Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic rozpoczyna internacjonalizację targami w USA!

5 min 1080
Ula Ziemska | 13.03.2017

Za nami pierwsze dni targów SXSW w Austin w USA. To ponad 20 000 uczestników i kilkuset wystawców z całego świata! Już teraz możemy stwierdzić, że udział w wydarzeniu to absolutny strzał w dziesiątkę. Dlaczego? Sprawdźcie.

W ramach projektu internacjonalizacji nasz zespół reprezentuje agencję podczas trwających właśnie w USA targów South By Southwest. To dopiero początek! Duży projekt wiąże się z tym, że agencja PromoTraffic w ciągu najbliższych dwóch lat będzie obecna jako wystawca na 14 najbardziej prestiżowych eventach w zakresie nowych technologii, start-upów i marketingu od USA po Hiszpanię, Niemcy czy Izrael.

 

Czym właściwie jest SXSW?

SXSW to trwające od 1987 roku wydarzenie, organizowane z myślą o tym, aby wspierać ludzi kreatywnych w osiąganiu założonych celów. Impreza ta jest dedykowana specjalistom z całego świata. Odbywają się w jej trakcie sesje, pokazy, projekcje oraz wystawy. SXSW oferuje również szerokie możliwości networkingowe. Wśród wystawców znajdują się takie firmy, jak: Samsung, Pandora, Adobe Systems, Accenture, Discovery Communications czy eBay.

Targi SXSW co roku spotykają się z dużym poparciem. Podczas ubiegłorocznej edycji Forbes skomentował wydarzenie w taki sposób: SXSW is considered to be the biggest and most diverse event focusing on the intersection of people and technology. Z kolei The New Yourk Times odniósł się do niego następująco: SXSW has positioned itself as a gateway for international acts.

    

Dlaczego jesteśmy w Austin?

Targi w Austin to część kluczowego dla naszej agencji projektu jakim jest internacjonalizacja. Jego celem jest zbudowanie silnych relacji z partnerami zagranicznymi w postaci firm technologicznych oraz innych agencji dostarczających rozwiązania dla e-commerce i zwiększania ruchu, sprzedaży i efektów biznesowych w internecie. Pomoże on także w pozyskaniu klientów z zagranicy oraz umożliwi wymianę cennego know how ze specjalistami w różnych branżach z całego świata.

    

Targi otwierają przed nami ogromne perspektywy! Wydarzenie jeszcze trwa, a już udało nam się odbyć wiele wartościowych rozmów i nawiązać relacje z ponad 40 przedstawicielami firm dostarczających rozwiązania wspierające sprzedaż dla e-commerce, wykorzystujących vr/ar w marketingu czy świadczących analogiczne usługi do nas na całym świecie. To dopiero początek dużych zmian dla nas i dla naszych Klientów, ponieważ zdobyte dzięki internacjonalizacji doświadczenie i know how, pozwolą zaimplementować w ich biznesach jeszcze bardziej efektywne rozwiązania - komentuje Prezes Zarządu PromoTraffic, Robert Stolarczyk.

   

Zapraszamy do odwiedzania naszego fan page’a oraz biura prasowego, gdzie na bieżąco będziemy dzielić się wnioskami i wrażeniami z targów! Śledźcie nas koniecznie, aby nie przegapić cennych informacji. A jeżeli nie udało Wam się zobaczyć naszej dzisiejszej relacji live, zapraszamy TUTAJ.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.