Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic na XXII edycji SEMcamp! Czego się nauczyliśmy?

3 min 832
Ula Ziemska | 14.10.2016

Lubimy brać udział w różnego rodzaju konferencjach, warsztatach i szkoleniach. Na bieżąco podnosimy swoje kompetencje i poszerzamy wiedzę. Dzięki temu, możemy być dla Ciebie tak silnym partnerem w biznesie! Sprawdź, na jakim wydarzeniu byliśmy w ostatnim miesiącu.

Pod koniec września dwie nasze specjalistki – Aneta Piętoń oraz Magdalena Majewska brały udział w największym cyklicznym spotkaniu specjalistów SEM w Polsce – SEMcamp. Zapytaliśmy je o wrażenia i najważniejsze wnioski do wykorzystania w codziennej pracy.

Aneta:

Co najbardziej mi się podobało? Ciekawy sposób na budowanie komunikatów reklamowych. Aby były one efektywne i przynosiły satysfakcjonujące efekty, należy wcielać się w różne osoby np. dobrego przyjaciela czy komedianta. Warto stosować zasadę tzw. 4U, a więc tworzyć treści:

 

  • Unique – unikalne, wyróżniające nas od konkurencji
  • Ultra-specific – dokładne, wskazujące dokładnie co i za ile możemy np. kupić
  • Usefull – użyteczne, dające informacje
  • Urgent – ograniczone czasowo, informujące np. o promocjach

 

Idealne podejście? Nie istnieje! Należy testować różne, biorąc pod uwagę m.in. grupę docelową, cechy i korzyści produktu, promocje, niedostępność czy etapy procesu zakupowego. Warto wykorzystać nowe rozszerzone reklamy tekstowe. Dzięki większej ilości miejsca możemy przekazać większą ilość informacji o ofercie. Więcej o nowych rozszerzonych reklamach tekstowych znajdziecie tutaj.

Magda:

Szczególnie podobało mi się to, że zostało przybliżone zastosowanie narzędzi, z których należy korzystać w codziennej pracy (R, Data Studio), aby była ona przyjemniejsza i bardziej sprawna. Co istotne, specjaliści z Perfomics mówili również o tym, jak poradzić sobie z organizacją projektów międzynarodowych pod kątem SEO. To, jak skomplikowany będzie projekt, zależy od struktury klienta oraz struktury agencji - czy firma ma osobne siedziby w różnych państwach. Bardzo ważny jest przekład słów z jednego języka na drugi. Należy się zastanowić czy przetłumaczone słowa mają sens w danych państwie, jaka jest jego kultura i zamienić wyrazy na inne, jeśli nie pasują. Ważne jest także stosowanie hreflangów (oznaczeń, w jakim języku jest strona) , ponieważ dają nieporównywalnie lepsze wyniki.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.