...

Kilka słów

o usłudze

Kampanie kreatywne są odpowiedzią na oczekiwania Twoich klientów i rosnące wymagania Google’a. Łączą w sobie tworzenie wartościowych dla odbiorców treści wraz z pozyskiwaniem wysokiej jakości linków – w sposób naturalny. 

Cały proces polega na opracowywaniu raportów i następnym ich promowaniu za pomocą kontaktu z redakcjami i dziennikarzami największych portali informacyjnych w Polsce. To wszystko prowadzi do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce i wzrostu rozpoznawalności Twojej firmy.  Efekty są długoterminowe – wzmianki na temat Twojej marki, a wraz z nimi linki, pojawiają się na długo po publikacji raportu, pracując w ten sposób pasywnie na wzrost wizerunku i widoczności w oczach Google’a. Sprawdź szczegóły! 

6 narzędzi i strategii
które stosujemy

Google Alerts

To dzięki niemu otrzymujemy powiadomienia o wszystkich wzmiankach na temat Twojej marki pojawiające się w sieci.

Brand24

Umożliwia monitoring wzmianek na temat Twojej marki i ważnych dla Twojego biznesu fraz kluczowych w Internecie i mediach społecznościowych.

Semrush

To kolejne kompleksowe narzędzie SEO, dzięki któremu oceniamy m.in. profil linkowy stron, na których pojawiają się wzmianki o Twojej firmie. 

Gmail

To za jego pomocą tworzymy spersonalizowaną bazę kontaktów i planujemy wysyłkę maili do dziennikarzy czy blogerów.

Google Survey

Umożliwia tworzenie przyjaznych dla użytkowników ankiet, a także późniejszą wygodną analizę danych.

Ahrefs

Pozwala nam oceniać potencjał konkretnych portali, a także efekty kampanii kreatywnych.

Kampanie kreatywne są świetną alternatywą do budowania wartościowej i naturalnej struktury linków. Tworząc na tyle ciekawe i użyteczne treści, które następnie są udostępniane przez inne wartościowe portale, spełniamy najważniejsze założenia i dyrektywy dotyczące naturalności, o których mówi Google w kwestii pozyskiwania linków. Takie działaia mają duży wpływ na pozycjonowanie i wyniki organiczne. Dzięki kreatywnym informacjom zwiększa się również świadomość marki, a sami użytkownicy lepiej zapamiętują dany brand.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

We współpracy z Promotraffic cenimy sobie przede wszystkim zwinne, a jednocześnie konsekwentne podejście do wspólnie prowadzonego projektu. Wymiana wiedzy oraz dzielenie się pomysłami wraz z ich realizacją, często wychodzą poza ramy umownego świadczenia usług. Traktujemy się po partnersku ze świadomością, że mamy okazję współpracować po prostu z fantastycznymi ludźmi.

Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.

Jak wygląda proces kampanii kreatywnej?

1

Krok 1

Wizja

Wybieramy temat raportu, który wzbudzi zainteresowanie Twoich potencjalnych klientów i przede wszystkim dziennikarzy. Kluczowe jest to, aby był związany bezpośrednio lub pośrednio z ofertą Twojej marki. Następnie opracowujemy koncepcję projektu, jego założenia i pytania, które wkrótce zadamy badanym.

2

Krok 2

Dane

Tworzymy ankietę i rozpoczynamy proces zbierania danych. Po uzyskaniu wystarczającej liczby odpowiedzi przechodzimy do ich analizy, by później opracować kompleksowe zestawienie. Tworzymy konspekt raportu, który umożliwia nam napisanie wartościowych treści i zaprojektowanie atrakcyjnych grafik. Ankieta to najpopularniejsza metoda pozyskiwania danych do raportów kreatywnych, ale istnieją również inne metodologie, z których korzystamy przy wybranych projektach.

3

Krok 3

Realizacja

Opracowujemy treść raportu i infografiki na podstawie opracowanych wcześniej zestawień – zgodne z obowiązującymi standardami i maksymalnie przyjazne dla użytkowników. Przygotowujemy personalizowaną bazę kontaktów składającą się z adresów e-mail dziennikarzy i blogerów, z którymi wkrótce będziemy się kontaktować. W końcu prezentujemy Ci gotowy raport. 

4

Krok 4

Promocja

Ostatni etap zaczynamy od publikacji raportu na Twojej stronie. Kontaktujemy się z redakcjami, dziennikarzami i blogerami, by opublikować artykuły promujące raport w najbardziej poczytnych miejscach. Analizujemy wyniki i przedstawiamy Ci podsumowanie skuteczności kampanii kreatywnej.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

Rikoland – skuteczne działania w social mediach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

minti_shop_case_study
43,02 % wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc
45,21% wzrostu nowych użytkowników w całym sklepie

Minti Shop – efektywne kampanie PPC

Współpraca, która układa się pięknie!

> 30% wzrostu sprzedaży całego sklepu rok do roku
1000% ROAS-u w kampaniach Google Ads i Facebook Ads

SneakerStudio – prowadzenie efektywnych kampanii PPC

Ponad 20 rynków, setki produktów i kampania, której wyniki robią wrażenie.

Najczęściej zadawane pytania

Co to są kampanie kreatywne?

Kampanie kreatywne zakładają tworzenie wysokiej jakości raportów poruszających tematykę związaną z Twoją działalnością. Taki raport jest później promowany w najbardziej popularnych mediach informacyjnych. Celem tych działań jest pozyskanie wartościowych publikacji zewnętrznych i naturalnych linków prowadzących do Twojej strony, które wzmocnią Twoją widoczność w Google i rozpoznawalność marki.

Jakie cele pomaga zrealizować kampania kreatywna?

Podstawowe założenie kampanii kreatywnej to pozyskiwanie mocnych linków zewnętrznych w sposób naturalny – czyli taki, który najbardziej „doceniają” algorytmy Google. Przekłada się to na zwiększenie widoczności Twojej strony w wyszukiwarce i wzrost zainteresowania Twoją marką. Pozyskanie takich linków przy standardowych działaniach jest bardzo kosztowne (nawet od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych).

Dlaczego warto zrealizować kampanię kreatywną?

Treści i linki zewnętrzne to jedne z najważniejszych czynników rankingowych Google. Kampanie kreatywne przyczyniają się do tego, że doskonalisz je oba. Zwiększasz autorytet swojej firmy w oczach Google, a dzięki wartościowym treściom budujesz rozpoznawalność i zaufanie wśród potencjalnych klientów. 

Jakie mogą być efekty kampanii kreatywnej?

Zakładane efekty to oczywiście wzrost widoczności Twojej strony i zwiększenie rozpoznawalności marki. Dzieje się tak dzięki publikacjom w popularnych mediach, pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych i licznym wzmiankom na temat Twojej firmy, które pojawiają się w sposób naturalny. 

Jaki jest czas realizacji kampanii kreatywnej?

Średni czas realizacji kampanii kreatywnej wynosi 4 miesiące w zależności od wybranej metodologii. Spersonalizowaną estymację otrzymasz na początku współpracy. 

Z iloma dziennikarzami i redakcjami się kontaktujemy?

W procesie realizacji kampanii kreatywnej kontaktujemy się z minimum 200 dziennikarzami, ale za każdym razem staramy się tworzyć jak najbardziej rozbudowane bazy kontaktów. Do każdego z nich wysyłamy spersonalizowane maile, co pozwala nam skutecznie przyciągać ich uwagę i zdobywać publikacje na najbardziej rozpoznawalnych portalach. Dodatkowo dysponujemy własną bazą zaprzyjaźnionych dziennikarzy, z którymi również się kontaktujemy przy każdej realizacji.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.