o usłudze
SEO jest jednym z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów w e-commerce. Dzięki niemu precyzyjnie dotrzesz do osób zainteresowanych Twoją ofertą – pod warunkiem że postawisz na odpowiednią strategię.
Wybierając PromoTraffic jako partnera w pozycjonowaniu Twojego sklepu, możesz liczyć na skalowane działania, które wpłyną na całą Twoją witrynę. Zapewniamy Ci pełną transparentność – zyskasz dostęp do PromoProjectPanel i przejrzystych, konkretnych raportów. Otrzymasz od nas także listę rekomendacji technicznych wraz z instrukcją wdrożeniową dla zespołu IT oraz regularne wsparcie. Sprawdź, jak dokładnie będzie przebiegać nasza współpraca.
Nasze autorskie narzędzie pozwalające oszacować wartość finansową struktury linków konkurencji, co pozwala na optymalne dostosowywanie częstotliwości pozyskiwanych linków wraz z określeniem docelowej jakości, bazując na określonych parametrach SEO.
Nasze autorskie rozwiązanie pozwala analizować kategorie wraz z ilością poszczególnych rodzajów treści z podziałem na opisy kategorii, opisy produktów wraz z wpisami blogowymi na stronie, dzięki czemu dostosowanie ilości produkcji treści pod kątem dogonienia konkurentów jest teraz trafniejsze!
Dopasujemy Zespół tak, by uzupełnić Twoje kompetencje. Nad działaniami oraz wynikami czuwają nasi specjaliści SEO wraz z obsługą Client Service. Nasze działania uwzględniają wszystkie aspekty pracy nad wynikami w Google: tworzenie treści, wdrożenie i zmiany IT, zarządzanie treścią na stronie, konsultacje, szkolenia.
Ponad 100 000 słów kluczowych może mieć Twój potencjał i prowadzić nowych klientów do Twojego e-commerce. Nasze autorskie narzędzie Keyword Discovery pozwoli je wszystkie wykryć, uporządkować i wykorzystać w Strategii SEO.
Dostarczymy Ci czytelny panel do monitorowania efektów współpracy. Stale monitorujemy kluczowe parametry SEO. Wykorzystując technologię Google, tworzymy spersonalizowane raporty efektywnościowe dostosowane do potrzeb oraz oczekiwań naszych Klientów.
Rozumiemy Twój biznes. Naszym priorytetem jest wzrost ruchu organicznego wraz z konwersjami. Do współpracy podchodzimy inwestycyjnie. Zaproponujemy Ci model współpracy dostosowany do Twoich możliwości, dobierając przy tym optymalne działania.
Jako eksperci SEO PromoTraffic, oferujemy profesjonalne usługi dedykowane dla e-commerce. Budujemy strategie skupione na osiąganiu celów klientów, w tym zwiększaniu ruchu i przychodów z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Nasza oferta wyróżnia się transparentnością działań, dzięki czemu nasi Partnerzy mają stały wgląd w status realizowanych działań poprzez nasz wygodny panel współpracy. Korzystamy z autorskich narzędzi, takich jak PromoLinkCrawler czy PromoContentCrawler. Dzięki nim jesteśmy w stanie osiągnąć lepsze rezultaty w krótszym czasie. Zapewniamy kompleksową obsługę SEO, obejmującą content, wytyczne techniczne i optymalizacyjne, link building oraz subusługi, takie jak SEO Local, SEO Technical, UX czy YouTube SEO. Dobierając działania, zawsze jesteśmy elastyczni i ukierunkowani na indywidualne potrzeby naszych klientów.
Karol Wójcik
SEO Director
Krok 1
Onboarding
Pierwszym krokiem, który podejmujemy, jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów, jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowaliśmy unikatowy proces i narzędzia, dzięki którym możemy postawić trwały fundament do dalszych działań. Działania rozpoczynamy od kompleksowych analiz słów kluczowych, analiz konkurencji, audytu SEO, na podstawie których opracowujemy optymalną strategię na najbliższe miesiące, skupiając się w pierwszej kolejności na elementach niosących za sobą największy potencjał wzrostów.
Krok 2
Audyt techniczny
Audyt prowadzimy na bazie gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach analizy zostaje poddanych prawie 200 najważniejszych czynników mających wpływ na widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarce Google. Podczas przeprowadzanych analiz, tworzymy kompleksową dokumentację wraz z listą zaleceń, odpowiednio hierarchizując listę wdrożeń oraz działań do podjęcia.
Krok 3
Analiza słów kluczowych
Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu – gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być – jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.
Krok 4
Strategia SEO
Strategia wyznacza cele, jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.
Krok 5
On i Off page
Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę, ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Nasze optymalizacje są podparte odpowiednimi analizami korelacji najważniejszych elementów SEO przeprowadzanych z wykorzystaniem narzędzia Surfer. Dodatkowo cyklicznie optymalizacje dostosowujemy do analiz związanych z czynnikami behawioralnymi, skupiając się w pierwszej kolejności na stronach generujących słabe parametry. Poza tym bieżące analizy zawartości indeksu Google pozwala zachować porządek i nie dopuszczać do indeksacji niepotrzebnych podstron powodujących rozwodnienie mocy w indeksie oraz duplikacje treści.
W przypadku link-building’u korzystamy ze sprawdzonych rozwiązań, skrupulatnie dobierając miejsca pod publikacje. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy realizowaniu poszczególnych źródeł jak np. portale branżowe.
Realizujemy również kampanie kreatywne mające na celu pozyskanie wysokiej jakości linków z najmocniejszych portali tematycznych oraz biznesowych. Co ważne – większość pozyskanych linków będzie pracowała dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.
Krok 6
Raport i ewaluacja
Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań, wszystko szczegółowo opisując. Następnie odbywają się statusy miesięczne z Klienami, na których omawiane są raporty zrealizowanych działań wraz z raportem efektywnościowym Google Data Studio. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy – Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.
Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.
Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO
Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!
Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.
Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.
Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.
Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.
Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.
Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.
Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.
Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!
Pozycjonowanie sklepów internetowych różni się znacząco od działań SEO dla tzw. wizytówek firmowych – prostych stron internetowych z opisem usług, galerią zdjęć i stroną kontaktową. Witryny e-commerce to często olbrzymie portale oferujące tysiące, a nawet setki tysięcy produktów zebranych w setkach kategorii. Tak kolosalnemu asortymentowi odpowiada równie kolosalna baza wartościowych słów kluczowych – fraz, po których jest wyszukiwany w Google przez Twoich potencjalnych klientów. Sprawne funkcjonowanie tak rozbudowanego portalu ma zapewnić rozbudowane menu nawigacyjne, wyszukiwarka na stronie oraz liczne filtry i mechanizmy sortowania. A to wszystko to zaledwie wierzchołek góry lodowej widoczny dla przeciętnego użytkownika. “Pod wodą” znajduje się gigantyczne zaplecze informatyczno-techniczne, które wprawia całą tę maszynę w ruch.
Oczywiście zupełnie inaczej niż prostą stronę firmową. Przy takiej skali przeciętnego serwisu e-commerce pozycjonowanie kilku wybranych fraz kluczowych i optymalizacja kilku podstron nie przyniesie zauważalnych efektów.
Nasza holistyczna strategia SEO składa się z dwóch nierozerwalnie ze sobą związanych pierwiastków. Pierwszym jest wszechstronność, a drugim – precyzja.
Wszechstronność SEO opiera się na tzw. działaniach szerokich.
Są to działania, dzięki którym wpływamy pozytywnie na całą witrynę i wszystkie związane z nią frazy kluczowe. Mowa tutaj przede wszystkim o zmianach technicznych i optymalizacjach dla całej witryny. Takie zmiany są również niezbędne, jeśli chcesz zadbać o wrażenia użytkowników.
Przykłady? Poprawa prędkości witryny, optymalizacja i rozbudowa struktury witryny, linkowanie wewnętrzne, sterowanie zachowaniem robotów
Google… a to dopiero początek.
Precyzja w zakresie, jakim jest pozycjonowanie sklepu internetowego, polega na działaniach skupianych na wsparciu kluczowych kategorii. Z precyzją chirurga wspieramy dodatkowo kluczowe strony w Twoim sklepie. Dzięki temu maksymalizujemy osiągane efekty dla Twoich priorytetowych, najlepiej sprzedających się produktów.
My łączymy wszechstronne i precyzyjne podejście.
W tym celu pozyskujemy mocne linki z wartościowych, powiązanych tematycznie witryn internetowych, rozbudowujemy i optymalizujemy treści (opisy produktów i kategorii oraz inne treści na stronie) oraz dbamy o optymalizację kluczowych elementów na stronie pod kątem SEO.
To właśnie dzięki holistycznemu podejściu do SEO stron www, nasze działania przynoszą odczuwalne efekty. Działania szerokie pozwalają nam na wykorzystanie i zmaksymalizowanie efektu skali – pchając cały biznes do przodu – a jednocześnie działania “precyzyjne” maksymalizują efekty pozycjonowania dla wybranych fraz (ruch organiczny, liczba konwersji i wreszcie – przychody i sprzedaż).
Oczywiście pozycjonowanie sklepów internetowych to nie jedyny sposób na zaistnienie w sieci. Wysokie pozycje można osiągnąć również dzięki reklamie płatnej, tj. Google Ads. A oprócz tego są jeszcze social media, PR marketing, newslettery, sieci afiliacyjne i wiele, wiele innych.
Wzrost przychodów i liczby transakcji organicznych – głównym celem naszych działań jest maksymalizacja tych kluczowych dla każdego e-commerce parametrów. Pozycjonowanie w PromoTraffic opiera się na założeniu, że SEO musi się opłacać!
Długotrwałe efekty – w przeciwieństwie do reklamy płatnej, efekty pozycjonowania sklepów mają charakter długotrwały. Raz wypracowane efekty zazwyczaj przez długi czas przynoszą korzyści.
Kompleksowe podejście – dla nas pozycjonowanie to nie tylko optymalizacja sklepu internetowego, ale również zadbanie o inne kluczowe aspekty: wartościowe treści, mocne linki i silne zaplecze techniczne.
Stała obsługa klienta – do Twojego projektu zostanie przypisany dedykowany specjalista. Będzie on pracował nad poprawą efektywności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania oraz na bieżąco raportował postępy prac.
Dogłębne analizy i strategia SEO tworzone z jedną myślą: jak najbardziej efektywne spełnienie Twoich celów biznesowych. W naszej pracy wykorzystujemy zaawansowane narzędzia SEO oraz autorskie rozwiązania tak, by wszystko opierało się na możliwie najbardziej precyzyjnych danych liczbowych.
Poprawa konwersyjności w sklepie oraz średniej wartości koszyka – pozycjonowanie to nie tylko działania, które wpływają na pozyskiwanie jak największej liczby potencjalnych klientów z bezpłatnych wyników wyszukiwania. W audycie SEO oraz podczas bieżącej współpracy proponujemy rozwiązania, które przyniosą długofalowe korzyści. Przykład? Rozbudowa i optymalizacja struktury kategorii tak, by zarówno ludzie jak i roboty Google mogły łatwo dostać się do najważniejszych miejsc na Twojej witrynie!
Budowa wizerunku i rozpoznawalności marki w Internecie
Nasz zespół składa się ze specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu e-commerce. Do Twojego projektu zostanie przydzielony dedykowany opiekun specjalizujący się w danej platformie handlu elektronicznego. Przykłady aktualnie obsługiwanych przez nas platform e-commerce zbudowanych na takich systemach CMS jak:
PrestaShop
Shoper
Magento
Woo Commerce
IdoSell Shop
Shopify
Shoplo
To zależy od efektów jakie chcesz osiągnąć, konkurencyjności innych stron internetowych w Twojej branży (np. od ich strategii linkowania i contentu), szerokości Twojego asortymentu oraz liczby produktów w różnych kategoriach i przystosowania Twojego sklepu do SEO oraz możliwości wprowadzania zmian. Chcesz poznać wycenę działań jeśli chodzi o Twój sklep? Skontaktuj się z naszym doradcą, a przedstawimy ofertę uwzględniającą powyższe czynniki.
Nasze działania opieramy na dwóch zasadach:
Win-Win: pozycjonowanie może i powinno przynosić korzyści obydwu stronom. Przede wszystkim zadbamy o to, by Twój sklep przynosił Ci jak największe przychody. Wraz z rozwojem biznesu zakres i ilość realizowanych działań, jak również budżet mediowy, będą rosły.
Pełna transparentność: w każdym momencie będziesz wiedział, co robimy, dlaczego to robimy, jakie efekty to przyniesie i ile będzie Cię to kosztować. W strategii rozłożymy na czynniki pierwsze nasz plan na pozycjonowanie Twojego sklepu w wyszukiwarce Google. Pokażemy Ci wszystkie koszty, w co wliczamy: treść, linkowanie, czas pracy specjalisty i inne.
Ponownie: to zależy od kilku czynników:
– liczby oraz wielkości konkurentów w wyszukiwarce Google
– działań podejmowanych przez konkurencję (teksty na stronie, liczba i jakość pozyskiwanych linków, stosowane optymalizacje techniczne, działania PR-owe i brandowe itp.)
– sprawności technicznej Twojej witryny
– objętości Twojego asortymentu (liczba produktów i liczba kategorii)
Fundamentalnym efektem jest odbiór sklepów internetowych przez Google. To, jak będą nas postrzegały wyszukiwarki, wpłynie na pozycje, jakie zdobędziemy dla słów kluczowych w wynikach wyszukiwania. Pozycje przełożą się na ruch organiczny generowany przez słowa kluczowe. Ruch organiczny wpływa z kolei bezpośrednio na liczbę transakcji i przychody generowane przez Twój e-commerce.
Na te pytanie odpowiemy Ci najpierw w estymacji przygotowywanej na etapie oferty, a później maksymalnie precyzyjnie w ramach strategii pozycjonowania. Strategia będzie oparta na:
– podanych przez Ciebie priorytetach i celach
– wartościowych frazach kluczowych (dobierane podczas analizy fraz na podstawie ich potencjału, konkurencyjności, trafności i aktualnie zajmowanej pozycji)
– optymalizacjach on-site dla kluczowych podstron
– zmianach technicznych zgodnie z założeniami przeprowadzonego audytu
– historii ruchu organicznego Twojego sklepu i trendzie ruchu organicznego
– sezonowości w Twojej branży
– analizie konkurencji
Na ten temat napisano niejeden artykuł. Musisz wiedzieć, że różne systemy zarządzania treścią (CMS) mają różne ograniczenia. Pozycjonowanie sklepu internetowego opartego na popularnych CMS-ach typu Prestashop, IAI SHOP czy Magento jest jak najbardziej możliwe. Z pewnych usprawnień trzeba będzie jednak zrezygnować. Na przykład przyjazne pod kątem Google adresy URL, które często są narzucane odgórnie przez system. Problem zaczyna się z mniej popularnymi systemami lub z autorskimi rozwiązaniami. Dla takich sklepów internetowych działania pozycjonerskie mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.
Skontaktuj się z naszym doradcą, który ustali, czy w Twoim przypadku pozycjonowanie jest właściwym rozwiązaniem.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Adam Grybalow
4FIZJO
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Łukasz Gwóźdź
Picodi
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.