Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic wzmacnia działy Client Service i SEO

3 min 981
Ula Ziemska | 13.12.2016

Jest nam miło ogłosić dwa najnowsze awanse, do jakich doszło w naszej agencji SEO/SEM. Za rzetelną pracę i wysokie kompetencje nagrodziliśmy Monikę Smoleń oraz Rafała Rubę.

 

Monika Smoleń jako Key Account Executive

Monika na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w branży bankowej, zajmując się obsługą klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Po ukończeniu studiów dyplomowych z marketingu internetowego, objęła stanowisko w Grupie Integer, jako Specjalista ds. Marketingu Online, a następnie Project Managera, gdzie do jej obowiązków należało m.in. prowadzenie strony inpost.pl, aplikacji mobilnej Inpost Mobile oraz projektu Mobilnych Paczkomatów. Następnie była związana z Grupą Kopernik, w której zajmowała się wprowadzeniem nowego produktu finansowego dla klientów prestige. W PromoTraffic Monika jest odpowiedzialna za obsługę klientów, skuteczną komunikację pomiędzy nimi a zespołem specjalistów, realizującym dla nich zróżnicowane projekty.

Czym jest dla mnie praca w PromoTraffic? To ogromne i ciekawe wyzwanie, duża różnorodność działań i zadań każdego dnia. To także zgrany zespół ludzi, którzy są dobrymi partnerami w działaniu na rzecz naszych klientów. To wreszcie zaangażowani i pomocni w codziennych działaniach managerowie.  

Rafał Ruba jako SEO Specialist

Rafał jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej. Trafił do naszej agencji dzięki ofercie z uczelnianego biura karier. Jest z nami od października 2015 roku. Przez rok pracował jako Junior SEO Specialist. Po zdaniu egzaminu wewnętrznego awansował na stanowisko SEO Specialist. Zajmuje się optymalizacją stron klientów, realizacją strategii linkbuildingowej oraz analityką internetową (Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager).

Co sobie cenię w PromoTraffic? Przede wszystkim pracę z profesjonalistami oraz możliwość prowadzenia ambitnych i kreatywnych projektów, dzięki którym codziennie zdobywam doświadczenie w branży SEO. Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą równie rozwojowe i dostarczą nowych wyzwań.

Gratulujemy! Mamy nadzieję, że współpraca będzie tak owocna, jak dotychczas.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.