Home SEO – Pozycjonowanie i optymalizacja SEO na rynkach zagranicznych

SEO na rynkach zagranicznych

Zrób pierwszy krok na drodze do wzrostu sprzedaży! Wypełnij wskazane pola, a my przeanalizujemy Twój serwis i sprawdzimy jak radzi sobie Twoja konkurencja.

Kilka słów

o usłudze

Planujesz ekspansję na rynki zagraniczne? Nie wiesz, jak zaplanować działania? Co jest potrzebne, by zbudować swoją widoczność w Google?

Skorzystaj z naszego doświadczenia. Oferujemy działania na 20 wybranych rynkach, posiadając sprawdzone rozwiązania oraz partnerów. Pomożemy Ci określić potencjał, dobrać odpowiednie działania SEO skupiając się na określonych priorytetach. Sprawimy, że Twój biznes stanie się międzynarodowy!

Pracujemy na bazie Data Driven na bieżąco weryfikując efektywność prowadzonych działań. Nasi Klienci mają bieżący dostęp do najważniejszych wskaźników performence skumulowanych w jednym miejscu z wykorzystaniem technologii Google Data Studio.

Narzędzia i strategie,
które stosujemy

PromoLink Crawler 

Promo LinkCrawler, pozwala określać wartość oraz jakość struktury linków na stronach konkurencyjnych, jak również średnie tempo  pozyskiwania w skali roku, dzięki czemu nasza strategia dobrania odpowiednich działań linkbuildingowych pod kątem jakości i ilości oraz źródeł jest lepiej dopasowana do realnych potrzeb. 

PromoContent Crawler

Kolejnym naszym autorskim rozwiązaniem jest narzędzie pozwalające na dokładną analizę treści w obrębie kategorii, produktów oraz bloga. Dzięki temu mamy możliwość lepszej estymacji oraz doboru częstotliwości produkowanych treści w dostosowaniu do standardów w wybranych stronach konkurencyjnych.

SEO pełnowymiarowe

Dopasujemy Zespół ekspertów tak, by uzupełnić Twoje kompetencje. Nad działaniami oraz wynikami czuwają nasi specjaliści SEO wraz z obsługą Client Service, oraz Native Speakerami. Nasze działania uwzględniają wszystkie aspekty pracy nad wynikami w Google: tworzenie treści, tłumaczenia, wdrożenie i zmiany IT, zarządzanie treścią na stronie, konsultacje, szkolenia.

PromoKeyword Discovery

Nasze kolejne autorskie rozwiązanie. Ponad 100 000 słów kluczowych może mieć Twój potencjał i prowadzić nowych klientów do Twojego e-commerce. Nasze narzędzie PromoKeyword Discovery pozwoli je wszystkie wykryć, uporządkować i wykorzystać w Strategii SEO.

Google Data Studio

Dostarczymy Ci czytelny panel do monitorowania efektów współpracy. Wspólnie ustalimy wszystkie najważniejsze wskaźniki, na których będziemy się skupiać w czasie współpracy. Stale monitorujemy kluczowe parametry SEO. Wykorzystując technologię Google, tworzymy spersonalizowane raporty efektywnościowe dostosowane do potrzeb oraz oczekiwań naszych Klientów.

Wzrost konwersji

Rozumiemy Twój biznes i rynek, na którym działamy. Naszym priorytetem jest wzrost ruchu organicznego wraz z konwersjami SEO. Do współpracy podchodzimy w sposób partnerski. Zaproponujemy Ci model współpracy dostosowany do Twoich możliwości, dobierając przy tym optymalne działania.

Ekspansja na rynki zagraniczne to duże wyzanie dla każdego biznesu. Podczas wyboru nowych obszarów operacji, należy wziąć pod uwagę wiele czynników, m.in. tych związanych z walutą, logistyką, formami płatności, czy nawet kulturą i zwyczajami. Nie inaczej jest w SEO. Dlatego w PromoTraffic punktem wyjścia do działań pozycjonerskich poza internetowymi granicami Polski, jest przede wszystkim dokładna analiza branży, jej potencjału oraz konkurencji na danym rynku. Wszystko po to, żeby obrać strategię dostosowaną do wybranego kraju.

Jak wygląda proces SEO na rynkach zagranicznych?

1

Krok 1

Onboarding

Pierwszym krokiem, który podejmujemy, jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów, jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowaliśmy unikatowy proces i narzędzia, dzięki którym możemy postawić trwały fundament do dalszych działań. Działania rozpoczynamy od kompleksowych analiz słów kluczowych, analiz konkurencji na wybranym rynku, audytu SEO, na podstawie których opracowujemy optymalną strategię na najbliższe miesiące, skupiając się w pierwszej kolejności na elementach niosących za sobą największy potencjał wzrostów.

2

Krok 2

Audyt techniczny

Audyt SEO prowadzimy na bazie gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach analizy zostaje poddanych prawie 200 najważniejszych czynników mających wpływ na widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarce Google. Podczas przeprowadzanych analiz tworzymy kompleksową dokumentację wraz z listą zaleceń, odpowiednio hierarchizując listę wdrożeń oraz działań do podjęcia

3

Krok 3

Analiza słów kluczowych i konkurencji

Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu – gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być – jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.

4

Krok 4

Strategia SEO

Strategia wyznacza cele, jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.

5

Krok 5

On i Off page

Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę, ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Nasze optymalizacje są podparte odpowiednimi analizami korelacji najważniejszych elementów SEO przeprowadzanych z wykorzystaniem narzędzia Surfer. Dodatkowo cyklicznie optymalizacje dostosowujemy do analiz związanych z czynnikami behawioralnymi, skupiając się w pierwszej kolejności na stronach generujących słabe parametry. Poza tym bieżące analizy zawartości indeksu Google pozwala zachować porządek i nie dopuszczać do indeksacji niepotrzebnych podstron powodujących rozwodnienie mocy w indeksie oraz duplikacje treści. 

W przypadku link-building’u korzystamy ze sprawdzonych rozwiązań, skrupulatnie dobierając miejsca pod publikacje. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy realizowaniu poszczególnych źródeł jak np. portale branżowe.
Realizujemy również kampanie kreatywne mające na celu pozyskanie wysokiej jakości linków z najmocniejszych portali tematycznych oraz biznesowych. Co ważne – większość pozyskanych linków będzie pracowała dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.

6

Krok 6

Raport i ewaluacja

Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań, wszystko szczegółowo opisując. Następnie odbywają się statusy miesięczne z Klienami, na których omawiane są raporty zrealizowanych działań wraz z raportem efektywnościowym Google Data Studio. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy – Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

+538 wzrost zaangażowania na FB
+33% zwiększenie widoczności w top10

Jak zmieniliśmy wizerunek 
marki VanityStyle?

155% wzrostu sprzedaży z kampanii y/y
8089% wzrostu konwersji z kampanii PRG y/y

Zintegrowana kampania urodzinowa dla marki sportowej

Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!

7,48% COS last click
75% wzrost przychodów last click non direct

Sportowe zagranie – kampanie PPC dla Intersport

Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.

17,26% wzrostu sesji organicznych
20,45% wzrost przychodów

“Gdy inflacja puka do drzwi.”

Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.

1590% wzrostu ruchu org
3955% wzrostu zaangażowania

Optimeal – Social Media budujące markę

Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.

102% wzrost przychodów z kanału
46% wzrost CTR nowości

Automatyzacja przynosząca efekty – marketing automation dla branży Beauty

Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.

809% wzrost liczby wzmianek
599% wzrost zasięgu w SoMe

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej 

Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.

510% wzrost nowych użytkowników
38% wzrost wyświetleń wizytówki

SEO Maps dla salonów meblowych

Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.

43,02% wzrost współczynnika konwersji
45,21 wzrosty nowych użytkowników w sklepie

Piękno udanej współpracy – PPC dla branży kosmetycznej

Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

PSIEdobre Social Media zbudowane na emocjach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

Najczęściej zadawane pytania

Ekspansja na rynki zagraniczne – czy warto?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy zacząć rozwijać swój biznes na rynkach zagranicznych. Jest to naturalny proces, który rozpoczyna się, gdy firma ma już ustabilizowaną pozycję na rodzimym rynku i coraz trudniej uzyskiwać jej na nim spektakularne wzrosty. Te są cały czas możliwe za granicą. Aby je sobie zapewnić, prowadząc e-commerce, trzeba zadbać o międzynarodowe pozycjonowanie. W działaniu tym pomoże doświadczona agencja SEO, taka jak PromoTraffic.
 
Pierwszym etapem współpracy jest wybór właściwych rynków zagranicznych, na które warto wprowadzić biznes. Każdy z nich ma swoją specyfikę, dlatego najbezpieczniej jest celować w te bliźniacze do polskiego. Mowa więc o Słowacji, Czechach, Węgrzech, Ukrainie czy Rumunii. To tam najłatwiej odnaleźć nowych klientów i zaplanować logistykę. Warto jednak zaznaczyć, że pozycjonowanie zagraniczne to nie usługa dla każdego. Jeśli skupiasz się na lokalnych użytkownikach, lepiej zainwestować w zwiększenie zakresu polskich słów kluczowych, niż walczyć o wysokie pozycje obcojęzycznych słów.
 
Ekspansja międzynarodowa i pozycjonowanie zagraniczne to obowiązek dla każdego dużego przedsiębiorstwa, które chce nadal się rozwijać, a także dobra decyzja dla start-upów. Wśród beneficjentów SEO międzynarodowego znajdą się również mniejsze biznesy z nowatorskimi pomysłami i niszowymi produktami. Jeśli zaliczasz się do którejś z tych grup, możemy Ci pomóc!

SEO międzynarodowe – jakie rynki wybrać?

Pozycjonowanie zagraniczne musi zostać poprzedzone rzetelną analizą, która pomoże Ci wybrać rynki ekspansji. Wskazówkę mogą stanowić dane z Google Analytics, czyli odpowiedzi na pytania, z jakich krajów pochodzą użytkownicy korzystający z Twojej strony internetowej i jakimi językami mówią.
 
Kolejnym etapem procesu decyzyjnego powinna być analiza konkurencji. Z pewnością znasz przynajmniej parę przedsiębiorstw oferujących podobne do Twojej firmy usługi. Sprawdzimy dla Ciebie, z kim i w jakich językach się one komunikują. Na tej podstawie będziemy mogli wybrać albo te same, sprawdzone rynki, albo wręcz przeciwnie – te, na których konkurencja jeszcze nie działa. Wszystko zależy od specyfiki biznesu.
 
Bardzo ważnym elementem takiej analizy konkurencji jest wytypowanie słów kluczowych, na które inne firmy widoczne są za granicą. Dostarcza to informacji, co jest atrakcyjne dla użytkowników na poszczególnych rynkach zagranicznych i czego oni poszukują. Na tej podstawie możemy zacząć tworzyć listę fraz SEO, na które warto pozycjonować Twoją stronę internetową.

Analiza słów kluczowych w pozycjonowaniu zagranicznym

Aby pozycjonowanie stron internetowych było możliwe za granicą, konieczne jest przeprowadzenie analizy obcojęzycznych słów kluczowych. Wbrew pozorom nie można w pełni oprzeć się na polskich frazach, choć mogą one stanowić pewną inspirację. Działania SEO na rynkach zagranicznych muszą jednak być dopasowane zarówno do odmiennych realiów językowych, jak i kulturowych. Trzeba także pamiętać, że choć Google jest skrajnie dominującą wyszukiwarką w Polsce, za granicą wcale nie musi tak być.
 
W analizie fraz kluczowych wspieramy się zaawansowanymi narzędziami SEO, które w rezultacie pomagają nam osiągnąć wzrost stron internetowych na wybranych rynkach. Używając Ahrefs, Senuto, AnswerThePublic, Planera słów kluczowych czy Google Trends, jesteśmy w stanie określić popularność fraz, ich potencjał, a nawet CPC. Dzięki takiemu procesowi wytypujemy zapytania, na które warto pozycjonować się na rynku zagranicznym. Na ich podstawie będzie można zaplanować tworzenie właściwych treści, bezpośrednio przekładające się na wzrost ruchu na stronie.

Przygotowanie do pozycjonowania międzynarodowego

Pierwszym krokiem w realizacji międzynarodowego SEO – jeśli nie został on jeszcze wykonany wcześniej – powinno być utworzenie właściwej wersji językowej strony. Wybór, jaki stoi przed agencją oraz jej Klientem, to decyzja, czy postawić ją na osobnej domenie, subdomenie, czy nadać jej postać indywidualnych podstron. Zdecydować o tym może kilka czynników, takich jak między innymi:

– typ strony,
– liczba obsługiwanych rynków, a co za tym idzie – wersji językowych,
– CMS używany do edycji witryny,
– strategia i cele marketingowo-biznesowe.

Wybór pomiędzy domeną, subdomeną a katalogiem dla danej wersji językowej wpływa z jednej strony na łatwość procesu pozycjonowania, a z drugiej na jego skuteczność. I tak, najlepszym wyjściem ze względu na SEO będzie postawienie dla całego sklepu jednej domeny, w której każda wersja językowa otrzyma swój oddzielny katalog.
 
Kiedy witryna dostępna już jest w zaplanowanych odsłonach, trzeba zapełnić ją treścią. Automatyczne tłumaczenie contentu nie jest najlepszym pomysłem. Językowa poprawność to warunek konieczny. Trzeba również zadbać o nasycenie treści słowami kluczowymi, które mają najwyższy potencjał w danym kraju, a nie dosłownym tłumaczeniem fraz polskich.

Content w pozycjonowaniu międzynarodowym

Content na Twojej stronie internetowej to ten element, który będzie w największym stopniu wpływał na jej wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Warunków, których trzeba dopilnować, jest jednak wiele. Powierzając SEO PromoTraffic, nie musisz martwić się o żaden z nich. Zajmiemy się wszystkim. Tworzenie treści poprzedzimy researchem, zaplanujemy harmonogram pisania i ustalimy zalecenia, według których proces ten powinien się odbywać. Następnie content zoptymalizujemy, wdrożymy i zajmiemy się link buildingiem.
 
Być może już na etapie przygotowywania strategii międzynarodowego SEO zalecimy Ci stworzenie firmowego bloga. To element witryny, który ma ogromne znaczenie dla jej widoczności, a najczęściej niesie ze sobą dodatkowe korzyści. Z jednej strony wspomaga proces SEO, wzmacnia linkowanie wewnętrzne, zwiększa zakres słów kluczowych i generuje duży ruch organiczny w Google. Z drugiej pozytywnie wpływa na głębokość wizyt użytkowników w witrynie: zwiększa czas trwania sesji, zmniejsza współczynnik odrzuceń. Co istotne, blog w pozycjonowaniu zagranicznym kreuje marce również wizerunek eksperta i ma niebagatelny wpływ na decyzje zakupowe klientów.
 
Warunkiem efektywności bloga jest przede wszystkim bezbłędna i merytoryczna treść. Na potrzeby zagranicznego SEO w PromoTraffic piszemy zaawansowane artykuły, które następnie wysyłamy do zawodowych tłumaczy. Dzięki temu użytkownicy Twojego serwisu regularnie otrzymują content wysokiej jakości. Pozwala to na ich zatrzymywanie i lojalizowanie.
 
Przedsiębiorstwa planujące zagraniczną ekspansję to w dużej mierze biznesy e-commerce. Sklepy internetowe potrzebują odpowiednio zoptymalizowanych opisów kategorii oraz produktów dla każdej wersji językowej witryny. Nie tylko będą one ściągać ruch na właściwe podstrony, ale też mogą dodatkowo przekonywać klientów do zakupu. Odpowiednie treści mogą powstawać nie tylko przed włączeniem nowej wersji językowej, ale także już po jej publikacji. Ważne, by kompletna strategia działań powstała na etapie planowania jej struktury.

SEO międzynarodowe – co składa się na proces?

Podejmując decyzję o wejściu na rynki zagraniczne, musisz jak najszybciej zacząć prowadzić marketing w wyszukiwarkach. Jeżeli Twoja strona istnieje już we właściwej formie, wymaga napisania konkretnej strategii i podjęcia regularnych działań. Co istotne – trzeba pamiętać, że każda jej wersja językowa potrzebuje osobnego procesu SEO i… osobnego budżetu.
 
Elementy zagranicznego SEO, o które należy zadbać, to między innymi:
– optymalizacja techniczna na stronie,
– link building, czyli proces off-site,
– tworzenie treści,
– analiza danych i monitorowanie.

Czym charakteryzuje się link building na rynku międzynarodowym?

Proces tworzenia odnośników do strony to bardzo istotny element wpływający na jej widoczność. Na każdym rynku wygląda nieco inaczej, gdyż pewne koncepcje działające w Polsce mogą nie sprawdzić się gdzie indziej. Najprostszym przykładem niech będą serwisy o wysokim autorytecie, które odsyłając do europejskich witryn, stanowią dla nich ogromną wartość. W Chinach wiele z nich może być jednak zablokowanych, a więc zupełnie niewidocznych dla wyszukiwarek. Wchodząc na konkretny rynek, trzeba znać jego charakterystykę oraz prawa, którymi rządzi się lokalny Internet. Ważne, aby linki wyglądały naturalnie, zakotwiczone były w unikalnych treściach i znajdowały się w domenach dopasowanych do kraju, gdzie chcesz pozycjonować swój serwis.
 
W PromoTraffic zadbamy o to, żeby linki pozyskane do Twojej strony na rynkach zagranicznych prowadziły z domen związanych z Twoją branżą. Przeprowadzimy research, określając autorytet stron i typując te, które mogą wywindować Cię w wyszukiwarce. Wybierzemy język, w którym najlepiej pozycjonować witrynę, jeśli chcesz działać w krajach wielojęzycznych. Wpływ na to będzie miała przede wszystkim grupa docelowa, na której chcesz się skupić.
 
Jako potencjalne źródło linków do Twojej witryny możemy potraktować branżowe blogi oraz serwisy, które pozwalają na publikacje artykułów gościnnych i sponsorowanych. Nie unikamy również wiarygodnych for internetowych o uznanych pozycjach, umożliwiających wypowiadanie się jako ekspert danej branży i linkowanie do odpowiedzi na konkretne pytania, mieszczących się choćby na Twoim firmowym blogu. Kluczem do sukcesu jest znajomość specyfiki rynku w danym kraju, a co za tym idzie – świadomość obecności branży w sieci. Bardzo istotną kwestię stanowią niuanse językowe i wiedza na temat tego, jak zagraniczni użytkownicy wyszukują hasła związane z Twoimi usługami.

Monitoring efektów SEO międzynarodowego

Przygotowanie strategii, wdrożenie optymalizacji, napisanie bezbłędnych treści i pozyskanie wartościowych linków to nic innego jak jedynie początek drogi w procesie pozycjonowania Twojej strony na rynkach zagranicznych. Prace przybierają wyraźniejsze kształty, kiedy wskutek monitoringu efektów dochodzimy do pierwszych wniosków. W raportowaniu rezultatów i kreowaniu dalszych zaleceń pomagamy sobie niezastąpionymi narzędziami analitycznymi. W ich wykorzystaniu mamy dużą wprawę, a to dzięki temu, że służą nam zarówno do monitorowania procesów SEO w Polsce, jak i za granicą.
 
Nie satysfakcjonuje nas jednorazowy pomiar efektów, nawet jeśli wiązałyby się one z wysokimi wzrostami pozycji. Wyniki, które uzyskamy naszymi działaniami, stają się dla nas punktem wyjścia do kolejnych analiz i optymalizacji. Cały czas obserwujemy potencjał wybranych fraz kluczowych, poszukujemy nowych, monitorujemy trendy ruchu i zachowania użytkowników. Po wdrożeniu w życie kolejnych zaleceń znowu monitorujemy ich efekty i wyciągamy wnioski. Taki sposób przeprowadzania działań SEO wpływa na nieprzerwane zwiększanie widoczności Twojej strony i osiąganie założonych celów.

Jak mierzymy efekty pozycjonowania międzynarodowego?

W monitorowaniu efektów SEO na rynku międzynarodowym pomaga nam przede wszystkim niezastąpiony Google Analytics. Ciekawe wnioski wyciągamy na przykład z raportów “Dane geograficzne”. Widzimy między innymi, jakimi językami posługują się użytkownicy Twojej strony internetowej, ale też gdzie mieszkają. Dzięki temu możemy stwierdzić, jaki ruch pozyskujesz w danym kraju, ile sesji generujesz z organicznych wyników wyszukiwania i jaką liczbę konwersji osiągasz na wybranym rynku. Ze względu na możliwość używania serwerów VPN dane nigdy nie będą w 100 procentach wiarygodne, ale pozwolą spokojnie określić, jaką popularnością cieszy się Twoja witryna za granicą.
 
Warto mieć na uwadze również to, że tym samym językiem posługują się nieraz obywatele różnych krajów. Dlatego też angielska wersja językowa Twojej witryny może ściągnąć dodatkowy ruch nie tylko z Wielkiej Brytanii, gdzie chcesz rozwijać swój biznes, ale też ze Stanów Zjednoczonych czy Kanady. Pamiętaj, że sesje tych użytkowników mogą podnosić współczynnik odrzuceń, bo Twoja oferta nie jest dostosowana do ich potrzeb (na przykład pod kątem waluty lub możliwości wysyłkowych).
 

Jakie KPI wybrać w SEO międzynarodowym?

Skuteczność zagranicznego SEO określa się wskaźnikami podobnymi do tych, jakich używa się na rodzimym rynku. Monitorujemy więc przede wszystkim pozycje fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania Google. Im wyższe, tym lepiej świadczą o skutkach naszych działań. Przekładają się bezpośrednio na wzrost ruchu organicznego w witrynie, bo im wyżej wypozycjonowane jest słowo, na tym wyższy CTR może liczyć.
 
W pomiarach KPI kluczowych dla międzynarodowego SEO pomagają nam profesjonalne narzędzia, dostarczające niezbędnych informacji na temat widoczności strony oraz zaangażowania użytkowników w każdym kraju. Między najczęściej wykorzystywanymi można wymienić Google Analytics i Google Search Console, ale też Ahrefs, Senuto czy SemRush.

Dlaczego warto pozycjonować się za granicą z PromoTraffic?

Jeśli chcesz przeprowadzić ekspansję swojego biznesu na rynki zagraniczne, powierz misję pozycjonowania strony internetowej doświadczonym specjalistom SEO z PromoTraffic. Przeprowadzimy Cię przez cały proces, od audytu, przez tworzenie treści, jej tłumaczenie i optymalizację, aż po monitorowanie i wdrażanie wyciągniętych wniosków. Możemy zaoferować Ci nie tylko szeroki zestaw zaawansowanych narzędzi, ale także bogate doświadczenie w międzynarodowym SEO. Dla naszych Klientów przeprowadziliśmy pozycjonowanie stron między innymi na Słowacji, na Ukrainie czy w Czechach. Wiemy, że choć SEO za granicą do złudzenia przypomina SEO w Polsce, nie wystarczy przetłumaczyć dostępnych treści, by osiągnąć zadowalające rezultaty. Wszystkie etapy procesu pozycjonowania muszą zostać przeprowadzone na właściwym gruncie, z uwzględnieniem charakterystyki konkretnego rynku. Zajmiemy się tym dla Ciebie!

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.