Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Utrzymanie zainteresowania użytkownika

Znakomita większość sprzedawców na marketplace skupia się na tym, aby dana karta zachęciła do zakupu konkretnego produktu. My w swoich działaniach idziemy o krok dalej. Dbamy o to, aby oferta w atrakcyjny sposób prezentowała produkt, ale dążymy również do tego, aby klient zapoznał się z innymi produktami sprzedawcy. Naszym celem jest wydłużenie sesji użytkownika, zachęcenie go do zapoznania się z asortymentem, którym może się zainteresować, a w rezultacie – zwiększenie liczby konwersji.

 

Optymalizacja „nasze serie produktów”

Mamy sprawdzone sposoby na zoptymalizowanie opisów w sekcji „nasze serie produktów”. W rezultacie na dłużej zatrzymujemy użytkownika, scrollującego stronę i przyciągamy jego uwagę.

Zarządzanie treścią

Zarządzamy treściami – także stopką – w taki sposób, aby zachęcić klienta do przejrzenia innych ofert. Nie tylko zwiększa to prawdopodobieństwo dokonania zakupu, ale może także podnieść wartość koszyka.

Prezentacje wariantów produktowych

Prezentowanie w ofercie różnych wariatów – np. kolorystycznych – danego produktu lub produktów podobnych, ułatwia klientowi znalezienie tego, czego faktycznie potrzebuje. Wydłuża to czas sesji, za pomocą jednej karty umożliwia pokazanie konsumentom więcej niż jednego produktu i zwiększa konwersje.

Miniaturki

Przedstawiamy rekomendacje w kwestii miniaturek. Doradzamy stosowanie rozwiązań, które zachęcają użytkowników do kliknięcia w ofertę.

Rekomendacje opisów

Wskazujemy, co powinno zostać uwzględnione w opisach produktów. W rekomendacjach uwzględniamy zarówno słowa kluczowe jak i te informacje, których mogą potrzebować użytkownicy, by zdecydować się na zakup.

Komplementarność produktów

W naszej pracy zwracamy uwagę na powiązania pomiędzy kategoriami. Dbamy o to, aby użytkownik otrzymał informacje o komplementarnych produktach.

 

Przyciągnięcie użytkownika na kartę konkretnego produktu to tylko mała część sukcesu. Przygotowujemy karty produktowe w taki sposób, aby nie tylko zachęcały do zakupu, ale też do zapoznania się z resztą oferty sprzedawcy.

Wojciech Pelc

Head of Marketplace, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym! 

Skontaktuj się z nami
Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

Dołącz do grona najlepszych! 

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.