Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

PromoTraffic najlepsze na gali semKRK! Zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii "Kampania e-commerce"

2 min 501
PromoTraffic | 19.06.2019

Zostaliśmy dziś wyróżnieni podczas prestiżowego wydarzenia semKRK. Mieliśmy przyjemność odebrać statuetki za 1. miejsce w kategorii „Kampania e-commerce” i 2. miejsce w kategorii „Kampania Google Ads”. semKRK awards to pierwsze nagrody branży SEM w Polsce, poświęcone marketingowi w wyszukiwarkach i analityce. Samo znalezienie się w gronie finalistów było dla nas dużym wyróżnieniem, a otrzymane nagrody motywują nas do jeszcze lepszej pracy dla naszych klientów!

Wśród uczestników semKRK w krakowskiej Starej Zajezdni nie zabrakło właścicieli biznesów, przedstawicieli działów marketingu, specjalistów SEO i SEM, jak również agencji marketingowych. Wydarzenie miało charakter praktyczny, co oznacza, że wiele z prezentacji opierało się na przedstawieniu case studies. 

Chwalimy się!

Nasza agencja została nagrodzona w dwóch kategoriach:

  • Najlepsza kampania e-commerce za: „Ekspansje 22 rynków: dopasowane strategie, automatyzacje działań i Machine Learning” dla SneakerStudio – 1. miejsce.
  • Najlepsza kampania Google Ads za: „Plony większe o 36% nawożone danymi” dla naszego Klienta Rolmarket – 2. miejsce.

Case nagrodzony główną nagrodą dotyczył sportowego sklepu internetowego SneakerStudio. Do największych wyzwań w tym przypadku należały m.in.: dostosowanie strategii do różnych rynków (klient działa na terenie wielu krajów), zarządzania projektem i skalowania budżetu. W osiągnięciu wspaniałych rezultatów pomogły nam m.in. narzędzia, które wykorzystaliśmy w naszej pracy. Należą do nich: PPC Bee, Whoop! ROI Hunter i wiele innych! 

W przypadku Rolmarketu (ogrodniczy sklep internetowy) wyzwaniami dla naszej agencji były trzy aspekty: sezonowość, ekspercka wiedza i mix marketingowy. Dzięki wdrożeniu Whoopa!, przemyślanych reklam tekstowych i graficznych oraz analizy kampanii pod różnym kątem modelowania atrybucji, osiągnęliśmy znaczną poprawę w obszarze Google Ads i całego biznesu. Za słowami stoją liczby: 36% wzrost przychodów z Google Ads i 29% wzrostu sklepu!

Jeszcze raz chcemy podziękować za otrzymane wyróżnienia, które najlepiej udowadniają, że za hasłem #GrowWithUs stoją konkretne efekty dla naszych klientów!
 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.