...

Postaw na testy A/B

Zobacz, jakie znaczenie mają testy kampanii w zależności od kreacji, ustawień i grup odbiorców. Kieruj się danymi i analizą w działaniach marketingowych i biznesowych.

Kilka słów

o usłudze

Dzięki testom A/B przeprowadzimy dla Ciebie eksperymenty na różnych elementach strony. Które call to action będzie lepsze? Jakie kolory zastosować? Gdzie umiejscowić ważne informacje? To wszystko możemy wspólnie sprawdzić i dostosować do upodobań Twoich klientów.

Narzędzia i strategie
które stosujemy

Połączenie narzędzi i doświadczenia Specjalistów

Działamy na najlepszych narzedziach do Testów A/B (Google Optimize i Crazy Egg), dzięki którym wykonywane testy są efektywne i pozwalają na połączenie danych z Google Analytics i stworzenie rozbudowanych raportów z wyników testów. Konfiguracja i wdrożenie narzędzi są w 100% po naszej stronie i nie potrzebujemy angażowania zasobów IT.

Testy A/B są odpowiedzią na Twoje pytania dotyczące użyteczności strony. Ta metoda badawcza pozwala na porównanie co najmniej 2-óch wersji elementu na stronie i wybranie tej, która spełnia oczekiwania Twoich odbiorców.

Jak wygląda proces testów A/B?

1

Krok 1

Analiza

Nasz Zespół poprzez analizę typuje elementy, które poddajemy testom.

2

Krok 2

Konfiguracja

Następnym elementem jest konfiguracja narzędzi, takich jak Google Optimize

3

Krok 3

Wizualizacja

Elementy do testów podlegają wizualizacji

4

Krok 4

Zbieranie danych

Rozpoczynamy proces weryfikacji i zbierania danych, który trwa min. 14 dni, od daty implementacji.

5

Krok 5

Raport

Końcowy raport wraz z wnioskami i rekomendacjami do dalszych działań.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Najczęściej zadawane pytania

Na czym polega test A/B?

Test A/B to metoda badawcza wykorzystywana m.in w badaniu serwisów internetowych, gdzie na badany jest ten sam element w kilku (najczęściej 2) wersjach. Polega na zestawieniu ze sobą oryginalnej wersji danego elementu z wersją zmienioną i weryfikacja, która z nich lepiej konweruje.

Co można testować testami A/B?

Testy A/B służą do testowania m.in. różnych układów kart produktu, kolorów, CTA przycisków, ilości pól w formularzach, nagłówków, czy treści.

Dlaczego warto stosować test A/B?

Testy A/B warto przeprowadzać by weryfikować dopasowanie serwisu do naszej grupy docelowej i stale podnosić współczynnik konwersji. Testy A/B szczególnie warto wykorzystywac także przy wdrożeniach nowych rozwiązań, aby sprawdzić, czy nie będą mieć negatywnego wpływu na stronę.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

case study Reporter Young
809% wzrost liczby wzmianek
599,8% Wzrost zasięgu w social mediach

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej

Marka Reporter Young została stworzona dla młodych indywidualistów, którzy zwracają uwagę na swój wygląd i styl. Działania influencerskie to mocne wsparcie dla budowania wizerunku i rozpoznawalności marki.

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

Rikoland – skuteczne działania w social mediach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

minti_shop_case_study
43,02 % wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc
45,21% wzrostu nowych użytkowników w całym sklepie

Minti Shop – efektywne kampanie PPC

Współpraca, która układa się pięknie!

> 30% wzrostu sprzedaży całego sklepu rok do roku
1000% ROAS-u w kampaniach Google Ads i Facebook Ads

SneakerStudio – prowadzenie efektywnych kampanii PPC

Ponad 20 rynków, setki produktów i kampania, której wyniki robią wrażenie.

Najczęściej zadawane pytania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur ?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.