Marka modowa Lou podjęła decyzję o zainwestowaniu w skalowanie swojego e-commerce w Polsce i wybrała partnera w postaci agencji digital dla e-commerce – PromoTraffic, która będzie w pełni odpowiadać za jeden z kluczowych kanałów reklamowych – Social Ads.
Lou to 794 tysiące fanów na Facebooku i 466 tysięcy obserwatorów na Instagramie. W sklepie internetowym Lou dostępne są sukienki oraz akcesoria dla kobiet ceniących sobie ponad wszystko piękno i wyjątkowość. Marka spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientek, a wszystko to za sprawą starannie dobranych materiałów i unikalnych projektów. Nie ulega wątpliwości, że Lou wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji. Dostępne w jej ofercie sukienki wpisują się w bieżące trendy, ale pozostają jednocześnie oryginalne, co z kolei sprawia, że każda kobieta może poczuć się w nich wyjątkowo. Po sukienki Lou chętnie sięgają gwiazdy polskiego showbiznesu, między innymi: Natalia Siwiec, Agnieszka Hyży, Julia Wieniawa, Edyta Górniak, czy Barbara Kurdej-Szatan.
Od września 2020 roku, czyli od chwili startu działań partnerskich z PromoTraffic, marka Lou dociera do jeszcze szerszej grupy odbiorców, co pozwoli na osiągnięcie założonego celu, czyli wzrostu sprzedaży. Jak w przypadku każdego projektu eksperci PromoTraffic będą korzystać z zaawansowanych narzędzi do optymalizacji kampanii, takich jak ROIHunter oraz Facebook Business Manager. Wpływ na decyzję o wyborze przez Lou właśnie PromoTraffic miało na pewno uzyskanie przez agencję w lipcu tego roku statusu oficjalnego Partnera Marketingowego Facebooka. Umożliwia on między innymi uzyskanie szybszego i lepszej jakości supportu, który pozwoli na jeszcze skuteczniejszą optymalizację kampanii klienta i z pewnością przyspieszy dynamikę wzrostu.
– Naszym celem jest umożliwienie Lou wejścia na wyższy poziom dzięki wiedzy i doświadczeniu specjalistów PromoTraffic w pracy nad klientami w kategorii “fashion”. Przepisem na sukces jest przede wszystkim dokładne poznanie asortymentu sklepu i wykorzystanie go w 100% dzięki analizie w zaawansowanych narzędziach. Jestem przekonana, że o marce Lou będzie jeszcze głośniej! – zapewnia Magdalena Majewska, Head of PPC PromoTraffic.
Efekty osiągnięte przez PromoTraffic znajdowały już uznanie podczas European Search Awards, Premier Partner Awards, SemKRK czy Ekomersów.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.