Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Wzmacniamy działy Client Service, PPC oraz Content Marketing

5 min 1316
Ula Ziemska | 02.08.2017

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w trzech kluczowych działach.

 

1. Natalia Chrobak jako Specjalista PPC

Natalia swoją karierę w marketingu internetowym rozpoczęła w Deva Group, następnie pracowała na stanowisku Specjalisty SEM w al.to, gdzie zajmowała się zarządzaniem budżetem konta, przygotowaniem, wdrażaniem i optymalizacją kampanii AdWords oraz szkoleniem pracowników z podstaw tego typu promocji. Prowadziła także kampanie dla x-kom.pl.

W naszej agencji zajmuje się budowaniem, prowadzeniem i optymalizacją kampanii Google AdWords oraz Facebook Ads nastawionych na konwersję i budowę świadomości marki. Jest certyfikowanym specjalistą w zakresie reklamy w wyszukiwarkach (Search, DSA - Dynamiczne Reklamy w Sieci Wyszukiwania, RLSA - Remarketing Lists for Search Ads), reklamach produktowych (Zakupy Google), sieci reklamowej (GDN - Google Display Network, remarketing standardowy, remarketing dynamiczny, w tym przygotowywanie list remarketingowych przy użyciu Analytics, DSK - Display Select Keyword, GSP - reklamy na gmailu), reklamach wideo (In-Stream, Discovery, Bumper Ads) oraz aplikacji. Posiada też certyfikat „Google Analytics Individual Qualification”. Zajmuje się także wprowadzaniem automatycznych zmian w kampaniach AdWords za pomocą skryptów oraz wdrażaniem zaawansowanych rozwiązań analitycznych z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics oraz Google Tag Manager.

Marketingiem internetowym zainteresowała się przez przypadek. Zanim rozpoczęła pracę na stanowisku specjalisty SEM, a później PPC, przez klika lat była dziennikarzem w takich redakcjach jak RMF24, Music Serwis, Gazeta Krakowska. Zmiana jej ścieżki zawodowej nastąpiła na pierwszym roku studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim. Trafiła wtedy na szkolenie Internetowych Rewolucji i wygrała staż z Google w krakowskiej Agencji Deva Group.

W wolnych chwilach Natalia ogląda horrory klasy B i jest serialożercą. Poznaje też tajniki prowadzenia bloga.  

2. Kamil Polkowski jako Key Account Executive

Kamil w branży jest od 2010 roku. Pierwsze kroki stawiał w Eniro, wydawcy żółtych stron i wyszukiwarki pf.pl. Następnie pracował w CS Group, gdzie zajmował się sprzedażą rozwiązań marketingowych.

W PromoTraffic na co dzień podejmuje działania mające na celu poznanie potrzeb klientów i takie dostosowanie strategii internetowych, aby klienci chętniej korzystali z usług danej firmy. Do jego obowiązków należy nie tylko obsługa i kontakt z klientem, ale również prowadzenie projektów i nadzór nad pracami. Dba o to, aby każdy projekt został zrealizowany w czasie, w budżecie, przy zadowoleniu klienta oraz satysfakcji zespołu w agencji.

Do marketingu internetowego przyciągnęła go możliwość rozwoju biznesu klientów, przygotowywanie strategii oraz budowanie wizerunku marki. Jego zdaniem marketing internetowy to nie tylko poprawienie lejka sprzedażowego, ale myślenie całościowo o marce i jej rozwoju, docieranie to szerszego grona użytkowników.

Po pracy słucha starego dobrego rocka, interesuje się kinematografią, technologiami i marketingiem internetowym.  

3. Katarzyna Świgost jako Junior PPC Specialist

Katarzyna jest absolwentką studiów z zakresu informatyki stosowanej oraz marketingu i komunikacji rynkowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Po skończeniu studiów bardzo chciała pracować w branży z pogranicza tych dwóch dyscyplin, w której mogłaby wykorzystać umiejętności analityczne i kreatywność.

Pracowała w firmie notatek.pl jako specjalistka ds. marketingu i employer brandingu, gdzie była odpowiedzialna za całościową realizację projektów online i offline z zakresu marketingu i employer brandingu dla spółki oraz jej klientów korporacyjnych. Dodatkowo zajmowała się projektami graficznymi i działaniami w mediach społecznościowych oraz pełniła funkcję project managera. Była też praktykantką w dziale SEM w agencji Semahead, gdzie wspierała zespół w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii AdWords.

W naszej agencji odpowiada za planowanie, tworzenie i optymalizację kampanii Google AdWords oraz Facebook Ads.

W wolnym czasie interesuje się literaturą i serialami sensacyjnymi, projektowaniem graficznym i kuchnią wegetariańską.  

4. Klaudia Raczek jako Content & Marketing Specialist

Droga Klaudii do marketingu internetowego rozpoczęła się od kreatywnego pisania, w tym poezji, prozy oraz publicystyki. W trakcie studiów filologicznych szukała zawodu, w którym mogłabym wykorzystać kreatywność oraz tzw. lekkie pióro. Trafiła na kilka staży, a potem zleceń redaktorskich i copywriterskich, z których na jej dalszą karierę najbardziej wpłynęło doświadczenie w agencji Semahead.

Zanim trafiła do PromoTraffic, pracowała w dziale komunikacji i PR w Mota-Engil Central Europe, gdzie oprócz budowania relacji społecznych i wizerunkowych, zajmowała się tworzeniem projektów tekstowo-graficznych (broszury, plakaty, identyfikacja wizualna) oraz wideo. W międzyczasie doskonaliła się w content marketingu, pracując jako freelancerka.

W PromoTraffic odpowiada za tworzenie i realizację strategii content marketingowych dla klientów. Zajmuje się kompleksową obsługą kanałów social media, płatnym promowaniem treści. Redaguje, tworzy i dystrybuuje artykuły blogowe oraz opracowuje grafiki do social mediów. Oprócz tego odpowiada za bieżące działania marketingowe PromoTraffic i budowanie oferty content marketingowej.

W pracy najbardziej podoba jej się różnorodność tematów, wgląd do wnętrza wielu firm i branż. Lubi też to, że poprzez content marketing w kreatywny sposób może wpływać na sprzedaż na wszystkich etapach lejka.

Po pracy pochłania kulturę w każdej postaci od książek poprzez filmy po dzieła sztuki. Pisze wiersze i historie, robi zdjęcia, grafiki i wideo. Lubi też aktywnie spędzać czas - biega, jeździ na rowerze, ćwiczy jogę, gra w siatkówkę.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.