Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Pozycjonowanie Hubspot

W PromoTraffic pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes w internecie. Oferujemy działania na wszystkich możliwych płaszczyznach - od płatnej reklamy w Google Ads, przez media społecznościowe, aż do organicznego pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce. Optymalizacja witryny pod kątem SEO w dużej mierze będzie zależała od tego, w jakim systemie zarządzania treścią jest ona obsługiwana. To właśnie do konkretnej platformy dostosujemy charakter naszych działań. Często spotykamy się na przykład z CMS Hubspot, oferującym szerokie możliwości digital marketingowe. Jeśli chcesz mieć pewność, że w pełni wykorzystujesz jego potencjał, powierz pozycjonowanie swojej strony internetowej specjalistom z PromoTraffic!

Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!  

Karol Wójcik

Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda proces?

Wdrażanie

Audyt techniczny

Analiza kluczowych słów

Strategia SEO

On i Off page

Raport i Ewaluacja

Pierwszym krokiem, rozpoczętym jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowane procesy i narzędzia, dzięki opcjom zakładowym, trwały podstawy do zatrudnienia.

 

Audyt prowadzony na sprzedaż gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach audytu sprawdzimy wszystkie elementy strony wpływ na jej indeksację w Google. Stworzymy dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Całości nadamy raporty techniczne, tak by skupić się na szybkich wygranych, ale pozbyć się także wraz z blokadami technicznymi.

Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.

Strategia wyznacza cele jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.

Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełny wpływ, skupimy się na nich budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowało dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.

Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań. Omówimy go z Tobą a także przedstawimy dalsze plany. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

Dlaczego nasze SEO dla Hubspot jest skuteczne?

Meta title i meta description stron w Hubspot

Meta tagi, czyli tytuły i opisy stron to bardzo istotne elementy każdej witryny. Mają szczególne znaczenie dla Twoich potencjalnych klientów, bo to właśnie one wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Od ich konstrukcji będzie zależało to, czy użytkownik kliknie w link i przejdzie na stronę Twojej firmy, czy nie. To z kolei zdecyduje o ostatecznej wartości współczynnika CTR, który jest dla Google wskazówką, czy warto indeksować Twoją witrynę na wysokich pozycjach.

Jak więc widzisz, zarówno meta title, jak i meta description mają ogromne znaczenie dla pozycjonowania Twojej strony. Dlatego warto powierzyć zadanie ich tworzenia doświadczonym specjalistom. Tagi nie mogą przekraczać określonej długości, powinny zawierać najważniejsze słowa kluczowe, ale nie nadużywać ich, a przede wszystkim muszą być pisane takim językiem, aby zachęcić potencjalnych klientów do przejścia na stronę Twojej firmy.

 

Przyjazne adresy URL w Hubspot

Wraz z tytułem i opisem podstrony pojawia się w wyszukiwarce jej adres URL. Stanowi on informację dla algorytmów oraz dla użytkowników, czego mogą spodziewać się pod danym linkiem. Wielu niedoświadczonych przedsiębiorców pozostawia strukturę URL przypadkowi. W efekcie strona pełna jest enigmatycznych adresów składających się z nic niemówiących znaków. Liczne systemy zarządzania treścią automatycznie generują URL-e dla wszystkich podstron, ale nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Warto dopilnować, by najważniejszym sekcjom witryny przyjrzał się pod tym kątem profesjonalista. W PromoTraffic zadbamy o to, aby adresy na Twojej stronie Hubspot pomagały, zamiast wprowadzać w błąd roboty wyszukiwarki oraz klientów.

Nagłówki na stronie Hubspot

Marketing oparty na jakościowych treściach potrzebuje czegoś więcej niż wartościowe artykuły na stronie Hubspot. Mogą one zachwycać merytorycznym poziomem, językiem korzyści oraz stylem dostosowanym do grupy docelowej, ale nie dadzą Ci żadnych efektów, jeśli trudno je będzie w sieci znaleźć. Dlatego treści powinny być tworzone z wykorzystaniem odpowiednich słów kluczowych, a także właściwym zastosowaniem nagłówków. Pozwolą one zarówno użytkownikom, jak i robotom wyszukiwarki rozeznać się w zawartości tekstu.

W PromoTraffic zadbamy, by na każdej podstronie witryny Hubspot znalazł się maksymalnie jeden nagłówek H1. W przeciwnym razie roboty wyszukiwarki byłyby wprowadzane w błąd. Poziomy H2 - H6 powinny być stosowane według potrzeby w celu logicznego uporządkowywania treści i jako mocne nośniki fraz kluczowych. Nasi specjaliści w pełnie wykorzystają ich potencjał!

 

 

Certyfikat SSL

Bezpieczeństwo danych wrażliwych należących do Twoich klientów musi być dla Ciebie najwyższym priorytetem. Rozumieją to także roboty wyszukiwarek, które przedkładają witryny z certyfikatem SSL ponad te nieszyfrowane. Protokół chroni połączenie pomiędzy użytkownikiem a stroną, zapobiegając niekontrolowanym wyciekom danych. Jest to zatem szczególnie istotny aspekt w przypadku prowadzenia sklepu internetowego, zdobywającego dostęp do kart bankowych i innych danych wrażliwych. Każda witryna powinna jednak posiadać certyfikat SSL, a to właśnie ze względu na wspomniany proces pozycjonowania oraz wiarygodność domeny wśród osób odwiedzających Twoją stronę.

 

Responsywność witryny Hubspot

Wiele firm nadal nie zdaje sobie sprawy z tego, jak istotne jest dziś dostosowanie witryny do wymagań urządzeń mobilnych. Hubspot oferuje responsywne szablony, co oznacza, że Twoja strona internetowa dostosuje się do szerokości ekranu, na którym jest wyświetlana. Jest to o tyle ważny aspekt, że współcześnie ponad połowa zapytań pochodzi z wyszukiwarek mobilnych. Priorytet zyskują więc te witryny, które są w pełni funkcjonalne nie tylko na desktopach, ale i na telefonach. Pamiętaj, że wśród użytkowników smartfonów są również Twoi przyszli klienci!

 

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study

I i II miejsce 
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie 

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik

Head of SEO

Michał Gwóźdź

Expert SEO Development

Damian Zając

Senior SEO Specialist

Monika Śmigla

Senior SEO Specialist

Gabriela Róg

SEO Specialist

Michał Broś

SEO Specialist

Szymon Parzych

SEO Specialist

Justyna Dzielińska 

SEO Specialist

Katarzyna Marczak

SEO Executive

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.