Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic debiutuje jako najlepiej oceniona agencja SEO/SEM wśród obecnych w raporcie "Media&Marketing Polska"!

4 min 945
Ula Ziemska | 14.07.2017

W ostatnim numerze magazynu „Media&Marketing Polska” ukazał się raport polskich agencji interaktywnych, gdzie w 17 ocenianych kategoriach otrzymaliśmy średnią 5,3/6! Jest to najwyższy wynik dla agencji SEO/SEM. Co ważne, to klienci bardzo dobrze ocenili naszą pracę.

Jest to dla nas kolejna pozytywna wiadomość w tym tygodniu – zaledwie we środę pisaliśmy o nominacji w konkursie Google Premier Partner Awards

Jak ocenili nas klienci w raporcie Media&Marketing Polska?

Szczególnie dumni jesteśmy z wysokich not w kategorii:

  • Projekty agencji są skuteczne – 5,5/6

  • Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i naszą wysokością sprzedaży – 5,4/6

  • Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy – 5,5/6

W pozostałych kategoriach otrzymaliśmy również wysokie oceny, wypadające powyżej średniej. Poza dobrą oceną klientów, zwiększyliśmy obroty o 35%, zatrudniamy o 5 osób więcej niż w ubiegłym roku, co wpłynęło na wyśmienitą ostateczną ocenę.

Co jest oceniane w raporcie "Media&Marketing Polska"?

Kolejna edycja raportu przedstawia ogólną ocenę zadowolenia ze współpracy z daną agencją w minionym roku oraz intencję polecenia jej przyjacielowi.

Respondenci mogli wyrazić swoje zadowolenie lub niezadowolenie na skali sześciopunktowej, gdzie 1 oznacza “zdecydowanie nie zgadzam się” lub “zdecydowanie nie”, a 6 – “zdecydowanie zgadzam się” lub “zdecydowanie tak” (w zależności od sformułowanego pytania).

Robert Stolarczyk, Prezes Zarządu PromoTraffic, o debiucie PromoTraffic w raporcie:

 

„Niezmiernie cieszę się, że debiutujemy w raporcie „Media&Marketing Polska” jako najlepsza agencja SEO/SEM. Otrzymaliśmy bardzo dobre oceny od naszych klientów, co dodaje nam skrzydeł i jeszcze bardziej motywuje efektywnej pracy.

Szczególnie cieszy mnie bardzo wysoka ocena ponad średnią w kategorii Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i naszą wysokością sprzedaży, bo za wysokością sprzedaży stoją dobre, przemyślane projekty i rozsądnie wydawany budżet.

Bardzo dobre oceny w raporcie to zdecydowanie sukces zespołowy. Na pewno będziemy się starać, aby w przyszłym roku zwiększyć dynamikę wzrostu i polepszyć oceny naszych klientów. Chcemy to osiągnąć rozwojem w kierunku performance marketingu, z mocnym naciskiem na efektywne SEO, kampanie PPC, analitykę i content marketing”.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.