...

Kilka słów

o usłudze

Kampanie kreatywne są odpowiedzią na oczekiwania Twoich klientów i rosnące wymagania Google’a. Łączą w sobie tworzenie wartościowych dla odbiorców treści wraz z pozyskiwaniem wysokiej jakości linków – w sposób naturalny. 

Cały proces polega na opracowywaniu raportów i następnym ich promowaniu za pomocą kontaktu z redakcjami i dziennikarzami największych portali informacyjnych w Polsce. To wszystko prowadzi do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce i wzrostu rozpoznawalności Twojej firmy.  Efekty są długoterminowe – wzmianki na temat Twojej marki, a wraz z nimi linki, pojawiają się na długo po publikacji raportu, pracując w ten sposób pasywnie na wzrost wizerunku i widoczności w oczach Google’a. Sprawdź szczegóły! 

6 narzędzi i strategii
które stosujemy

Google Alerts

To dzięki niemu otrzymujemy powiadomienia o wszystkich wzmiankach na temat Twojej marki pojawiające się w sieci.

Brand24

Umożliwia monitoring wzmianek na temat Twojej marki i ważnych dla Twojego biznesu fraz kluczowych w Internecie i mediach społecznościowych.

Semrush

To kolejne kompleksowe narzędzie SEO, dzięki któremu oceniamy m.in. profil linkowy stron, na których pojawiają się wzmianki o Twojej firmie. 

Gmail

To za jego pomocą tworzymy spersonalizowaną bazę kontaktów i planujemy wysyłkę maili do dziennikarzy czy blogerów.

Ahrefs

Pozwala nam oceniać potencjał konkretnych portali, a także efekty kampanii kreatywnych.

Google Survey

Umożliwia tworzenie przyjaznych dla użytkowników ankiet, a także późniejszą wygodną analizę danych.

Kampanie kreatywne są świetną alternatywą do budowania wartościowej i naturalnej struktury linków. Tworząc na tyle ciekawe i użyteczne treści, które następnie są udostępniane przez inne wartościowe portale, spełniamy najważniejsze założenia i dyrektywy dotyczące naturalności, o których mówi Google w kwestii pozyskiwania linków. Takie działaia mają duży wpływ na pozycjonowanie i wyniki organiczne. Dzięki kreatywnym informacjom zwiększa się również świadomość marki, a sami użytkownicy lepiej zapamiętują dany brand.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.

Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.

Jak wygląda proces kampanii kreatywnej?

1

Krok 1

Wizja

Wybieramy temat raportu, który wzbudzi zainteresowanie Twoich potencjalnych klientów i przede wszystkim dziennikarzy. Kluczowe jest to, aby był związany bezpośrednio lub pośrednio z ofertą Twojej marki. Następnie opracowujemy koncepcję projektu, jego założenia i pytania, które wkrótce zadamy badanym.

2

Krok 2

Dane

Tworzymy ankietę i rozpoczynamy proces zbierania danych. Po uzyskaniu wystarczającej liczby odpowiedzi przechodzimy do ich analizy, by później opracować kompleksowe zestawienie. Tworzymy konspekt raportu, który umożliwia nam napisanie wartościowych treści i zaprojektowanie atrakcyjnych grafik. Ankieta to najpopularniejsza metoda pozyskiwania danych do raportów kreatywnych, ale istnieją również inne metodologie, z których korzystamy przy wybranych projektach.

3

Krok 3

Realizacja

Opracowujemy treść raportu i infografiki na podstawie opracowanych wcześniej zestawień – zgodne z obowiązującymi standardami i maksymalnie przyjazne dla użytkowników. Przygotowujemy personalizowaną bazę kontaktów składającą się z adresów e-mail dziennikarzy i blogerów, z którymi wkrótce będziemy się kontaktować. W końcu prezentujemy Ci gotowy raport. 

4

Krok 4

Promocja

Ostatni etap zaczynamy od publikacji raportu na Twojej stronie. Kontaktujemy się z redakcjami, dziennikarzami i blogerami, by opublikować artykuły promujące raport w najbardziej poczytnych miejscach. Analizujemy wyniki i przedstawiamy Ci podsumowanie skuteczności kampanii kreatywnej.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

7,48% COS last click
75% wzrost przychodów last click non direct

Sportowe zagranie – kampanie PPC dla Intersport

Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.

17,26% wzrostu sesji organicznych
20,45% wzrost przychodów

“Gdy inflacja puka do drzwi.”

Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.

1590% wzrostu ruchu org
3955% wzrostu zaangażowania

Optimeal – Social Media budujące markę

Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.

102% wzrost przychodów z kanału
46% wzrost CTR nowości

Automatyzacja przynosząca efekty – marketing automation dla branży Beauty

Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.

809% wzrost liczby wzmianek
599% wzrost zasięgu w SoMe

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej 

Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.

510% wzrost nowych użytkowników
38% wzrost wyświetleń wizytówki

SEO Maps dla salonów meblowych

Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.

43,02% wzrost współczynnika konwersji
45,21 wzrosty nowych użytkowników w sklepie

Piękno udanej współpracy – PPC dla branży kosmetycznej

Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

PSIEdobre Social Media zbudowane na emocjach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

>30% wzrost sprzedaży
>1000% ROAS

Globalna ekspansja i wzrost – efektywne kampanie PPC

Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

Najczęściej zadawane pytania

Co to są kampanie kreatywne?

Kampanie kreatywne zakładają tworzenie wysokiej jakości raportów poruszających tematykę związaną z Twoją działalnością. Taki raport jest później promowany w najbardziej popularnych mediach informacyjnych. Celem tych działań jest pozyskanie wartościowych publikacji zewnętrznych i naturalnych linków prowadzących do Twojej strony, które wzmocnią Twoją widoczność w Google i rozpoznawalność marki.

Jakie cele pomaga zrealizować kampania kreatywna?

Podstawowe założenie kampanii kreatywnej to pozyskiwanie mocnych linków zewnętrznych w sposób naturalny – czyli taki, który najbardziej „doceniają” algorytmy Google. Przekłada się to na zwiększenie widoczności Twojej strony w wyszukiwarce i wzrost zainteresowania Twoją marką. Pozyskanie takich linków przy standardowych działaniach jest bardzo kosztowne (nawet od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych).

Dlaczego warto zrealizować kampanię kreatywną?

Treści i linki zewnętrzne to jedne z najważniejszych czynników rankingowych Google. Kampanie kreatywne przyczyniają się do tego, że doskonalisz je oba. Zwiększasz autorytet swojej firmy w oczach Google, a dzięki wartościowym treściom budujesz rozpoznawalność i zaufanie wśród potencjalnych klientów. 

Jakie mogą być efekty kampanii kreatywnej?

Zakładane efekty to oczywiście wzrost widoczności Twojej strony i zwiększenie rozpoznawalności marki. Dzieje się tak dzięki publikacjom w popularnych mediach, pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych i licznym wzmiankom na temat Twojej firmy, które pojawiają się w sposób naturalny. 

Jaki jest czas realizacji kampanii kreatywnej?

Średni czas realizacji kampanii kreatywnej wynosi 4 miesiące w zależności od wybranej metodologii. Spersonalizowaną estymację otrzymasz na początku współpracy. 

Z iloma dziennikarzami i redakcjami się kontaktujemy?

W procesie realizacji kampanii kreatywnej kontaktujemy się z minimum 200 dziennikarzami, ale za każdym razem staramy się tworzyć jak najbardziej rozbudowane bazy kontaktów. Do każdego z nich wysyłamy spersonalizowane maile, co pozwala nam skutecznie przyciągać ich uwagę i zdobywać publikacje na najbardziej rozpoznawalnych portalach. Dodatkowo dysponujemy własną bazą zaprzyjaźnionych dziennikarzy, z którymi również się kontaktujemy przy każdej realizacji.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.