PromoTraffic rozpoczyna internacjonalizację targami w USA!
Za nami pierwsze dni targów SXSW w Austin w USA. To ponad 20 000 uczestników i kilkuset wystawców z całego świata! Już teraz możemy stwierdzić, że udział w wydarzeniu to absolutny strzał w dziesiątkę. Dlaczego? Sprawdźcie.
W ramach projektu internacjonalizacji nasz zespół reprezentuje agencję podczas trwających właśnie w USA targów South By Southwest. To dopiero początek! Duży projekt wiąże się z tym, że agencja PromoTraffic w ciągu najbliższych dwóch lat będzie obecna jako wystawca na 14 najbardziej prestiżowych eventach w zakresie nowych technologii, start-upów i marketingu od USA po Hiszpanię, Niemcy czy Izrael.
Czym właściwie jest SXSW?
SXSW to trwające od 1987 roku wydarzenie, organizowane z myślą o tym, aby wspierać ludzi kreatywnych w osiąganiu założonych celów. Impreza ta jest dedykowana specjalistom z całego świata. Odbywają się w jej trakcie sesje, pokazy, projekcje oraz wystawy. SXSW oferuje również szerokie możliwości networkingowe. Wśród wystawców znajdują się takie firmy, jak: Samsung, Pandora, Adobe Systems, Accenture, Discovery Communications czy eBay.
Targi SXSW co roku spotykają się z dużym poparciem. Podczas ubiegłorocznej edycji Forbes skomentował wydarzenie w taki sposób: SXSW is considered to be the biggest and most diverse event focusing on the intersection of people and technology. Z kolei The New Yourk Times odniósł się do niego następująco: SXSW has positioned itself as a gateway for international acts.
Dlaczego jesteśmy w Austin?
Targi w Austin to część kluczowego dla naszej agencji projektu jakim jest internacjonalizacja. Jego celem jest zbudowanie silnych relacji z partnerami zagranicznymi w postaci firm technologicznych oraz innych agencji dostarczających rozwiązania dla e-commerce i zwiększania ruchu, sprzedaży i efektów biznesowych w internecie. Pomoże on także w pozyskaniu klientów z zagranicy oraz umożliwi wymianę cennego know how ze specjalistami w różnych branżach z całego świata.
Targi otwierają przed nami ogromne perspektywy! Wydarzenie jeszcze trwa, a już udało nam się odbyć wiele wartościowych rozmów i nawiązać relacje z ponad 40 przedstawicielami firm dostarczających rozwiązania wspierające sprzedaż dla e-commerce, wykorzystujących vr/ar w marketingu czy świadczących analogiczne usługi do nas na całym świecie. To dopiero początek dużych zmian dla nas i dla naszych Klientów, ponieważ zdobyte dzięki internacjonalizacji doświadczenie i know how, pozwolą zaimplementować w ich biznesach jeszcze bardziej efektywne rozwiązania - komentuje Prezes Zarządu PromoTraffic, Robert Stolarczyk.
Zapraszamy do odwiedzania naszego fan page’a oraz biura prasowego, gdzie na bieżąco będziemy dzielić się wnioskami i wrażeniami z targów! Śledźcie nas koniecznie, aby nie przegapić cennych informacji. A jeżeli nie udało Wam się zobaczyć naszej dzisiejszej relacji live, zapraszamy TUTAJ.
Ula Ziemska
PromoTraffic
Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora