Home Blog PromoTraffic na XXII edycji SEMcamp! Czego się nauczyliśmy?

PromoTraffic na XXII edycji SEMcamp! Czego się nauczyliśmy?

Czas czytania : 2 min
14 października 2016

Lubimy brać udział w różnego rodzaju konferencjach, warsztatach i szkoleniach. Na bieżąco podnosimy swoje kompetencje i poszerzamy wiedzę. Dzięki temu, możemy być dla Ciebie tak silnym partnerem w biznesie! Sprawdź, na jakim wydarzeniu byliśmy w ostatnim miesiącu.

Pod koniec września dwie nasze specjalistki – Aneta Piętoń oraz Magdalena Majewska brały udział w największym cyklicznym spotkaniu specjalistów SEM w Polsce – SEMcamp. Zapytaliśmy je o wrażenia i najważniejsze wnioski do wykorzystania w codziennej pracy.

Aneta:

Co najbardziej mi się podobało? Ciekawy sposób na budowanie komunikatów reklamowych. Aby były one efektywne i przynosiły satysfakcjonujące efekty, należy wcielać się w różne osoby np. dobrego przyjaciela czy komedianta. Warto stosować zasadę tzw. 4U, a więc tworzyć treści:

 

 

Idealne podejście? Nie istnieje! Należy testować różne, biorąc pod uwagę m.in. grupę docelową, cechy i korzyści produktu, promocje, niedostępność czy etapy procesu zakupowego. Warto wykorzystać nowe rozszerzone reklamy tekstowe. Dzięki większej ilości miejsca możemy przekazać większą ilość informacji o ofercie. Więcej o nowych rozszerzonych reklamach tekstowych znajdziecie tutaj.

Magda:

Szczególnie podobało mi się to, że zostało przybliżone zastosowanie narzędzi, z których należy korzystać w codziennej pracy (R, Data Studio), aby była ona przyjemniejsza i bardziej sprawna. Co istotne, specjaliści z Perfomics mówili również o tym, jak poradzić sobie z organizacją projektów międzynarodowych pod kątem SEO. To, jak skomplikowany będzie projekt, zależy od struktury klienta oraz struktury agencji – czy firma ma osobne siedziby w różnych państwach. Bardzo ważny jest przekład słów z jednego języka na drugi. Należy się zastanowić czy przetłumaczone słowa mają sens w danych państwie, jaka jest jego kultura i zamienić wyrazy na inne, jeśli nie pasują. Ważne jest także stosowanie hreflangów (oznaczeń, w jakim języku jest strona) , ponieważ dają nieporównywalnie lepsze wyniki.

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.