Chcemy by biznesy naszych klientów bezpiecznie i stale rosły. Budujemy wokół nich narzędzia i rozwiązania które mają chronić, zapobiegać ale też dawać impulsy rozwojowe. #GrowWithUs.
Krystian Kucharski
Wiceprezes, Performance Director, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Podpięcie map ciepła
Analiza
Wnioski i rekomendacje
Skonfigurowanie badania i zebranie danych.
Analiza map ciepła.
Przedstawienie danych i rekomendacji.
Pomożemy Ci zoptymalizować Twój serwis, stworzyć atrakcyjne treści i pozyskać wysokiej jakości linki. Zaplanujemy jak wykorzystać Content Marketing do wzmocnienia Twojej pozycji na rynku i w Google. Wszystkie działania przeprowadzimy według najwyższych światowych standardów, dbając o długofalowy i bezpieczny wzrost Twojego biznesu.
Pomożemy Ci zoptymalizować Twój serwis, stworzyć atrakcyjne treści i pozyskać wysokiej jakości linki. Zaplanujemy jak wykorzystać Content Marketing do wzmocnienia Twojej pozycji na rynku i w Google. Wszystkie działania przeprowadzimy według najwyższych światowych standardów, dbając o długofalowy i bezpieczny wzrost Twojego biznesu.
Pomożemy Ci zoptymalizować Twój serwis, stworzyć atrakcyjne treści i pozyskać wysokiej jakości linki. Zaplanujemy jak wykorzystać Content Marketing do wzmocnienia Twojej pozycji na rynku i w Google. Wszystkie działania przeprowadzimy według najwyższych światowych standardów, dbając o długofalowy i bezpieczny wzrost Twojego biznesu.
Dlaczego warto współpracować z PromoTraffic?

Skuteczne SEO
W działaniach SEO skupimy się na Twoich celach biznesowych!
Pomożemy Ci zoptymalizować Twój serwis, stworzyć atrakcyjne treści i pozyskać wysokiej jakości linki. Zaplanujemy jak wykorzystać Content Marketing do wzmocnienia Twojej pozycji na rynku i w Google.
Wszystkie działania przeprowadzimy według najwyższych światowych standardów, dbając o długofalowy i bezpieczny wzrost Twojego biznesu.

Kampanie reklamowe na sterydach
Skuteczne wykorzystanie narzędzi, takich jak: DoubleClick, Whoop! Apps, Optmyzr czy ROIHunter pozwoli wyskalować biznes i włączyć nowe kampanie AdWords i Facebook na sterydach.
Innowacyjne systemy pomagają zaoszczędzić czas, uprościć działania, podejmować trafniejsze decyzje i zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) w marketing online. Ich połączenie z kompetencjami i know-how specjalistów w agencji pozwala w pełni wykorzystać potencjał i zwiększyć efektywność strategii reklamowych gwarantując sukces i skuteczność działań.

Social Media
Twoi potencjalni klienci spędzają codziennie godziny w Social Mediach.
Pomożemy Ci do nich dotrzeć, zainteresować ich Twoją ofertą i przekonać do zakupów. Dzięki przemyślanej komunikacji, wspartej skutecznymi reklamami i zaawansowanej analityce Twój biznes urośnie.

Content Marketing
Przygotujemy dla Ciebie treści, które sprzedają. Wzbogacimy Twoją stronę o atrakcyjne i angażujące opisy. Zyskasz klientów, którzy lepiej zrozumieją co masz im do zaproponowania i dlaczego powinni wybrać właśnie Twoją ofertę.
Zadbamy o Twój blog. Będzie przyciągał nowych użytkowników jak magnes, generując dla Ciebie wzrost biznesu.

#GrowWithUs
Misją PromoTraffic jest rozwój Twojego biznesu. Chcemy być także Partnerem w rozwoju. Stąd troska z naszej strony o takie elementy jak:
- pełna transparentności działań. Masz prawo wiedzieć, co robimy i jesteśmy dumni z naszej pracy.,
- rozbudowane raportowanie dające mocny wgląd w realizowane usługi,
- uczciwości w komunikacji i szczere, bieżące komunikowanie szans i zagrożeń,
- transfer wiedzy z obszaru e-marketingu do Twojego Zespołu,
- stałe szukanie nowych rozwiązań wspierających Twój biznes.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
SneakerStudio - prowadzenie efektywnych kampanii PPC dla e-commerce na 20 rynkach
Zobacz, jak zwiększyliśmy sprzedaży całego sklepu rok do roku o 30%!
Zobacz case studyCase study - Minti Shop
Zobacz, jak w krótkim czasie udało nam się zwiększyć przychody Minti Shop o ponad 12%!
Zobacz case studyCase study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case studyMapy ciepła
Aby użytkownicy chętnie odwiedzali naszą stronę i dokonywali na niej zakupów, musi ona wzbudzać ich zaufanie i zapewniać odpowiedni poziom doświadczeń podczas interakcji. Określa się go mianem UX (z ang. User Experience). Analiza zachowań użytkowników i wprowadzenie zmian, które pomogą im w poruszaniu się po stronie, może zwiększyć konwersję nawet o kilka procent. W celu poznania elementów wymagających optymalizacji, najlepiej sięgnąć po mapy ciepła.
Co to jest mapa ciepła?
Mapy ciepła (z ang. heat maps) to jedna z metod badań UX, dzięki której można zaprezentować dane dotyczące zachowań użytkowników na stronie internetowej w formie graficznej. Dzięki niej prześledzimy ścieżki ruchu użytkowników oraz poznamy najczęściej klikane przez nich obszary. Analiza map ciepła umożliwia przeanalizowanie serwisu pod kątem użyteczności.
Użyteczność Twojej strony ma fundamentalne znaczenie dla biznesu. Przede wszystkim wpływa na współczynnik konwersji, a więc wprost na Twój biznes. Ma ona znaczenie także dla Google. Czym bardziej angażująca strona, tym lepsze wyniki osiągniesz w wyszukiwarce.
Pamiętaj - zachowanie użytkowników na stronie jest jednym z czynników rankingowych!
Za pomocą map cieplnych jesteśmy w stanie przeanalizować trzy typy zachowań, takie jak:
-
Clicktracking – dane dotyczące miejsc, w które klika użytkownik,
-
Scrolltracking – dane dotyczące poziomu zagłębienia, prezentujące informacje na temat tego, gdzie najdalej w strukturze witryny docierają użytkownicy
-
Attentiontracking – dane o elementach i obszarach przyciągających uwagę użytkowników.
Mapy cieplne to nie eyetracking!
Eye tracking to badanie polegające na śledzeniu ruchów gałek ocznych, do przeprowadzenia którego potrzebujemy specjalistycznego sprzętu w postaci okularów i monitorów. Śledzą one położenie wzroku użytkownika. Wyniki eyetrackingu przedstawia się w formie map cieplnych, jednak utożsamianie badań prowadzonych przy wykorzystaniu narzędzi internetowych z eyetrackingiem jest błędne. W tym wypadku prowadzimy badania zwane clicktrackingiem lub scrolltrackingiem, ponieważ mamy do czynienia z badaniem ruchów kursora.
Narzędzia i konfigurowanie map cieplnych
Analiza zachowań użytkowników z wykorzystaniem heat mapy jest możliwa dzięki narzędziom, których kod śledzący implementuje się na stronie. Do najpopularniejszych z nich należą:
-
HotJar – tworzy mapy kliknięć, pozwala na nagrywanie ruchu kursora, a także monitoruje proces wypełniania formularza przez użytkowników.
-
Crazy EGG – obrazuje heat mapy przedstawiające kliknięcia i scrollowanie strony oraz statystyki kliknięć w poszczególne elementy.
Podczas konfiguracji ustawień musimy zdecydować, czy raport będzie dotyczył użytkowników korzystających z telefonów, tabletów, komputerów, czy też wszystkich trzech rodzajów urządzeń. Do analizy należy wybrać przynajmniej trzy podstrony, które znajdują się na różnym etapie zakupowym, tak aby możliwe było prześledzenie ścieżki zakupowej klientów. Ponadto realizacja badań jest możliwa, jeśli strona posiada odpowiedni ruch wyrażany w formie kliknięć. Dla firm z branży e-commerce jest to :
-
1500-2000 kliknięć na stronie głównej
-
1000-1500 kliknięć na stronie kategorii
-
ok. 500 kliknięć na stronie produktu
Z kolei realizacja badań dla firmy z segmentu B2B jest możliwa przy:
-
1000-1500 kliknięciach na stronie głównej
-
500-1000 kliknięciach na stronie usługi
-
do 500 kliknięciach na stronie kontaktu
Badanie można zakończyć na dwa sposoby - po osiągnięciu określonego natężenia ruchu lub po upływie czasu, jaki chcieliśmy na nie przeznaczyć.
Czego możemy się dowiedzieć z map ciepła?
Dzięki analizie map ciepła możemy zweryfikować i usprawnić wiele elementów strony. Pomoże nam ona w uzyskaniu następujących informacji:
-
Czy wszystkie ważne treści są łatwo dostrzegalne?
-
Dzięki mapom kliknięć możemy sprawdzić, czy użytkownicy klikają w ikonę koszyka, przycisk subskrypcji lub czy wchodzą na zakładkę usługową. Może się okazać, że to inne elementy bardziej przyciągają uwagę - wówczas warto rozważyć przeniesienie, powiększenie lub zmianę koloru interesujących nas guzików z CTA.
-
Czy użytkownicy klikają w kluczowe elementy strony (takie jak: linki, przyciski i CTA)?
-
Scrollmapa pokazuje, do którego miejsca na stronie docierają użytkownicy. Zdarza się, że ważne elementy strony znajdują się zbyt nisko, przez co wielu użytkowników do nich nie dociera. Rozwiązanie to jest pomocne także wtedy, gdy prowadzimy sekcję poradnikową z długimi wpisami. Możemy dowiedzieć się na przykład, czy artykuły spełniają oczekiwania odbiorców, a ci docierają do końca strony. W przyszłości pomoże nam to w opracowaniu bardziej wartościowych dla użytkowników treści.
-
Czy na stronie znajdują się elementy sprawiające problem użytkownikom?
-
Skoro mapy kliknięć informują o tym, w które elementy najczęściej klikają użytkownicy, możemy się z nich także dowiedzieć, czy istnieją przyciski, które nie działają, lub elementy, w które nie da się kliknąć, choć użytkownicy próbują to zrobić. Należy jak najszybciej wyeliminować wszelkie problematyczne elementy, aby nasza strona odznaczała się wysoką użytecznością - jest to niezwykle ważne w branży e-commerce.
-
Czy nawigacja na stronie działa poprawnie?
-
Mapa ciepła pokazuje sposób poruszania się użytkowników na stronie, dzięki czemu możemy sprawdzić, które menu cieszy się większą klikalnością lub czy użytkownicy korzystają z linkowania wewnętrznego. Dzięki temu możemy opracować skuteczniejszą strategię linkowania w obrębie witryny, a także lepiej zagospodarować menu lub przestrzeń na stronie.
Jak analizować mapy ciepła?
Raport generowany przez narzędzia przedstawiony jest w formie graficznej z wykorzystaniem kolorów. Ciepłe kolory, takie jak czerwony i żółty, wyróżniają obszary częściej klikane przez użytkowników. Jasne miejsca, które zwróciły najwięcej uwagi odwiedzających, nazywane są hotspotami. Dzięki nim dostrzeżenie najważniejszych elementów i analizowanie wyników jest bardzo proste.
Mapy ciepła w E-commerce
Rozwiązania UX, które z reguły sprawdzają się na stronach, nie zawsze będą odpowiednie dla naszego biznesu, co przełoży się na gorsze wyniki. Dlatego analiza zachowań użytkownika w przypadku sklepów internetowych jest niezwykle przydatna i ważna. Umożliwia wprowadzenie zmian, dzięki którym klient nie tylko pozostanie na stronie, ale i dokona konwersji. Aby jednak było to możliwe, konieczne jest precyzyjne poznanie grupy docelowej i jej zachowań. Podczas badań prowadzonych dla firm e-commerce, ważne jest sprawdzenie podstron kategorii oraz kart produktów, ponieważ to one mają największy wpływ na dokonanie zakupu. Jeśli klient porzuca zakup na etapie wypełniania formularza, z pewnością warto poznać tego przyczynę. Na zachowanie użytkowników wpływa układ strony, rozmieszczenie elementów, kolory i grafiki, przyciski CTA i rozpraszające detale. Z kolei do najczęstszych błędów popełnianych na stronach e-commerce można zaliczyć zbyt skomplikowany formularz zakupu, zły kolor przycisku "dodaj do koszyka", niewyróżniające się położenie guzików wzywających do działania lub zniechęcający blok tekstu zamiast zdjęć produktów. Wyniki analizy zachowań użytkowników mogą przynieść naprawdę zaskakujące rezultaty, a z pozoru nieznaczne zmiany w wyglądzie strony sprawią, że użytkownicy zaczną poruszać się po niej intuicyjnie i bez trudu znajdą to, czego szukali.

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!