Home Strategia Komunikacji

Postaw na spójną Strategię komunikacji

Kilka słów

o usłudze

Sukces każdej marki nie jest dziełem przypadku. Sekret tkwi w strategii przełożonej na konkretne działania, a tym samym – sumiennej realizacji planu. Pomożemy Ci zaprojektować strategię, która odpowie na potrzeby Twojej grupy docelowej, a tym samym odpowie na wyzwania związane ze wzrostem Twojej firmy.

Przykłady wykorzystywanych
narzędzi

TGI

Dobra strategia to taka, która się opiera na potrzebach grupy docelowej, a do tego wykorzystujemy m.in. narzędzie TGI, które jest największym badaniem w Polsce. TGI charakteryzuje się jednoźródłowością danych, co daje możliwość dowolnego krzyżowania zebranych danych z zakresu konsumpcji, demografii, korzystania z mediów czy lifestyle’u.

Brand24

Efekty wdrożenia strategii monitorujemy we wszystkich kanałach online, w czym pomaga nam Brand24.

Influtool

Weryfikacja działań konkurencji, a także wiarygodności potencjalnych influencerów do współpracy to nieodłączny element strategii, który ma miejsce na etapie badawczym. To wszystko dzieje się m.in. w Influtool

Socialblade

Kolejne narzędziem, które nam pozwoli poznać taktyki konkurentów. Na podstawie tych danych wyciągami wnioski, które przekształcamy na ciekawe rozwiązania.

Content marketing to tak naprawdę szeroka dziedzina, przez co każdy rozumie ją na swój sposób. W PromoTraffic ciekawe pomysły idą w parze z twardymi KPI. Dzięki temu realizujemy działania, które są w pełni mierzalne oraz przynoszą zwrot z inwestycji.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.

Jak wygląda proces strategii komunikacji?

1

Krok 1

Warsztat

Warsztat „na start” – umawiamy się na spotkanie, poczas którego poznajemy się lepiej, Rozmawiamy o dotychczasowej komunikacji marki, możliwościach w zakresie współpracy oraz szczegółach biznesu. Dzięki temu przygotujemy strategię zgodną z misją i wizją Twojej marki!

2

Krok 2

Analiza

Opracowanie części badawczej – dokładnie analizujemy Twoje dotychczasowe działania oraz działania konkurencji. Wykorzystujemy do tego specjalistyczne narzędzia, które dostarczają nam rzetelne dane. Dzięki temu możemy je zamienić na wnioski i rekomendacje, które przyniosą efekty. W dalszych krokach badamy grupę docelową w narzędziu TGI, poznając tym samym potrzeby potencjalnych odbiorców, blokery i aspiracje, na które odpowiedzą produkty/usługi z Twojej oferty.

3

Krok 3

Przygotowanie strategii

Opracowanie części kreatywnej – na podstawie wcześniej przeprowadzonych badań i wynikających z nich wniosków, zajmujemy się opracowaniem big idea oraz konkretnych działań w różnych kanałach marketingowych.

Poznaj marki, [underlined color="yellow"] które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

+11506% Wzrost przychodów z kanału Marketing Automation
+69,3% Wzrost wskaźnika Open Rate

Nexterio | Inteligentna segmentacja klientów (RFM + AI) i 11 506% wzrost przychodów z Marketing Automation

+84% Wzrost przychodów
28,9% Spadek liczby produktów bez ruchu

Perfumeria | Tysiące produktów w ofercie,  ale tylko niewielka część generuje sprzedaż? Zmieniliśmy to dzięki danym i technologii

77,80% Viewability Rate kampanii Programmatic
50,39% Wzrost Real Users

Programmatic, DOOH i efekt „wow” – droga do zwiększenia rozpoznawalności marki

+40% wzrost liczby podpisanych umów
+30% wzrost liczby wygenerowanych ofert

EMKA S.A. | Wzrost leadów dzięki skutecznej strategii PPC

42 mln Wyświetleń na YouTube
82,28% Widoczność w DV360

Pet Republic | Kampania, która podbiła serca właścicieli psów i kotów

+1060% ROAS Total
+200% Wzrost przychodów w sklepie total

4fizjo | Sportowe podejście do digital marketingu

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.