Czym jest Hubspot?
Hubspot to kompleksowa platforma online przeznaczona przede wszystkim dla małych i średnich firm. Pozwala zarządzać obecnością marki w internecie na wielu różnych polach. Tym, co najlepiej określa charakter Hubspot, jest pojęcie inbound marketingu. System służy bowiem przyciąganiu potencjalnych klientów i prowadzeniu ich przez cały lejek sprzedażowy. Jego częścią jest oczywiście tradycyjny CMS wzbogacony o Content Optimization System, który - jak sama nazwa wskazuje - oferuje możliwość optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek internetowych.
COS Hubspot jest niewątpliwie tym, co wyróżnia tę platformę spośród konkurencyjnych CMS-ów. Warto także zauważyć, że dostawca oferuje zintegrowane z systemem rozwiązania marketingowe znacznie wykraczające poza standardowe działania SEO, w tym: email marketing, marketing automation, Google Ads, social media czy lead generation. Decydując się na witrynę w systemie Hubspot i powierzając marketing swojej firmy PromoTraffic, zyskujesz kompleksową obsługę polegającą na zintegrowanych działaniach. Dzięki takiemu rozwiązaniu zespoły odpowiedzialne za content marketing, SEO, reklamy płatne czy sprzedaż mogą pracować ze sobą jeszcze wydajniej, na bieżąco reagując na wszelkie zmiany.
Hubspot to jedna z pierwszych platform zaprojektowanych z myślą o wykorzystaniu pełni potencjału content marketingu. Wspiera więc specjalistów w tworzeniu zoptymalizowanych treści, które przyciągają uwagę odbiorców, wzbudzają ich zainteresowanie, pożądanie i nakłaniają do działania. W PromoTraffic rozumiemy znaczenie contentu, dlatego podczas pozycjonowania stron w Hubspot przykładamy do niego ogromną wagę.
Content marketing w pozycjonowaniu Hubspot
Jeśli w myśl inbound marketingu chcesz, by klienci sami do Ciebie przychodzili, musisz zaoferować im coś, co przyciągnie ich uwagę. W internecie taką rolę odgrywają wartościowe treści. To rozmaite porady i odpowiedzi na nurtujące użytkowników pytania. Dlatego swoją stronę firmową warto uzupełnić o bloga. Hubspot wspiera przedsiębiorców na tej płaszczyźnie, oferując narzędzia do planowania i optymalizowania artykułów.
Powstające treści nie mogą być jednak dziełem przypadku. Muszą wynikać z przyjętej strategii, na którą składa się wiele czynników. W PromoTraffic działania z obszaru content marketingu opieramy o specyfikę Twojego biznesu oraz liczne analizy. Do najważniejszych procesów bez wątpienia należy dobór właściwych dla Twojej firmy słów kluczowych. To one pozwolą nam zaproponować treści odpowiadające na potrzeby wybranej przez Ciebie grupy docelowej. Niezależnie od tego, czy Twoja strona służy sprzedaży produktów, usług, czy ma głównie znaczenie wizerunkowe, powinny znaleźć się na niej materiały, które dotrą do szerokiego grona odbiorców.
Analiza słów kluczowych pozwoli nam poznać frazy związane z Twoją działalnością, które w największym stopniu interesują potencjalnych klientów. Średnia miesięczna liczba zapytań oraz ich stopień konkurencyjności to najważniejsze dane, jakich potrzebujemy do stworzenia listy słów potrzebnych do wypozycjonowania strony Twojej firmy. Na pierwszych etapach lejka sprzedażowego największe znaczenie będą miały frazy z długiego ogona - na przykład rozbudowane pytania. Odpowiadać na nie możesz właśnie na firmowym blogu. W ten sposób internauci poszukując rozwiązań swoich problemów, wśród wyników wyszukiwania w Google znajdą Twoją witrynę.
Nie od razu muszą stać się Twoimi klientami. Inboud marketing polega na stopniowym przekonywaniu odbiorców do transakcji. Blog powinien przede wszystkim przykuć ich uwagę i przekonać do Twojej marki poprzez merytoryczne treści. Czytelnicy, widząc, że mają do czynienia z doświadczonymi profesjonalistami znającymi się na danej branży, będą regularnie wracać po kolejne porady. A nawet jeśli nie - będziesz już mieć możliwość docierania do nich innymi kanałami - na przykład poprzez remarketing w Google Ads czy newslettery w email marketingu.
Również w obrębie samej strony internetowej konsument może być prowadzony do kolejnych poziomów lejka sprzedażowego. W PromoTraffic dużą wagę przykładamy między innymi do linkowania wewnętrznego. Dzięki odpowiednim połączeniom zmniejszamy współczynnik odrzuceń i zatrzymujemy użytkownika w witrynie na dłużej. W ten sposób może on dotrzeć z poradnikowych artykułów na blogu do stron sprzedażowych lub kontaktowych, co może znacznie zwiększyć Twój współczynnik konwersji.
Analityka i główne KPI w marketingu treści
Marketing oparty na contencie może przynieść zachwycające efekty w postaci zwiększenia ruchu organicznego na stronie, poprawy jego jakości, a więc pośrednio - podniesienia współczynnika konwersji. Aby monitorować postępy i na bieżąco reagować na działania konkurencji, posiłkujemy się całym szeregiem profesjonalnych narzędzi. O skuteczności naszych działań świadczyć będą wyniki analiz przeprowadzanych nie tylko w darmowych, ale i płatnych programach. Na co zwrócimy największą uwagę?
Poza tym, co najbardziej oczywiste i widoczne - czyli pozycjami Twojej witryny na najważniejsze dla Ciebie słowa kluczowe - w przypadku Hubspot liczą się wskaźniki typowe dla marketingu treści. Będziemy więc monitorować liczbę sesji, a zwłaszcza odsłon artykułów blogowych. Istotne okaże się także samo źródło tego ruchu - największą wagę przyłożymy oczywiście do wizyt z wyszukiwarki. Nie interesuje nas jednak pusty ruch - chcemy przyciągać tylko tych, których rzeczywiście możemy zainteresować Twoją ofertą. Dlatego duże znaczenie będą miały takie wskaźniki jak współczynnik odrzuceń, czas spędzany przez odwiedzających w witrynie czy - finalnie - współczynnik konwersji. Dzięki tym wszystkim danym dowiemy się, jaki był przyrost użytkowników witryny i ilu z nich podjęło pożądaną przez Ciebie akcję - na przykład taką jak dokonanie transakcji, pozostawienie leadu czy przejście do formularza kontaktowego.
Optymalizacja SEO strony internetowej w Hubspot
W procesie pozycjonowania Twojej firmy w Google same treści nie wystarczą. Muszą one zostać wsparte techniczną optymalizacją strony. COS Hubspot ułatwia te działania, dzięki czemu doświadczeni specjaliści mogą sprawnie osiągnąć zachwycające efekty.
Zatrudnij PromoTraffic do pozycjonowania witryny w Hubspot!
Hubspot pozwala na ścisłą integrację różnych usług zaliczanych do digital marketingu. To gigantyczna platforma oferująca możliwość optymalizacji stron pod kątem pozycjonowania, przeprowadzania kampanii email marketingowych czy social mediowych. Świetnie sprawdza się w przypadku firm, które za pomocą contentu chcą zwiększyć ruch organiczny na swoich stronach. Jako że w PromoTraffic zajmujemy się wszystkimi tymi obszarami marketingu, nie możesz lepiej trafić! Chętnie podejmiemy się zarówno wypozycjonowania Twojej witryny Hubspot, jak i organizacji innego typu kampanii - od płatnej reklamy w wyszukiwarce i mediach społecznościowych, po mailing i marketing automation.
Dlaczego warto współpracować z PromoTraffic?
Historia PromoTraffic sięga 2012 roku. Od tego czasu niejednokrotnie pozycjonowaliśmy stronę opartą na Hubspot. Przez te wszystkie lata osiągnęliśmy mnóstwo sukcesów w szeroko pojętym marketingu internetowym. Nasza załoga rozrosła się do rozmiarów sporej agencji, a wraz z nowymi specjalistami zyskaliśmy niezastąpiony know-how. Efektem intensywnej pracy w wymagających projektach są dziś liczne case studies, którymi możemy pochwalić się na naszej stronie internetowej.
Platforma Hubspot jest doskonale znana naszym specjalistom, podobnie jak inne zaawansowane narzędzia optymalizacyjne. W codziennej pracy korzystamy z takich rozwiązań jak Senuto, Ahrefs, Screaming Frog, SEMrush, LongTailPro czy nasz autorski program Keyword Discovery agregujący dane z kilku różnych narzędzi i filtrujący je według indywidualnych potrzeb. To wszystko w połączeniu z bogatym doświadczeniem pozwala nam w profesjonalny sposób świadczyć usługi, dzięki którym biznesy naszych Klientów stale się rozwijają.
Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!
Karol Wójcik
Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Wdrażanie
Audyt techniczny
Analiza kluczowych słów
Strategia SEO
On i Off page
Raport i Ewaluacja
Pierwszym krokiem, rozpoczętym jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowane procesy i narzędzia, dzięki opcjom zakładowym, trwały podstawy do zatrudnienia.
Audyt prowadzony na sprzedaż gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach audytu sprawdzimy wszystkie elementy strony wpływ na jej indeksację w Google. Stworzymy dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Całości nadamy raporty techniczne, tak by skupić się na szybkich wygranych, ale pozbyć się także wraz z blokadami technicznymi.
Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.
Strategia wyznacza cele jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.
Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełny wpływ, skupimy się na nich budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowało dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.
Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań. Omówimy go z Tobą a także przedstawimy dalsze plany. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!
Dlaczego nasze SEO dla Hubspot jest skuteczne?

Meta title i meta description stron w Hubspot
Meta tagi, czyli tytuły i opisy stron to bardzo istotne elementy każdej witryny. Mają szczególne znaczenie dla Twoich potencjalnych klientów, bo to właśnie one wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Od ich konstrukcji będzie zależało to, czy użytkownik kliknie w link i przejdzie na stronę Twojej firmy, czy nie. To z kolei zdecyduje o ostatecznej wartości współczynnika CTR, który jest dla Google wskazówką, czy warto indeksować Twoją witrynę na wysokich pozycjach.
Jak więc widzisz, zarówno meta title, jak i meta description mają ogromne znaczenie dla pozycjonowania Twojej strony. Dlatego warto powierzyć zadanie ich tworzenia doświadczonym specjalistom. Tagi nie mogą przekraczać określonej długości, powinny zawierać najważniejsze słowa kluczowe, ale nie nadużywać ich, a przede wszystkim muszą być pisane takim językiem, aby zachęcić potencjalnych klientów do przejścia na stronę Twojej firmy.

Przyjazne adresy URL w Hubspot
Wraz z tytułem i opisem podstrony pojawia się w wyszukiwarce jej adres URL. Stanowi on informację dla algorytmów oraz dla użytkowników, czego mogą spodziewać się pod danym linkiem. Wielu niedoświadczonych przedsiębiorców pozostawia strukturę URL przypadkowi. W efekcie strona pełna jest enigmatycznych adresów składających się z nic niemówiących znaków. Liczne systemy zarządzania treścią automatycznie generują URL-e dla wszystkich podstron, ale nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Warto dopilnować, by najważniejszym sekcjom witryny przyjrzał się pod tym kątem profesjonalista. W PromoTraffic zadbamy o to, aby adresy na Twojej stronie Hubspot pomagały, zamiast wprowadzać w błąd roboty wyszukiwarki oraz klientów.

Nagłówki na stronie Hubspot
Marketing oparty na jakościowych treściach potrzebuje czegoś więcej niż wartościowe artykuły na stronie Hubspot. Mogą one zachwycać merytorycznym poziomem, językiem korzyści oraz stylem dostosowanym do grupy docelowej, ale nie dadzą Ci żadnych efektów, jeśli trudno je będzie w sieci znaleźć. Dlatego treści powinny być tworzone z wykorzystaniem odpowiednich słów kluczowych, a także właściwym zastosowaniem nagłówków. Pozwolą one zarówno użytkownikom, jak i robotom wyszukiwarki rozeznać się w zawartości tekstu.
W PromoTraffic zadbamy, by na każdej podstronie witryny Hubspot znalazł się maksymalnie jeden nagłówek H1. W przeciwnym razie roboty wyszukiwarki byłyby wprowadzane w błąd. Poziomy H2 - H6 powinny być stosowane według potrzeby w celu logicznego uporządkowywania treści i jako mocne nośniki fraz kluczowych. Nasi specjaliści w pełnie wykorzystają ich potencjał!

Certyfikat SSL
Bezpieczeństwo danych wrażliwych należących do Twoich klientów musi być dla Ciebie najwyższym priorytetem. Rozumieją to także roboty wyszukiwarek, które przedkładają witryny z certyfikatem SSL ponad te nieszyfrowane. Protokół chroni połączenie pomiędzy użytkownikiem a stroną, zapobiegając niekontrolowanym wyciekom danych. Jest to zatem szczególnie istotny aspekt w przypadku prowadzenia sklepu internetowego, zdobywającego dostęp do kart bankowych i innych danych wrażliwych. Każda witryna powinna jednak posiadać certyfikat SSL, a to właśnie ze względu na wspomniany proces pozycjonowania oraz wiarygodność domeny wśród osób odwiedzających Twoją stronę.

Responsywność witryny Hubspot
Wiele firm nadal nie zdaje sobie sprawy z tego, jak istotne jest dziś dostosowanie witryny do wymagań urządzeń mobilnych. Hubspot oferuje responsywne szablony, co oznacza, że Twoja strona internetowa dostosuje się do szerokości ekranu, na którym jest wyświetlana. Jest to o tyle ważny aspekt, że współcześnie ponad połowa zapytań pochodzi z wyszukiwarek mobilnych. Priorytet zyskują więc te witryny, które są w pełni funkcjonalne nie tylko na desktopach, ale i na telefonach. Pamiętaj, że wśród użytkowników smartfonów są również Twoi przyszli klienci!
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study - Firmy farmaceutycznej
Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%
Zobacz case studyCase study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case studyCase study - Miloo Home
Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!
Zobacz case study
I i II miejsce
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness
Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik
Head of SEO

Michał Gwóźdź
Expert SEO Development

Damian Zając
Senior SEO Specialist

Monika Śmigla
Senior SEO Specialist

Gabriela Róg
SEO Specialist

Michał Broś
SEO Specialist

Szymon Parzych
SEO Specialist

Justyna Dzielińska
SEO Specialist

Katarzyna Marczak
SEO Executive
Sprawdź najciekawsze publikacje na blogu!
23.06.2020
06.04.2020
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

































































































Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!