...
Home Blog PromoTraffic na XXII edycji SEMcamp! Czego się nauczyliśmy?

PromoTraffic na XXII edycji SEMcamp! Czego się nauczyliśmy?

Czas czytania : 2 min
14 października 2016

Lubimy brać udział w różnego rodzaju konferencjach, warsztatach i szkoleniach. Na bieżąco podnosimy swoje kompetencje i poszerzamy wiedzę. Dzięki temu, możemy być dla Ciebie tak silnym partnerem w biznesie! Sprawdź, na jakim wydarzeniu byliśmy w ostatnim miesiącu.

Pod koniec września dwie nasze specjalistki – Aneta Piętoń oraz Magdalena Majewska brały udział w największym cyklicznym spotkaniu specjalistów SEM w Polsce – SEMcamp. Zapytaliśmy je o wrażenia i najważniejsze wnioski do wykorzystania w codziennej pracy.

Aneta:

Co najbardziej mi się podobało? Ciekawy sposób na budowanie komunikatów reklamowych. Aby były one efektywne i przynosiły satysfakcjonujące efekty, należy wcielać się w różne osoby np. dobrego przyjaciela czy komedianta. Warto stosować zasadę tzw. 4U, a więc tworzyć treści:

 

 

Idealne podejście? Nie istnieje! Należy testować różne, biorąc pod uwagę m.in. grupę docelową, cechy i korzyści produktu, promocje, niedostępność czy etapy procesu zakupowego. Warto wykorzystać nowe rozszerzone reklamy tekstowe. Dzięki większej ilości miejsca możemy przekazać większą ilość informacji o ofercie. Więcej o nowych rozszerzonych reklamach tekstowych znajdziecie tutaj.

Magda:

Szczególnie podobało mi się to, że zostało przybliżone zastosowanie narzędzi, z których należy korzystać w codziennej pracy (R, Data Studio), aby była ona przyjemniejsza i bardziej sprawna. Co istotne, specjaliści z Perfomics mówili również o tym, jak poradzić sobie z organizacją projektów międzynarodowych pod kątem SEO. To, jak skomplikowany będzie projekt, zależy od struktury klienta oraz struktury agencji – czy firma ma osobne siedziby w różnych państwach. Bardzo ważny jest przekład słów z jednego języka na drugi. Należy się zastanowić czy przetłumaczone słowa mają sens w danych państwie, jaka jest jego kultura i zamienić wyrazy na inne, jeśli nie pasują. Ważne jest także stosowanie hreflangów (oznaczeń, w jakim języku jest strona) , ponieważ dają nieporównywalnie lepsze wyniki.

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.

Jak bardzo podobał Ci się ten wpis?

Kliknij i oceń

Średni rating 0 / 5. Głosowanie 0

Bądź pierwszą osobą, która oceni ten wpis

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.