Postaw na testy A/B

Zobacz, jakie znaczenie mają testy kampanii w zależności od kreacji, ustawień i grup odbiorców. Kieruj się danymi i analizą w działaniach marketingowych i biznesowych.

Kilka słów

o usłudze

Dzięki testom A/B przeprowadzimy dla Ciebie eksperymenty na różnych elementach strony. Które call to action będzie lepsze? Jakie kolory zastosować? Gdzie umiejscowić ważne informacje? To wszystko możemy wspólnie sprawdzić i dostosować do upodobań Twoich klientów.

Narzędzia i strategie,
które stosujemy

Połączenie narzędzi i doświadczenia Specjalistów

Działamy na najlepszych narzedziach do Testów A/B (Google Optimize i Crazy Egg), dzięki którym wykonywane testy są efektywne i pozwalają na połączenie danych z Google Analytics i stworzenie rozbudowanych raportów z wyników testów. Konfiguracja i wdrożenie narzędzi są w 100% po naszej stronie i nie potrzebujemy angażowania zasobów IT.

Testy A/B są odpowiedzią na Twoje pytania dotyczące użyteczności strony. Ta metoda badawcza pozwala na porównanie co najmniej 2-óch wersji elementu na stronie i wybranie tej, która spełnia oczekiwania Twoich odbiorców.

Jak wygląda proces testów A/B?

1

Krok 1

Analiza

Nasz Zespół poprzez analizę typuje elementy, które poddajemy testom.



2

Krok 2

Konfiguracja

Następnym elementem jest konfiguracja narzędzi, takich jak Google Optimize



3

Krok 3

Wizualizacja

Elementy do testów podlegają wizualizacji



4

Krok 4

Zbieranie danych

Rozpoczynamy proces weryfikacji i zbierania danych, który trwa min. 14 dni, od daty implementacji.

5

Krok 5

Raport

Końcowy raport wraz z wnioskami i rekomendacjami do dalszych działań.



Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Najczęściej zadawane pytania

Na czym polega test A/B?

Test A/B to metoda badawcza wykorzystywana m.in. w badaniu serwisów internetowych, gdzie badany jest ten sam element w kilku (najczęściej 2) wersjach. Polega na zestawieniu ze sobą oryginalnej wersji danego elementu z wersją zmienioną i weryfikacja, która z nich lepiej konwertuje.

Co można testować testami A/B?

Testy A/B służą do testowania m.in. różnych układów kart produktu, kolorów, CTA przycisków, ilości pól w formularzach, nagłówków, czy treści.

Dlaczego warto stosować test A/B?

Testy A/B warto przeprowadzać, by weryfikować dopasowanie serwisu do naszej grupy docelowej i stale podnosić współczynnik konwersji. Testy A/B szczególnie warto wykorzystywać także przy wdrożeniach nowych rozwiązań, aby sprawdzić, czy nie będą mieć negatywnego wpływu na stronę.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

+538 wzrost zaangażowania na FB
+33% zwiększenie widoczności w top10

Jak zmieniliśmy wizerunek 
marki VanityStyle?

155% wzrostu sprzedaży z kampanii y/y
8089% wzrostu konwersji z kampanii PRG y/y

Zintegrowana kampania urodzinowa dla marki sportowej

Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!

17,26% wzrostu sesji organicznych
20,45% wzrost przychodów

“Gdy inflacja puka do drzwi.”

Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.

1590% wzrostu ruchu org
3955% wzrostu zaangażowania

Optimeal – Social Media budujące markę

Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.

7,48% COS last click
75% wzrost przychodów last click non direct

Sportowe zagranie – kampanie PPC dla Intersport

Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.

102% wzrost przychodów z kanału
46% wzrost CTR nowości

Automatyzacja przynosząca efekty – marketing automation dla branży Beauty

Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.

809% wzrost liczby wzmianek
599% wzrost zasięgu w SoMe

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej 

Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.

510% wzrost nowych użytkowników
38% wzrost wyświetleń wizytówki

SEO Maps dla salonów meblowych

Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.

43,02% wzrost współczynnika konwersji
45,21 wzrosty nowych użytkowników w sklepie

Piękno udanej współpracy – PPC dla branży kosmetycznej

Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

PSIEdobre Social Media zbudowane na emocjach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

Najczęściej zadawane pytania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur ?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.