgost (PPC Expert) - przeszły już pierwszy w naszej firmie proces certyfikacji prowadzony przez tę firmę. Należy zwrócić uwagę, że różni się on znacząco od tych prowadzonych przez inne organizacje - jest po prostu bardziej wymagający. Przede wszystkim przypomina egzamin ustny zdawany przed komisją, poza tym zakres pytań jest niezwykle szeroki. Cieszymy się, że wysoki poziom kompetencji pracownic PromoTraffic znalazł potwierdzenie w przyznaniu im przez Facebooka certyfikatów. 

Współpraca z Facebookiem - co przyniesie przyszłość?

Doświadczenia ze współpracy z Google jako partnerem marketingowym pozwalają nam z dużym optymizmem patrzeć na rozpoczętą właśnie bliską współpracę z Facebookiem. Wiemy, jak ważny jest support osób, które mają bezpośrednią wiedzę o narzędziach i metodach. Jesteśmy przekonani, że już niedługo będziemy mogli podzielić się pierwszymi rezultatami rozszerzonego wsparcia - dyplomami z ukończonych szkoleń, efektywnie wydanymi budżetami i świetnymi wynikami naszych klientów na najważniejszej platformie social mediowej na świecie.

Krzysztof Winiarski

w PromoTraffic pracuje na stanowisku Content Executive, co pozwala mu wykorzystywać naturalne umiejętności, a także uczy empatii, gdy musi postawić się na miejscu odbiorców różnorodnych treści. W pracy chętnie służy współpracownikom poradami natury kulinarnej, zaś po wyjściu z biura realizuje się na scenie muzycznej. Jego ulubionym filmem jest „Imperium kontratakuje”

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.