Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Cała naprzód! PromoTraffic w trasie: Gdańsk, San Francisco, Londyn

5 min 946
Ula Ziemska | 12.05.2017

Maj jest dla nas intensywnym miesiącem - mamy aż trzy okazje do pokazania się na targach i konferencjach, na których chcemy pozyskać kolejnych partnerów biznesowych.

 

Targi eHandlu w Gdańsku

10 maja zatrzymaliśmy się w Gdańsku, gdzie w Amber Expo odbyły się kolejne Targi eHandlu. Zdecydowanie było warto tam być. Dlaczego?

Targi eHandlu to wydarzenie niezwykle cenione w branży e-commerce. Spotykają się na nim najwięksi gracze na rynku, jeżeli chodzi o sprzedaż internetową. W tym roku w halach Amber Expo zebrało się ponad 120 wystawców, w tym m.in. Shoper, PayU, DHL. To świetna okazja do tego, aby nawiązać wartościowe kontakty z ludźmi z branży oraz porozmawiać o nowych pomysłach na rozwój biznesu i poznać najnowsze rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego, co może znacznie pomóc w prowadzeniu kampanii dla firm e-commerce.

W takich wydarzeniach jak targi eHandlu najbardziej cenię sobie możliwość porozmawiania i wymienienia się dobrymi praktykami z branżowymi partnerami oraz dużą intensywność rozmów face to face, zarówno z obecnymi, jak i przyszłymi klientami - komentuje Prezes Zarządu Robert Stolarczyk. To wszystko wspiera luźna atmosfera i przyjazny biznesowi klimat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wiosennej edycji targów i już nie możemy doczekać się edycji jesiennej w Warszawie – dodaje.  

Internet of Things w San Francisco i Going Global w Londynie

W ramach projektu internacjonalizacji już w najbliższy poniedziałek lecimy do San Francisco na Internet of Things - największą konferencję związaną z Internetem rzeczy, gdzie pojawią się przedstawiciele takich firm jak General Motors, Coca-Cola czy Philips.

Z kolei od przyszłego wtorku jesteśmy w Londynie na Going Global, targach przeznaczonych dla przedsiębiorców, chcących rozwijać eksport i ekspansję międzynarodową. Udział w tych wydarzeniach pozwoli nam na wymianę wartościowego know how z doświadczonymi specjalistami z całego świata, reprezentującymi różne branże. Przyczyni się m.in. do poprawy jakości naszych usług, a w konsekwencji do implementacji jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań w biznesach naszych klientów. Pomoże także w zdobyciu klientów z zagranicy, a co za tym idzie w uzyskaniu cennego doświadczenia na obcych rynkach.  

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.