Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

SemKRK Awards 2020 - PromoTraffic ponownie zwycięzcą!

5 720
PromoTraffic | 25.09.2020

Nagrody rozdawane na cyklicznym barcampie SemKRK należą do najbardziej prestiżowych w branży SEO/SEM. W tym roku PromoTraffic zdobyło pierwsze miejsce w kategorii “najlepsza kampania dla e-commerce” za kampanię dla Selfieroom i drugie miejsce w kategorii “najlepsza kampania Google Ads” za wyniki pracy dla firmy Puccini. To już kolejne zwycięskie case’y! W 2019 również zrealizowaliśmy “najlepszą kampanię dla e-commerce”. Z każdą edycją sukcesy naszych klientów są coraz bardziej spektakularne i jest ich coraz więcej!

Górą nasi klienci - Selfieroom i Puccini

Prawdziwymi zwycięzcami tej edycji campu są nasi klienci, bo to ich realnymi osiągnięciami chwaliliśmy się w wysłanych do organizatora SemKRK#15 zgłoszeniach. Sukces najlepszej kampanii e-commerce prowadzonej dla Selfieroom - sklepu online z odzieżą damską - wynika przede wszystkim z synergii różnych kanałów digital marketingu oraz skutecznego łączenia działań sprzedażowych i wizerunkowych. Z tym klientem z powodzeniem działamy nie tylko na rynku polskim, ale i za granicą. Dzięki możliwości korzystania z dostępu do dedykowanych opiekunów po stronie Facebooka i Google’a współczynniki zwrotu z inwestycji znacznie przewyższyły wstępne założenia.

Największym wyzwaniem w przypadku kampanii Selfieroom było przygotowanie optymalnej strategii, która zapewni wysoką rentowność reklam w mocno konkurencyjnej branży fashion. Dzięki oparciu działań o kampanie Facebook Ads, Google Ads i CRITEO oraz zaimplementowaniu innowacyjnych narzędzi, możemy teraz pochwalić się naszym - czyli klienta i PromoTraffic - sukcesem - mówi Katarzyna Świgost, PPC Expert i Team Leader w projekcie. Wyjście z działaniami na rynki zagraniczne było dla nas ważnym sprawdzianem, ale dzięki szczegółowym analizom i wdrożeniu w życie ich wyników osiągnęliśmy zamierzone cele. Owocuje to dalszą współpracą i zaufaniem klienta. Cieszymy się, że mogliśmy się przyczynić do wzrostu biznesu Selfieroom - dodaje Anna Szyszka, PPC Specialist.

W tym roku za jedną z trzech najlepszych kampanii Google Ads na SemKRK uznano wynik współpracy PromoTraffic i Puccini. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że 43-procentowy wzrost przychodów zanotowała firma związana ściśle z branżą turystyczną (większa część sprzedaży w sklepie Puccini to walizki turystyczne). Tak skuteczna kampania była możliwa dzięki zastosowaniu Machine Learning, którego wykorzystanie jest wyróżnikiem PromoTraffic jako agencji zajmującej się zarządzaniem płatnymi reklamami w sieci. Na poziomie współpracy podstawą była jednak konsekwencja w prowadzeniu działań, nawet w sytuacji drastycznych zmian na rynku.

Najtrudniejszym wyzwaniem było prowadzenie kampanii Google Ads w czasie pandemii. Od marca tego roku widoczny był znaczący spadek zainteresowania turystyką i podróżami, co przełożyło się na spadek zainteresowania topowymi produktami klienta - walizkami. Dodatkowo lockdown przyczynił się do zamknięcia salonów stacjonarnych w całej Polsce. Dobranie odpowiedniej strategii działania i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi wpłynęło na wzrost przychodów klienta. Ponadto codzienna komunikacja z klientem sprzyjała szybkiemu przepływowi informacji, co pozwalało sprawnie reagować na potrzeby klientów i rynku - ocenia Aneta Piętoń, PPC Expert w PromoTraffic.

Czym jest SemKRK?

SemKRK to jedno z najważniejszych spotkań branży SEM/SEO w Polsce. Co roku spotykają się na nim specjaliści, właściciele e-commerce i inne osoby zainteresowane digital marketingiem. Prelekcje i warsztaty na tegorocznej edycji wydarzenia w trosce o uczestników odbyły się wyjątkowo w trybie online. 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.