...
Home Definicje Link dofollow

Link dofollow

Link dofollow – to rodzaj linków, które sygnalizują robotom wyszukiwarek, że mogą je śledzić i uwzględniać w procesie ustalania rankingu. W praktyce wszystkie linki są domyślnie oznaczone atrybutem dofollow – nie ma więc potrzeby uzupełniania go w kodzie strony. Linki dofollow mają korzystny wpływ na SEO. Im więcej takich odnośników prowadzi do danej strony, tym wyższe może ona zająć w wyszukiwarce – pod warunkiem że są to linki o wysokim autorytecie. Należy jednak pamiętać, że jest to tylko jeden z wielu czynników rankingowych. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.