Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Pozycjonowanie IAI Shop (IdoSell Shop)

IAI Shop (obecnie IdoSell Shop) to profesjonalna platforma dla sklepów internetowych. Jej funkcjonalność sprzyja nie tylko prowadzeniu sprzedaży na ogromną skalę, ale także procesowi pozycjonowania. Do jeden z najlepszych wyborów dla przedsiębiorców, którzy chcą pojawiać się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. W PromoTraffic doskonale wiemy, na jakie aspekty kłaść nacisk podczas optymalizowania Twojej witryny. Zobacz, jak wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego IAI Shop!

 

Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!  

Karol Wójcik

Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda proces?

Wdrażanie

Audyt techniczny

Analiza kluczowych słów

Strategia SEO

On i Off page

Raport i Ewaluacja

Pierwszym krokiem, rozpoczętym jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowane procesy i narzędzia, dzięki opcjom zakładowym, trwały podstawy do zatrudnienia.

 

Audyt prowadzony na sprzedaż gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach audytu sprawdzimy wszystkie elementy strony wpływ na jej indeksację w Google. Stworzymy dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Całości nadamy raporty techniczne, tak by skupić się na szybkich wygranych, ale pozbyć się także wraz z blokadami technicznymi.

Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.

Strategia wyznacza cele jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.

Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełny wpływ, skupimy się na nich budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowało dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.

Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań. Omówimy go z Tobą a także przedstawimy dalsze plany. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

Dlaczego nasze SEO dla IAI Shop jest skuteczne?

Analiza słów kluczowych

Pozycjonowanie każdego sklepu internetowego wymaga znajomości fraz, na które będzie on pojawiał się w wyszukiwarce. Słowa kluczowe poznamy dzięki szczegółowej analizie. Do jej przeprowadzania wykorzystamy zarówno darmowe, jak i płatne narzędzia. Dadzą nam one odpowiedzi na pytania, jak użytkownicy wyszukują produkty ofertowane w Twoim sklepie, jaka jest konkurencyjność tych fraz i które z nich wybrać, aby zagwarantować Ci jak najlepsze efekty.

Mamy świadomość, że w niektórych branżach są gracze, z którymi bez nieograniczonego budżetu nie sposób konkurować o najbardziej atrakcyjne frazy w Google. Nie oznacza to jednak, że nie możesz wybić się w wyszukiwarce ze swoimi produktami. My wiemy, jak to zrobić! Rozwiązaniem mogą się okazać choćby słowa kluczowe z długiego ogona. To rozbudowane zapytania użytkowników, które pozwolą Ci dotrzeć do niszowych grup docelowych za nieduże pieniądze. Od czegoś przecież trzeba zacząć!

O najbardziej konkurencyjne frazy również potrafimy zawalczyć. Dowodem na to są liczne sukcesy naszych specjalistów SEO na tak nasyconych rynkach jak branża obuwnicza czy farmaceutyczna.

 

Tworzenie treści

Znajomość odpowiednich słów kluczowych pozwoli nam stworzyć profesjonalne treści dla Twojego sklepu internetowego. To między innymi dzięki nim w wynikach wyszukiwania Google witryna pojawi się na wysokich pozycjach. Podstawą będą dla Ciebie opisy kategorii oraz produktów. Niezależnie od tego, co sprzedajesz, potrzebujesz merytorycznych treści, które powiedzą użytkownikom, dlaczego to właśnie Twoje produkty powinni wybrać. Z drugiej strony opisy pomogą robotom zaindeksować podstrony sklepu w wyszukiwarce.

W bardzo wielu branżach wartością nie do przecenienia jest blog firmowy. To przestrzeń, w której możesz odpowiedzieć na najczęstsze pytania internautów, wyrabiając sobie przy tym wizerunek eksperta w swojej branży. Komunikacja z potencjalnymi klientami to tylko jedna strona medalu. Druga to oczywiście korzyści SEO. Zapytania blogowe - skonstruowane w formie pytań - stanowią najlepszy przykład fraz z długiego ogona. Mogą one mieć mniejszy potencjał niż wyszukiwania produktowe, ale szanse na najwyższe pozycje w Google są w ich przypadku znacznie większe.

 

Meta tagi i nagłówki

Meta dane to treści, które użytkownicy widzą jako wyniki wyszukiwania po wpisaniu swojego zapytania w Google. Mają one ogromny wpływ na współczynnik CTR, czyli na to, ile osób kliknie w link i przejdzie do Twojej strony. Dlatego właśnie title i description powinny być napisane tak, aby zachęcać potencjalnych klientów do odwiedzin sklepu. Tytuły podstron mają również znaczenie dla pozycjonowania, ponieważ dostarczają robotom Google informacji, jakie treści znajdują się w poszczególnych sekcjach strony.

W PromoTraffic wiemy, jak tworzyć meta tagi, aby zachowywały dopuszczalną długość, były przyjazne SEO i przyczyniały się do wzrostów konwersji.

Innym czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie sklepu w IdoSell Shop jest właściwe stosowanie nagłówków Hx. Mają one ogromne znaczenie dla algorytmu Google, a z perspektywy użytkowników pozwalają łatwiej rozeznać się w zawartości Twojej strony.

 

 

Przyjazne adresy URL

Platforma IdoSell Shop (IAI Shop) posiada wbudowany mechanizm odpowiedzialny za przyjazne linki. Pod okiem doświadczonego specjalisty SEO system może więc nadawać podstronom Twojego sklepu logicznie skonstruowane adresy URL, które będą przejrzyste dla klientów i pomocne dla robotów odczytujących strukturę całego serwisu. W linkach powinny znaleźć się nazwy konkretnych kategorii oraz produktów, wskazujące na hierarchię podstron. W PromoTraffic dbamy o to, by wykorzystywać w tym miejscu nie ciągi bezsensownych znaków, a słowa kluczowe o najwyższym priorytecie.

 

Rich Snippets

Jedną z ciekawych funkcji IdoSell Shop są dane strukturalne dostępne dla sklepów internetowych. Informują o szczegółach dotyczących produktów - między innymi o ich cenach, opiniach czy stanie magazynowym. Prawidłowo uzupełnione dane mogą zostać wyświetlone w wynikach wyszukiwania jako tak zwane Rich Snippets. W przypadku takich linków, poza tytułem strony, jej opisem oraz adresem URL wyświetlają się w Google liczby i gwiazdki odpowiadające wspomnianym kryteriom.

To przejrzysta i bardzo pomocna informacja dla użytkowników zapoznających się z ofertami w wyszukiwarce. Stanie się Twoją kartą przetargową, jeśli możesz pochwalić się na przykład bardziej przystępnymi cenami lub lepiej ocenionymi produktami niż konkurencja. Dzięki temu użytkownik będzie bardziej skłonny przejść do Twojego sklepu, co podniesie Twój współczynnik klikalności, a pośrednio przełoży się na zwiększoną sprzedaż.

Nie sposób zagwarantować, że dane wprowadzone w IAI Shopie spowodują wyświetlenie się linków w rozbudowanej formie, ale przy odpowiedniej optymalizacji strony sklepu jest to bardzo prawdopodobne.

Mapa strony

Sitemapa witryny to element pozwalający robotom indeksować strony w wyszukiwarce. Dzięki poprawnie wygenerowanej mapie XML szybciej i łatwiej pojawią się one w wynikach Google. System IdoSell Shop tworzy tego rodzaju plik dla każdego sklepu, dzięki czemu crawlery otrzymują pełen dostęp do zasobów witryny, wraz z adresami grafik. Właściwie zoptymalizowana mapa strony ułatwia poruszanie się po niej i przekłada się na bardziej przejrzystą jej strukturę. Dzięki niej specjaliści SEO mogą sprawnie zarządzać indeksowaniem podstron w wyszukiwarce, wybierając te, które powinny się w niej pojawić, i filtrując te, które mogłyby jedynie zaszkodzić pozycjonowaniu.

Wersja mobilna strony

Każdy sklep internetowy w obecnych czasach musi mieć wersję mobilną. Przede wszystkim pełna responsywność to warunek konieczny, aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Obecnie już ponad 50 procent wszystkich zapytań wysyłanych jest ze smartfonów. Algorytmy nadają więc priorytet tym stronom, które poprawnie wyświetlają się na urządzeniach przenośnych. Z drugiej strony, powyższa statystyka jasno pokazuje, że myśląc poważnie o biznesie, nie można ograniczać się do wersji desktopowej sklepu. Musi być on równie dostępny i intuicyjny na smartfonach.

W PromoTraffic zadbamy o pozycjonowanie Twojego sklepu w IdoSell Shop także pod kątem strony mobilnej. Platforma ta ma taką zaletę, że wszystkie szablony budowane są w technologii Responsive Web Design, dzięki czemu automatycznie dostosowują się do wielkości ekranu, na jakim są wyświetlane.

Linkowanie

Najistotniejszym czynnikiem rankingowym Google jest linkowanie zewnętrzne. To potwierdzenie wiarygodności danej strony, w ogromnym stopniu wypływające na jej pozycjonowanie. Także e-commerce potrzebuje linków zwrotnych, aby budować swoją pozycję. Można to osiągnąć za pomocą mediów społecznościowych, a także wartościowych wpisów na firmowym blogu, którymi internauci chętnie będą się dzielić. Pomocne są również rozmaite artykuły sponsorowane oraz raporty. W PromoTraffic pomysłów na link building nam nie brakuje. Dzięki temu jesteśmy w stanie zbudować wiarygodność Twojego sklepu zarówno w oczach użytkowników, jak i robotów odpowiedzialnych za pozycjonowanie.

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

I i II miejsce 
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie 

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik

Head of SEO

Michał Gwóźdź

Expert SEO Development

Damian Zając

Senior SEO Specialist

Monika Śmigla

Senior SEO Specialist

Gabriela Róg

SEO Specialist

Michał Broś

SEO Specialist

Szymon Parzych

SEO Specialist

Justyna Dzielińska 

SEO Specialist

Katarzyna Marczak

SEO Executive

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.