Reklama wideo to najbardziej angażujący format reklamowy. Dzięki możliwością jakie oferuje Google czy Facebook, firmy które do tej pory nie mogły pozwolić sobie na wideo ze względu na wysokie koszty telewizji, mogą w pełni czerpać z korzyści jakie niesie za sobą ta forma reklamy.
Krystian Kucharski
Performance Director, Wiceprezes Zarządu PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Onboarding
Set-up kampanii
Uruchomienie kampanii
Optymalizacja
Raport
Ewaluacja
Pierwszym krokiem, który podejmujemy jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowaliśmy unikatowy proces i narzędzia, dzięki którym możemy postawić trwały fundament do dalszych działań.
To proces budowy kampanii reklamowej. Pomożemy Ci przygotować skuteczny spot, dobierzemy sposób kierowania reklam, przygotujemy środowisko analityczne oraz badanie Brand Lift.
Potwierdzimy prawidłowość zbieranych danych analitycznych. Zgromadzimy pierwsze dane i jak najszybciej wdrożymy pierwsze, wymagane zmiany w kampanii. Kampania będzie także intensywnie rozbudowywana o kolejne elementy, aż do osiągnięcia zakładanego stanu.
Nad kampanią czuwa dedykowany Specjalista, który codziennie monitoruje jej skuteczność i poprawia ustawienia.
Co miesiąc dedykowany Specjalista przygotuje raport z przeprowadzonych działań. Wskaże jakie działania podjął, a także podsumuje efekty kampanii. Raport zawsze będzie bogatym źródłem analiz Twojego biznesu oraz planów dalszych działań.
Dzięki zaawansowanym danym analitycznym i wynikom badania Brand Lift będziemy mogli jeszcze lepiej przygotować kolejną kampanię wideo. Lepiej dopasować spot do odbiorców oraz lepiej dobrać kierowanie reklam.
Dlaczego nasze kampanie wideo są skuteczne?

Doświadczenie
Kampanie wideo realizujemy od wielu lat.
Prowadziliśmy kampanie dla takich marek jak: m.in. Picodi, Selfieroom, Rolmarket. Reporter Young, Cartoon Network, Amol oraz wielu innych.
Kampanie miały różne cele: sprzedaż, pozyskanie ruchu, wzrost wizerunku i zawsze kończyły się sukcesami.

Efektywność kosztowa
Inwestując już 10 000 zł możesz liczyć na setki tysięcy pełnych obejrzeń Twojej reklamy.
Biorąc pod uwagę jak wideo działa na nasze zmysły, jak angażuje i przyciąga uwagę, to bardzo skuteczny kanał reklamowy i wysoki zwrot z inwestycji.

Data Driven
Dzięki naszym technologiom uzyskasz dostęp do analityki, która dostarczy wartościowej wiedzy o:
Twoich klientach (np. których odbiorców wideo bardziej angażuje),
Potencjale Twojej marki (np. jaka jest świadomość Twojej marki na tle konkurentów),
Atrakcyjności Twojej reklamu (np. w której sekundzie użytkownicy przestają oglądać spot reklamowy).

#GrowWithUs
Misją PromoTraffic jest rozwój Twojego biznesu. Stąd troska z naszej strony o:
- pełną transparentności działań,
- rozbudowane raportowanie usługi,
- uczciwość i szczerość w komunikacji,
- transfer wiedzy do Twojego Zespołu,
- stałe szukanie nowych rozwiązań wspierających Twój biznes.
Kampanie video
Jaki jest najpopularniejszy serwis społecznościowy w Polsce? Wbrew pozorom nie jest to wcale Facebook. W naszym kraju wciąż rządzi YouTube (stan na rok 2020). Użytkownicy korzystają z tej strony w rozmaitych celach, od edukacji po rozrywkę. Jej reklamowy potencjał jest więc nieograniczony. Niezależnie od tego, do jakiej grupy docelowej chcesz dotrzeć, zgłoś się do PromoTraffic, aby zaplanować kampanię video dla swojej marki!
Zalety YouTube jako kanału marketingowego
Według statystyk, z YouTube na całym świecie korzysta połowa użytkowników internetu. Mimo tak ogromnego zasięgu, Twoja reklama trafi do precyzyjnie określonego odbiorcy. Potencjalnych klientów można bowiem wyselekcjonować na podstawie danych, które użytkownicy zostawiają w Google, w tym - samych treści przeglądanych przez nich w serwisie YouTube.
A tam każdy znajdzie coś dla siebie. Jest to w końcu miejsce przeznaczone do bezpłatnego zamieszczania materiałów wideo. Twórcy z całego świata publikują tu więc nagrania o różnorodnym charakterze. Duża część użytkowników tego serwisu poszukuje w nim rozrywki, ale zyskuje on na popularności również jako medium poradnikowe. Stanowi także nieskończone źródło wiedzy. Dzięki temu bez względu na branżę, jaką się zajmujesz, oraz specyfikę Twojego biznesu, w YouTube znajdziesz swoich potencjalnych klientów.
Nie są to gołe słowa. Według danych Google, ponad 90 procent konsumentów przyznaje, że to właśnie filmy i reklamy na YouTube pozwoliły im poznać nowe produkty oraz marki. Ponad połowa użytkowników podjęła konkretne działania pod wpływem takich komunikatów - na przykład zdecydowała się na zakup.
Trudno się temu dziwić. YouTube jest bardzo atrakcyjnym kanałem marketingowym. Format filmu daje ogromne możliwości i w porównaniu do grafiki czy tekstu dysponuje znacznie większą siłą oddziaływania. Pozwala przestawić działanie produktu, wykorzystać emocje związane z muzyką i odwołać się do konwencji znanych widzom z kina, telewizji czy samych produkcji wideo charakterystycznych dla YouTube.
Jak działa kampania video?
Kampanie wideo na YouTube mogą przyjmować różne kształty. Reklamy wideo mogą się również pojawiać poza serwisem - w rozmaitych witrynach, grach czy aplikacjach należących do wydawców w sieci reklamowej Google. W zależności od Twoich celów biznesowych, możesz zdecydować się na:
-
Reklamy TrueView in Stream - krótkie materiały wyświetlane przed, w trakcie lub po filmach. Mogą być pomijalne (da się je przewinąć po upływie 5 sekund) lub niepomijalne.
-
Reklamy Bumper Ads - 6-sekundowe reklamy w przerywniku, których nie da się pominąć. Również mogą być wyświetlone przed, w trakcie lub po filmie.
-
Reklamy TrueView Discovery - wyświetlane jako propozycje do obejrzenia powyżej wyników wyszukiwania w YouTube lub na górze kolumny z sugerowanymi materiałami. Mają formę banera - opisanej klatki z filmu, której kliknięcie powoduje odtworzenie reklamy.
-
Nakładki produktowe - bardzo ciekawe rozwiązanie, polegające na prezentowaniu interaktywnych kart z produktami, które związane są z oglądanym filmem. Kliknięcie w reklamę powoduje bezpośrednie przejście do podstrony umożliwiającej dokonanie transakcji. Do prawidłowej konfiguracji takiej kampanii potrzebna jest integracja z Google Merchant Center.
Proces tworzenia kampanii video
Kampanie wideo, które realizujemy w PromoTraffic, opierają się na twardych danych analitycznych. Zobacz, jak przebiega proces tworzenia reklam - od przygotowania strategii, przez kreację, aż po monitoring efektów.
Na samym początku musimy ustalić cele, jakie chcesz osiągnąć dzięki kampanii video. YouTube umożliwia skonfigurowanie reklam w taki sposób, aby służyły one:
-
zdobywaniu potencjalnych klientów,
-
generowaniu ruchu w witrynie,
-
budowaniu świadomości i zasięgu marki,
-
rozważeniu przez odbiorcę zakupu produktu.
Inną ważną kwestią dotyczącą strategii Twojej kampanii video jest segmentacja grupy docelowej. To od niej będzie zależał sposób kierowania reklam w YouTube, a także sama ich treść i wyświetlanie.
Reklamy wideo mogą docierać do odbiorców, wykorzystując różne metody kierowania, takie jak na przykład:
-
Demografia - odbiorcy reklamy dobierani są na podstawie danych osobowych - między innymi płci, wieku czy zawodu.
-
Grupy odbiorców - reklamy kierowane są do użytkowników wybranych przez Google na podstawie tego, co algorytmy wiedzą o ich zainteresowaniach, systemach wartości czy przynależności do różnych grup demograficznych.
-
Słowa kluczowe - znany z wyszukiwarki Google, system podsuwania filmów reklamowych osobom aktywnie poszukującym określonych treści w internecie.
-
Tematy - czynnikiem decyzyjnym jest w tym przypadku tematyka aplikacji czy filmu. YouTube wyświetla użytkownikom powiązane z nią reklamy.
-
Miejsca docelowe - konkretne miejsca lub kanały w YouTube, gdzie chcesz pojawić się ze swoją kampanią video.
-
Geografia - możesz skierować swój film reklamowy do użytkowników korzystających z sieci w danym obszarze geograficznym (na przykład w konkretnym kraju, regionie, mieście).
-
Remarketing - reklamy wideo wyświetlają się użytkownikom, którzy podjęli już w przeszłości jakieś działania związane z Twoją marką. Mogą zachęcić ich do finalizacji transakcji lub ponownych odwiedzin na stronie itd.
Znając Twoje cele i odbiorców, możemy przystąpić do realizacji kampanii video. Jeśli posiadasz własne filmy, chętnie wykorzystamy je w naszych działaniach. Jeżeli potrzebujesz materiału filmowego, możemy zlecić jego wykonanie firmie multimedialnej, z którą współpracujemy.
To, co interesuje nas najbardziej, to optymalizacji kampanii. Stanowi ona gwarancję dotarcia do właściwych odbiorców, maksymalnego wykorzystania potencjału budżetu oraz osiągnięcia założonych celów. Na podstawie przyjętej wcześniej strategii ustalamy więc dzienny limit budżetu i obserwujemy efekty, na bieżąco reagując na zmiany.
Monitorowanie efektów, jakie przynoszą Ci kampanie wideo, umożliwiają nam dane z Google Ads, jak i statystyki z Google Analytics. Dzięki temu regularnie będziemy przedstawiać Ci raporty dokumentujące rozwój Twojego biznesu w sieci.
Co zyskujesz na video marketingu?
Trudno wyobrazić sobie branżę, która nie skorzystałaby na kampaniach wideo w sieci. Zyskujesz dzięki nim ogromne zasięgi, jak i możliwość ścisłego zawężenia odbiorców do interesującej Cię grupy docelowej. Z YouTube w Polsce korzysta 20 milionów użytkowników, a więc niemal 3/4 wszystkich internautów. Swoje reklamy możesz jednak dokładnie stargetować wyłącznie do grona osób, które pasują do Twojej persony. To wszystko przekłada się na niski koszt dotarcia do odbiorcy, czyniąc z YouTube medium zdecydowanie tańsze niż telewizja. Ceny za obejrzenie filmu oscylują zazwyczaj wokół kilku - kilkunastu groszy. Nie musisz też obawiać się naliczania opłat za reklamy, które zostaną pominięte przez widzów.
Przy wszystkich tych zaletach video marketingu, efekty kampanii na YouTube można bardzo dokładnie mierzyć. To kolejna przewaga filmów w sieci nad spotami telewizyjnymi. W przypadku tych ostatnich nie da się stwierdzić, czy film faktycznie dotarł do odbiorcy. Materiały publikowane na YouTube i w serwisach partnerskich można natomiast na bieżąco monitorować choćby w Google Ads, gdzie znajdziemy szczegółowe raporty analityczne. Podstawowe dane obejmują między innymi liczbę użytkowników, którzy obejrzeli firm, a także tych, którzy za jego pośrednictwem weszli w interakcję z marką.
PromoTraffic - doświadczenie w kampaniach video
Jeśli zależy Ci na szybkim i skutecznym zwiększeniu sprzedaży bądź wzroście świadomości Twojej marki w sieci, powierz nam realizację kampanii video. Doskonale wiemy, jak stosunkowo niskim kosztem osiągnąć imponujące cele biznesowe. Od lat zajmujemy się reklamowaniem marek naszych Klientów na YouTube, odnosząc liczne sukcesy. Zawdzięczamy je przede wszystkim analitycznemu podejściu i niestrudzonej pracy naszych specjalistów, którzy testując rozmaite warianty kampanii, zdobyli bogate doświadczenie w tej materii.
Reklamy video to jeden z najistotniejszych elementów marketingu internetowego. Współcześnie znaczenie tego medium wciąż rośnie i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić. Poszukując porad i informacji, coraz więcej osób wybiera film zamiast tekstu. Wniosek nasuwa się sam - planując obecność swojej marki w internecie, nie możesz zapominać o materiałach wideo.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
SneakerStudio - prowadzenie efektywnych kampanii PPC dla e-commerce na 20 rynkach
Zobacz, jak zwiększyliśmy sprzedaży całego sklepu rok do roku o 30%!
Zobacz case studyCase Study Ekomaluch
Zobacz, jak zwiększyliśmy ilość liczby transakcji dla naszego klienta o 51,84%!
Zobacz case studyCase study - Puccini & PromoTraffic
Zobacz, jak dzięki poprawie współpracy z Puccini osiągnęliśmy 84% wzrostu ilości transakcji.
Zobacz case study
I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!