Czym jest WordPress?
WordPress to szalenie popularny system zarządzania treścią, chętnie wykorzystywany przede wszystkim do obsługi blogów. Do jego największych zalet niewątpliwie należy bezpłatny użytek, szeroki wybór elastycznych motywów oraz możliwość rozszerzenia funkcjonalności CMS-a o niezliczone wtyczki. To wszystko sprawia, że strony na WordPressie mogą zostać dostosowane do dowolnego przeznaczenia. Możliwości tej platformy są niemal nieograniczone.
Jak pozycjonować stronę na WordPress?
WordPress oferuje dostęp do około 50 tysięcy różnych wtyczek, z których każda umożliwia dostosowanie strony internetowej do indywidualnych potrzeb. Przeznaczeniem wielu z tych pluginów jest skuteczne pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania Google. Doskonały przykład stanowią najpopularniejsze wśród specjalistów SEO wtyczki, takie jak Yoast SEO czy All in One SEO Pack. Sama ich instalacja nie gwarantuje jednak żadnych efektów. Dopiero odpowiedni know-how i doświadczenie pozwalają wykorzystać je we właściwy sposób. W SEO PromoTraffic potrafimy zrobić z nich doskonały użytek, co pozwala nam na pozycjonowanie strony WordPress na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe.
Pozycjonowanie WordPress a dobór słów kluczowych
Niezależnie od tego, czy Twoja witryna działa w oparciu o CMS WordPress, czy jakąkolwiek inną platformę, podstawą pozycjonowania strony internetowej jest dobór właściwych słów kluczowych. W PromoTraffic przeprowadzimy dla Ciebie szczegółowe analizy SEO, które pozwolą nam wybrać najbardziej opłacalne dla Ciebie frazy. Wykorzystamy do tego zarówno podstawowe narzędzia - takie jak Google Search Console czy planer Google Ads - jak i płatne programy - na przykład Ahrefs, Senuto i Surfer SEO.
Słowa kluczowe dobierzemy pod kątem ich średniej liczby wyszukiwań, ale i konkurencyjności. Skonsultujemy je również z Tobą i zestawimy z listą Twoich priorytetów biznesowych. To wszystko pozwoli nam wykorzystać odpowiednie frazy w najważniejszych miejscach strony opartej na WordPress (na przykład w tytułach i opisach podstron) oraz w kluczowych dla Ciebie treściach.
Pozycjonowanie strony w CMS WordPress a tworzenie treści
Pozycjonowanie możliwe jest głównie dzięki tworzeniu odpowiednio zoptymalizowanych treści. To przede wszystkim w nich Google znajdzie informacje na temat tego, czy i jak zaindeksować każdą podstronę Twojej strony WordPress. Wartościowy content ma szczególne znaczenie w takim systemie, który chętnie wykorzystywany jest przecież do obsługi blogów.
Używając swojej witryny do promowania własnych usług, możesz uzupełnić ją właśnie o firmowego bloga. Zapewni Ci on podwójną korzyść. Z jednej strony pozwoli na pozycjonowanie strony internetowej na tak zwane frazy z długiego ogona (na przykład słowa kluczowe w formie pytań). Z drugiej - da Ci możliwość kreowania wizerunku eksperta w branży. Dzięki merytorycznym treściom zamieszczanym na blogu pokażesz profesjonalizm swojej marki, jednocześnie docierając do szerszego grona potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie WordPress - SEO w PromoTraffic
Poza podstawowymi elementami SEO strony oraz zoptymalizowanymi treściami, pozycjonowanie WordPress obejmuje również wiele aspektów technicznych. Jeśli szukasz doświadczonego zespołu SEO, który zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej w WordPress, jesteś w odpowiednim miejscu. Skontaktuj się z nami, a już niedługo Twoja witryna zdobędzie najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania!
SEO - pozycjonowanie i optymalizacja strony opartej na CMS WordPress
Jak pozycjonować stronę w CMS WordPress? Nasze działania obejmują kilka strategicznych elementów, takich jak wymieniona wyżej analiza słów kluczowych i tworzenie treści. Na tym jednak nie koniec. Niezbędnym procesem jest także optymalizacja techniczna polegająca między innymi na:
- skróceniu czasu ładowania strony,
- konfiguracji adresów URL,
- dostosowaniu witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
- zadbaniu o nagłówki H1 - H6 zgodne z frazami kluczowymi.
Podczas pozycjonowania stron internetowych w WordPress należy pamiętać również o pozyskiwaniu linków przychodzących. Stanowią one dla wyszukiwarki Google informację na temat jakości danej witryny.
SEO WordPress w PromoTraffic - skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
W PromoTraffic będziemy pozycjonować Twoją stronę z dbałością o jakość treści, linków przychodzących i efektów optymalizacji technicznej. Zastosujemy odpowiednie wtyczki SEO i zagwarantujemy Ci pożądane rezultaty. Powierz nam tę misję już dziś!
Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!
Michał Gwóźdź
Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Wdrażanie
Audyt techniczny
Analiza kluczowych słów
Strategia SEO
On i Off page
Raport i Ewaluacja
Pierwszym krokiem optymalizacji strony WordPress jest właściwe poznanie Twojego biznesu, celów, oczekiwań i zasobów, jakimi dysponujesz. Dzięki tym informacjom dowiemy się, jakie działania podjąć, by witryna pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w Google.
Audyt polega na sprawdzeniu wszystkich elementów SEO strony wpływających na jej indeksację w Google. Stworzymy więc dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Posłużymy się technicznymi raportami, tak by skupić się na szybkich efektach.
Gwarantujemy Ci optymalizację strony, opartą o najdokładniejszą analizę słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom połączyliśmy dane analityczne z kilku najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.
Strategia SEO wyznacza cele, jakie chcemy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia optymalizacji strony w WordPressie bardzo precyzyjnie określa też wszystkie niezbędne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie - w zależności od Twojej otwartości na inwestycję - przyspieszać nasze działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.
Perfekcyjnie zoptymalizowane witryny nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełen wpływ, skupimy się właśnie na nich, budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy Ci, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze konkretnej metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowała dla Ciebie bez względu na losy naszej dalszej współpracy.
Co miesiąc przygotujemy dla Ciebie obszerny raport podsumowujący nasze działania. Omówimy go z Tobą, a także przedstawimy dalsze plany optymalizacji i pozycjonowania Twojej strony w WordPressie. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!
Dlaczego nasze SEO dla WordPress jest skuteczne?

Ustawienie meta title i meta description w WordPress
Meta tagi to absolutnie podstawowe elementy SEO każdej strony internetowej. To pierwsze informacje na temat Twojej witryny w WordPress, które zobaczą użytkownicy sieci. Dla nich szczególne znaczenie będą miały opisy meta każdej z podstron domeny. Dla robotów Google ważniejsze okażą się z kolei tytuły. Oba te elementy powinny być tworzone w oparciu o solidną analizę fraz kluczowych oraz język zachęcający potencjalnych klientów do kliknięcia w link.

Optymalizacja adresów URL strony
Google rekomenduje tworzenie przyjaznych adresów URL strony. Co to oznacza? Należy unikać ciągów nic niemówiących znaków, zastępując je raczej słowami kluczowymi, odnoszącymi się do tematyki danej podstrony. Po raz kolejny - jest to informacja zarówno dla botów wyszukiwarki, jak i dla korzystających z niej użytkowników. Dzięki takiej platformie jak WordPress specjaliści SEO w PromoTraffic mogą szybko i skutecznie zmienić strukturę adresów na przyjazną Google oraz internautom.

Nagłówki i linkowanie wewnętrzne w obrębie strony
Pozycjonowanie strony obejmuje optymalizację jej treści pod SEO. WordPress nie jest tutaj wyjątkiem. Do najistotniejszych czynników bez wątpienia należy struktura nagłówków na poszczególnych podstronach, jak i wewnętrzne linkowanie w obrębie Twojej witryny. W SEO PromoTraffic dbamy o właściwe wykorzystanie poszczególnych poziomów nagłówków: tylko jeden H1 na podstronę, H2 i H3 obejmujące najważniejsze słowa kluczowe, a w razie potrzeby także poziomy H4 - H6. Pomoże to w nawigacji po stronie WordPress zarówno crawlerom Google, jak i użytkownikom. Podobną rolę odgrywa prawidłowe linkowanie wewnętrzne - zwraca uwagę robotów na najważniejsze dla Ciebie sekcje i zmniejsza współczynnik odrzuceń wśród Twoich odbiorców.

Mobile First Index
Współcześnie jednym z najważniejszych aspektów optymalizacji strony internetowej (jeśli nie najważniejszym w ogóle) jest dostosowanie jej do wymagań urządzeń mobilnych. Według danych Google już ponad połowa zapytań kierowanych do wyszukiwarki pochodzi ze smartfonów. To sprawia, że responsywność staje się priorytetem. W drastyczny sposób wpływa ona na pozycjonowanie stron internetowych. Na szczęście najpopularniejsze szablony Wordpress, jak i najbardziej znane page buildery są przyjazne dla urządzeń mobilnych i pozwalają wybrać, które elementy będą na nich wyświetlane.

Linkowanie zewnętrzne
Pozycjonowanie strony WordPress w Google w ogromnej mierze zależy od wartościowych i mocnych linków, które do niej prowadzą. Ich liczba i profil stanowią dla robotów najważniejszy czynnik rankingowy. Świadczą o wiarygodności witryny i przyczyniają się do zdobywania wysokich pozycji wśród wyników wyszukiwania. W SEO PromoTraffic skonfigurujemy WordPress tak, aby zwiększyć prawdopodobieństwo pozyskiwania linków zwrotnych, a przede wszystkim znajdziemy odpowiednie miejsca do popularyzowania treści z Twojej strony.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study - Firmy farmaceutycznej
Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%
Zobacz case studyCase study - Miloo Home
Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!
Zobacz case studyCase study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case study
I i II miejsce
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness
Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik
Head of SEO

Michał Gwóźdź
Expert SEO Development

Damian Zając
Senior SEO Specialist

Monika Śmigla
Senior SEO Specialist

Gabriela Róg
SEO Specialist

Michał Broś
SEO Specialist

Szymon Parzych
SEO Specialist

Justyna Dzielińska
SEO Specialist

Katarzyna Marczak
SEO Executive
Sprawdź najciekawsze publikacje na blogu!
02.02.2018
14.08.2017
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

































































































Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!