Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Pozycjonowanie Magento

Pozycjonowanie sklepu internetowego to gwarancja jego widoczności w Google. Bez względu na to, na jakim systemie CMS opiera się Twoja strona, w PromoTraffic sprawimy, by znalazła się na wysokich pozycjach wśród wyników wyszukiwania. Jedną z najczęściej wykorzystywanych platform e-commerce jest Magento. Jeśli to właśnie ona służy Ci do obsługi Twojego sklepu, zastanów się nad powierzeniem jego optymalizacji naszym specjalistom SEO. Niejednokrotnie mieli oni już styczność z Magento, czego dowód stanowią liczne sukcesy osiągnięte z Klientami PromoTraffic. Zobacz, co obejmuje proces pozycjonowania sklepów internetowych w tym systemie!

 

Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!  

Karol Wójcik

Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda proces?

Wdrażanie

Audyt techniczny

Analiza kluczowych słów

Strategia SEO

On i Off page

Raport i Ewaluacja

Pierwszym krokiem, rozpoczętym jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowane procesy i narzędzia, dzięki opcjom zakładowym, trwały podstawy do zatrudnienia.

 

Audyt prowadzony na sprzedaż gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach audytu sprawdzimy wszystkie elementy strony wpływ na jej indeksację w Google. Stworzymy dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Całości nadamy raporty techniczne, tak by skupić się na szybkich wygranych, ale pozbyć się także wraz z blokadami technicznymi.

Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.

Strategia wyznacza cele jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.

Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełny wpływ, skupimy się na nich budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowało dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.

Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań. Omówimy go z Tobą a także przedstawimy dalsze plany. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

Dlaczego nasze SEO dla Magento jest skuteczne?

Integracja Magento z Google Analytics i Google Search Console

Integracja sklepu internetowego z najważniejszymi narzędziami Google ma kilka celów. Z jednej strony dostarcza nam niezbędnych informacji na temat strony internetowej oraz jej użytkowników. Z drugiej pozwala monitorować efekty podejmowanych działań. Z trzeciej natomiast ułatwia robotom Google czytanie witryny, co przyspiesza i usprawnia indeksowanie jej w wyszukiwarce.

Ustalenie struktury adresów URL

Adresy URL sklepów internetowych to zarówno informacje dla użytkowników, jak i dla robotów wyszukiwarki. Powinny być czytelne i spójne. Dobrą praktyką jest umieszczanie w nich słów kluczowych, tożsamych z nagłówkami H1 poszczególnych podstron. Ustalając jednolity schemat dla wszystkich linków w witrynie, warto zająć się również przekierowaniami. Pomogą one uniknąć indeksowania przez Google duplikacji treści, które mogłyby zaszkodzić widoczności Twojego sklepu. Przydadzą się również do przeprowadzenia użytkowników oraz crawlerów do właściwych stron niezależnie od wersji użytych adresów URL (http/https, www/bez www).

 

Optymalizacja meta danych

Ważnym elementem pozycjonowania sklepów online - z punktu widzenia użytkowników wyszukiwarki - są tagi meta title i meta description. Znaczniki te wyświetlą się w wynikach Google i zdecydują o tym, czy potencjalni klienci przejdą do Twojego sklepu internetowego. Tytuły i opisy meta powinny być pisane tak, by intrygowały i zachęcały do kliknięcia w link, zwiększając w ten sposób CTR Twojej witryny. Warto pamiętać w nich także o słowach kluczowych, które w znaczniku meta title zostaną przeanalizowane przez algorytmy Google i wykorzystane przy pozycjonowaniu sklepu Magento.

 

 

Optymalizacja nagłówków

Poprawne wykorzystanie nagłówków wzmocni w Google karty kategorii i podstrony produktów Twojego sklepu. Warto poświęcić temu aspektowi nieco więcej uwagi, ponieważ w Magento większość szablonów nie oferuje właściwej hierarchii nagłówków H2 - H6. Brak rozbudowanej struktury przekłada się w tej sytuacji na niepełne wykorzystanie ich potencjału. Skorzystaj z pomocy specjalistów PromoTraffic, aby mieć pewność, że w swoim e-commerce robisz odpowiedni użytek z nagłówków wszystkich poziomów.

Certyfikat SSL

Pozycjonowanie sklepu Magento nierozerwalnie wiąże się z koniecznością instalacji certyfikatu SSL, który zaszyfruje połączenie pomiędzy użytkownikiem a Twoją stroną internetową. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko niekontrolowanych wycieków danych wrażliwych, takich jak numery kart kredytowych czy adresy wysyłek. Kwestie bezpieczeństwa to nie wszystko. Dochodzi do nich także wizerunek Twojej witryny - wiele osób nie zaryzykuje wizyty w sklepie, jeśli zostanie ostrzeżonych przez Google o nieszyfrowanym połączeniu. Algorytmy wyszukiwarki naturalnie obniżają pozycje tych sklepów, które nie posiadają certyfikatu SSL.

Mapa strony w Magento

Pozycjonowanie sklepu Magento obejmuje również wygenerowanie pliku site map. Wspomaga on indeksowanie strony poprzez wskazywanie robotom priorytetowych i nowych treści do pozycjonowania. Mapa strony obejmuje wszystkie adresy w witrynie (nie powinna zawierać ich jednak więcej niż 50 tysięcy) i ułatwia poruszanie się w niej. Link z adresem do site map powinien znaleźć się w pliku robots.txt. Należy go również zgłosić w Google Search Console.

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

I i II miejsce 
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie 

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik

Head of SEO 

Michał Gwóźdź

Expert SEO Development

Damian Zając

Senior SEO Specialist

Monika Śmigla

Senior SEO Specialist

Gabriela Róg

SEO Specialist

Michał Broś

SEO Specialist

Szymon Parzych

SEO Specialist

Justyna Dzielińska 

SEO Specialist

Katarzyna Marczak

SEO Executive

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.