o usłudze
Dzięki testom A/B przeprowadzimy dla Ciebie eksperymenty na różnych elementach strony. Które call to action będzie lepsze? Jakie kolory zastosować? Gdzie umiejscowić ważne informacje? To wszystko możemy wspólnie sprawdzić i dostosować do upodobań Twoich klientów.
Testy A/B są odpowiedzią na Twoje pytania dotyczące użyteczności strony. Ta metoda badawcza pozwala na porównanie co najmniej 2-óch wersji elementu na stronie i wybranie tej, która spełnia oczekiwania Twoich odbiorców.
Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.
Test A/B to metoda badawcza wykorzystywana m.in. w badaniu serwisów internetowych, gdzie badany jest ten sam element w kilku (najczęściej 2) wersjach. Polega na zestawieniu ze sobą oryginalnej wersji danego elementu z wersją zmienioną i weryfikacja, która z nich lepiej konwertuje.
Testy A/B służą do testowania m.in. różnych układów kart produktu, kolorów, CTA przycisków, ilości pól w formularzach, nagłówków, czy treści.
Testy A/B warto przeprowadzać, by weryfikować dopasowanie serwisu do naszej grupy docelowej i stale podnosić współczynnik konwersji. Testy A/B szczególnie warto wykorzystywać także przy wdrożeniach nowych rozwiązań, aby sprawdzić, czy nie będą mieć negatywnego wpływu na stronę.
Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.