PromoTraffic debiutuje jako najlepiej oceniona agencja SEO/SEM wśród obecnych w raporcie "Media&Marketing Polska"!
W ostatnim numerze magazynu „Media&Marketing Polska” ukazał się raport polskich agencji interaktywnych, gdzie w 17 ocenianych kategoriach otrzymaliśmy średnią 5,3/6! Jest to najwyższy wynik dla agencji SEO/SEM. Co ważne, to klienci bardzo dobrze ocenili naszą pracę.
Jest to dla nas kolejna pozytywna wiadomość w tym tygodniu – zaledwie we środę pisaliśmy o nominacji w konkursie Google Premier Partner Awards
Jak ocenili nas klienci w raporcie Media&Marketing Polska?
Szczególnie dumni jesteśmy z wysokich not w kategorii:
-
Projekty agencji są skuteczne – 5,5/6
-
Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i naszą wysokością sprzedaży – 5,4/6
-
Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy – 5,5/6
W pozostałych kategoriach otrzymaliśmy również wysokie oceny, wypadające powyżej średniej. Poza dobrą oceną klientów, zwiększyliśmy obroty o 35%, zatrudniamy o 5 osób więcej niż w ubiegłym roku, co wpłynęło na wyśmienitą ostateczną ocenę.
Co jest oceniane w raporcie "Media&Marketing Polska"?
Kolejna edycja raportu przedstawia ogólną ocenę zadowolenia ze współpracy z daną agencją w minionym roku oraz intencję polecenia jej przyjacielowi.
Respondenci mogli wyrazić swoje zadowolenie lub niezadowolenie na skali sześciopunktowej, gdzie 1 oznacza “zdecydowanie nie zgadzam się” lub “zdecydowanie nie”, a 6 – “zdecydowanie zgadzam się” lub “zdecydowanie tak” (w zależności od sformułowanego pytania).
Robert Stolarczyk, Prezes Zarządu PromoTraffic, o debiucie PromoTraffic w raporcie:
„Niezmiernie cieszę się, że debiutujemy w raporcie „Media&Marketing Polska” jako najlepsza agencja SEO/SEM. Otrzymaliśmy bardzo dobre oceny od naszych klientów, co dodaje nam skrzydeł i jeszcze bardziej motywuje efektywnej pracy.
Szczególnie cieszy mnie bardzo wysoka ocena ponad średnią w kategorii Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i naszą wysokością sprzedaży, bo za wysokością sprzedaży stoją dobre, przemyślane projekty i rozsądnie wydawany budżet.
Bardzo dobre oceny w raporcie to zdecydowanie sukces zespołowy. Na pewno będziemy się starać, aby w przyszłym roku zwiększyć dynamikę wzrostu i polepszyć oceny naszych klientów. Chcemy to osiągnąć rozwojem w kierunku performance marketingu, z mocnym naciskiem na efektywne SEO, kampanie PPC, analitykę i content marketing”.
Ula Ziemska
PromoTraffic
Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora