Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Zmiany w PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki

5 min 1627
Ula Ziemska | 22.06.2017

Na początku czerwca nastąpiły znaczące zmiany w zarządzie agencji digital performance marketingu PromoTraffic z Krakowa, która na co dzień obsługuje m.in. Koncern BP, Grupę ZIKO, Comarch, Puccini, Koncern Takeda, Plantwear, Elfa Pharm, MoneyMan, Q Hotel, czy CrossJeans.

 

Michał Smajek, który do tej pory pełnił funkcję client service directora, został powołany do zarządu spółki na stanowisko wiceprezesa. Z kolei Krystian Kucharski awansował na stanowisko członka zarządu i performance directora. Do tej pory pełnił funkcję PPC managera.

Michał z branżą jest związany od 2001 roku. Doświadczenie zdobywał w firmach AMS i Grupa Radiowa Agory oraz Semahead, gdzie budował struktury sprzedażowe. Michał nadal będzie pełnił obowiązki client service directora, a do jego zadań będzie należało ciągłe podnoszenie jakości obsługi projektów jak i samych kampanii, wzrost efektywności strategii performance tworzonych przez agencję oraz dalsza rozbudowa zespołu.

 

Krystian Kucharski z branżą jest związany od 2009 roku. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji Semahead, gdzie budował, prowadził i optymalizował kampanie Google AdWords.

Krystian równolegle do powołania do zarządu spółki awansował na stanowisko performance director. Awans to nie tylko efekt jego osiągnięć, ale także umacniającej się transformacji agencji w kierunku digital performance marketingu. Rolą Krystiana będzie wzmacnianie wewnętrznych kompetencji w obszarach kampanii efektywnościowych, podnoszenie ich jakości, implementacja nowych technologii do zarządzania i raportowania działań oraz dalsza rozbudowa zespołu.

Michał i Krystian, zanim przeszli do PromoTraffic, pracowali m.in. dla Sklep-Presto.pl, eButik.pl, Kopalni Soli “Wieliczka”, RynekPierwotny.pl, Bank BPH, eTurysta.pl czy Ekomaluch.

 

Robert Stolarczyk, prezes PromoTraffic tak komentuje zmiany w zarządzie:

“Bardzo się cieszę, że udało nam się zacieśnić współpracę. Cieszy mnie także, że Michał i Krystian w pełni wykorzystali szansę wejścia do zarządu spółki.

Michał Smajek dołączył do nas stosunkowo niedawno, bo w lutym 2016 roku. Jego głównym celem była przebudowa działu client service w taki sposób, aby zarówno satysfakcja z obsługi, jak i jakość oraz efektywność prowadzonych przez nas kampanii uległy znacznej poprawie. Świetnie się z tego zadania wywiązał, dał się też poznać jako doświadczony lider, który potrafi budować zespoły oraz dbać o klientów, dla których pracujemy.

Krystian Kucharski dołączył do agencji niemal równo rok temu i doskonale poradził sobie ze zbudowaniem działu PPC, skupionego na kampaniach efektywnościowych, rozliczanych głównie w modelu CPC. Z podziwem obserwuję rosnącą satysfakcję naszych klientów oraz coraz lepsze efekty, które uzyskujemy. Efektem pracy Krystiana było wejście PromoTraffic do grona 2% najlepszych Partnerów Google na świecie ze statusem Premium, przekroczenie bariery 1,5 mln złotych wydatków reklamowych kwartalnie. Zasługą Krystiana była też nominacja w kategorii Best PPC Campaign w ramach European Search Awards, co uważam za ogromne wyróżnienie. Jeszcze raz chciałbym pogratulować zarówno Michałowi, jak i Krystianowi”.

Czym zajmuje się PromoTraffic?

PromoTraffic to agencja digital performance marketingu z Krakowa, specjalizująca się w zwiększaniu sprzedaży. Naszym celem jest rozwijanie biznesów naszych klientów poprzez planowanie i realizowanie strategii zwiększających sprzedaż, generujących leady.

Jesteśmy Premium Partnerem Google, należymy do 2% najlepszych Partnerów Google na świecie. Jako jedyna agencja z Polski byliśmy nominowani do nagrody BEST PPC CAMPAIGN w ramach European Search Awards 2017. Jako nieliczni w Polsce posiadamy wszystkie 5 specjalizacji Google: Search, Mobile, Video, GDN, PLA. Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji strategii e-commerce dla producentów biorąc odpowiedzialność za zwiększenie sprzedaży czy ekspansję na rynki zagraniczne.

Na zdjęciu: od lewej Robert Stolarczyk, Michał Smajek i Krystian Kucharski

Ula Ziemska

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.