Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Zmiany w PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki

5 min 1011
Ula Ziemska | 22.06.2017

Na początku czerwca nastąpiły znaczące zmiany w zarządzie agencji digital performance marketingu PromoTraffic z Krakowa, która na co dzień obsługuje m.in. Koncern BP, Grupę ZIKO, Comarch, Puccini, Koncern Takeda, Plantwear, Elfa Pharm, MoneyMan, Q Hotel, czy CrossJeans.

 

Michał Smajek, który do tej pory pełnił funkcję client service directora, został powołany do zarządu spółki na stanowisko wiceprezesa. Z kolei Krystian Kucharski awansował na stanowisko członka zarządu i performance directora. Do tej pory pełnił funkcję PPC managera.

Michał z branżą jest związany od 2001 roku. Doświadczenie zdobywał w firmach AMS i Grupa Radiowa Agory oraz Semahead, gdzie budował struktury sprzedażowe. Michał nadal będzie pełnił obowiązki client service directora, a do jego zadań będzie należało ciągłe podnoszenie jakości obsługi projektów jak i samych kampanii, wzrost efektywności strategii performance tworzonych przez agencję oraz dalsza rozbudowa zespołu.

 

Krystian Kucharski z branżą jest związany od 2009 roku. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji Semahead, gdzie budował, prowadził i optymalizował kampanie Google AdWords.

Krystian równolegle do powołania do zarządu spółki awansował na stanowisko performance director. Awans to nie tylko efekt jego osiągnięć, ale także umacniającej się transformacji agencji w kierunku digital performance marketingu. Rolą Krystiana będzie wzmacnianie wewnętrznych kompetencji w obszarach kampanii efektywnościowych, podnoszenie ich jakości, implementacja nowych technologii do zarządzania i raportowania działań oraz dalsza rozbudowa zespołu.

Michał i Krystian, zanim przeszli do PromoTraffic, pracowali m.in. dla Sklep-Presto.pl, eButik.pl, Kopalni Soli “Wieliczka”, RynekPierwotny.pl, Bank BPH, eTurysta.pl czy Ekomaluch.

 

Robert Stolarczyk, prezes PromoTraffic tak komentuje zmiany w zarządzie:

“Bardzo się cieszę, że udało nam się zacieśnić współpracę. Cieszy mnie także, że Michał i Krystian w pełni wykorzystali szansę wejścia do zarządu spółki.

Michał Smajek dołączył do nas stosunkowo niedawno, bo w lutym 2016 roku. Jego głównym celem była przebudowa działu client service w taki sposób, aby zarówno satysfakcja z obsługi, jak i jakość oraz efektywność prowadzonych przez nas kampanii uległy znacznej poprawie. Świetnie się z tego zadania wywiązał, dał się też poznać jako doświadczony lider, który potrafi budować zespoły oraz dbać o klientów, dla których pracujemy.

Krystian Kucharski dołączył do agencji niemal równo rok temu i doskonale poradził sobie ze zbudowaniem działu PPC, skupionego na kampaniach efektywnościowych, rozliczanych głównie w modelu CPC. Z podziwem obserwuję rosnącą satysfakcję naszych klientów oraz coraz lepsze efekty, które uzyskujemy. Efektem pracy Krystiana było wejście PromoTraffic do grona 2% najlepszych Partnerów Google na świecie ze statusem Premium, przekroczenie bariery 1,5 mln złotych wydatków reklamowych kwartalnie. Zasługą Krystiana była też nominacja w kategorii Best PPC Campaign w ramach European Search Awards, co uważam za ogromne wyróżnienie. Jeszcze raz chciałbym pogratulować zarówno Michałowi, jak i Krystianowi”.

Czym zajmuje się PromoTraffic?

PromoTraffic to agencja digital performance marketingu z Krakowa, specjalizująca się w zwiększaniu sprzedaży. Naszym celem jest rozwijanie biznesów naszych klientów poprzez planowanie i realizowanie strategii zwiększających sprzedaż, generujących leady.

Jesteśmy Premium Partnerem Google, należymy do 2% najlepszych Partnerów Google na świecie. Jako jedyna agencja z Polski byliśmy nominowani do nagrody BEST PPC CAMPAIGN w ramach European Search Awards 2017. Jako nieliczni w Polsce posiadamy wszystkie 5 specjalizacji Google: Search, Mobile, Video, GDN, PLA. Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji strategii e-commerce dla producentów biorąc odpowiedzialność za zwiększenie sprzedaży czy ekspansję na rynki zagraniczne.

Na zdjęciu: od lewej Robert Stolarczyk, Michał Smajek i Krystian Kucharski

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.