Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Marka Lou rozpoczyna współpracę z PromoTraffic

2 1171
PromoTraffic | 24.09.2020

Marka modowa Lou podjęła decyzję o zainwestowaniu w skalowanie swojego e-commerce w Polsce i wybrała partnera w postaci agencji digital dla e-commerce - PromoTraffic, która będzie w pełni odpowiadać za jeden z kluczowych kanałów reklamowych - Social Ads

Lou to 794 tysiące fanów na Facebooku i 466 tysięcy obserwatorów na Instagramie. W sklepie internetowym Lou dostępne są sukienki oraz akcesoria dla kobiet ceniących sobie ponad wszystko piękno i wyjątkowość. Marka spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientek, a wszystko to za sprawą starannie dobranych materiałów i unikalnych projektów. Nie ulega wątpliwości, że Lou wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji. Dostępne w jej ofercie sukienki wpisują się w bieżące trendy, ale pozostają jednocześnie oryginalne, co z kolei sprawia, że każda kobieta może poczuć się w nich wyjątkowo. Po sukienki Lou chętnie sięgają gwiazdy polskiego showbiznesu, między innymi: Natalia Siwiec, Agnieszka Hyży, Julia Wieniawa, Edyta Górniak, czy Barbara Kurdej-Szatan. 

W drodze na szczyt!

Od września 2020 roku, czyli od chwili startu działań partnerskich z PromoTraffic, marka Lou dociera do jeszcze szerszej grupy odbiorców, co pozwoli na osiągnięcie założonego celu, czyli wzrostu sprzedaży. Jak w przypadku każdego projektu eksperci PromoTraffic będą korzystać z zaawansowanych narzędzi do optymalizacji kampanii, takich jak ROIHunter oraz Facebook Business Manager. Wpływ na decyzję o wyborze przez Lou właśnie PromoTraffic miało na pewno uzyskanie przez agencję w lipcu tego roku statusu oficjalnego Partnera Marketingowego Facebooka. Umożliwia on między innymi uzyskanie szybszego i lepszej jakości supportu, który pozwoli na jeszcze skuteczniejszą optymalizację kampanii klienta i z pewnością przyspieszy dynamikę wzrostu.

Ściągnij darmowego e-booka!

– Naszym celem jest umożliwienie Lou wejścia na wyższy poziom dzięki wiedzy i doświadczeniu specjalistów PromoTraffic w pracy nad klientami w kategorii “fashion”. Przepisem na sukces jest przede wszystkim dokładne poznanie asortymentu sklepu i wykorzystanie go w 100% dzięki analizie w zaawansowanych narzędziach. Jestem przekonana, że o marce Lou będzie jeszcze głośniej! - zapewnia Magdalena Majewska, Head of PPC PromoTraffic.

Efekty osiągnięte przez PromoTraffic znajdowały już uznanie podczas European Search Awards, Premier Partner Awards, SemKRK czy Ekomersów.

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.