Dzisiaj zostały oficjalnie ogłoszone nominacje do prestiżowych nagród European Search Awards. O główne nagrody, które zostaną przyznane w aż 29 kategoriach 16 maja w Pradze, powalczą najbardziej efektywne i skuteczne agencje SEO/SEM z całej Europy. Promotraffic już drugi rok z rzędu dołączył do ich grona, otrzymując nominacją w aż dwóch kategoriach – Best PPC Campaign oraz Best Small PPC Agency!
Nie byłoby to możliwe, gdyby nie coraz lepsze wyniki uzyskiwane przez nas w kampaniach dla różnorodnych klientów i coraz większa skala działań, której istotną częścią jest nasza misja internacjonalizacja. Mierzymy dalej, coraz dalej i bardzo nas cieszy, że po raz kolejny zdobyliśmy tak wysokie uznanie międzynarodowych ekspertów z branży SEM!
European Search Awards (ESA) to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingu online. Co roku setki case studies oraz agencji walczy o nominację i wygraną, lecz do finału przechodzi tylko niewiele z nich. Wyboru dokonuje jury składające się ze światowej klasy ekspertów. Nominacje przyznawane są z podziałem na: Digital, PPC, SEO, Content Marketing oraz innowacyjne produkty.
I to właśnie nasze sukcesy w obszarze PPC sprawiły, że otrzymaliśmy od kapituły konkursowej aż dwie nominacje. W kategorii Best PPC Campaign wyróżniono nasze case study dotyczące współpracy z marką Puccini – jednym z najbardziej rozpoznawalnych producentów w branży galanterii skórzanej. Dzięki naszej pomocy, Puccini zwiększył swoje przychody z e-commerce aż o 750 %! Tutaj przeczytasz o tym, jak to zrobiliśmy. Poza nami w tej kategorii nominowana jest tylko jedna agencja z Polski – Bluerank, za swoją kampanię przeprowadzoną dla Tchibo.
Druga nominacja w kategorii Best Small PPC Agency również bardzo nas cieszy, ponieważ zdobyliśmy to wyróżnienie jako jedyna agencja z Polski! O nagrodę Best Small PPC Agency mogą się ubiegać jedynie agencję, które zatrudniają do 30 pracowników – to wyraźnie pokazuje, że nasi pracownicy to wybitni specjaliści w swojej dziedzinie, którzy nie boją się konkurować z firmami znacznie od nas większymi, często pokonując ich w rezultatach.
„Niezmiernie się cieszymy, że drugi rok z rzędu udało nam się zyskać uznanie w oczach najlepszych ekspertów SEM w Europie. ESA to „Oscary branży SEM”. Cieszymy się z tych nominacji, które stanowią miły dodatek do codziennej pracy, którą staramy się wykonywać najlepiej jak potrafimy z myślą o biznesie klienta. Zakwalifikowanie się do finału tylko potwierdza, że kompetencje PPC w Promotraffic są na co najmniej europejskim poziomie. Z tego miejsca chciałem też pogratulować wszystkim nominowanym z Polski. Bardzo się cieszę, że będziemy wspólnie reprezentować Polskę na finałowej gali”. – Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic.
Serdecznie gratulujemy pozostałym agencjom z Polski nominowanym do nagród czyli Bluerank, Adequate, Elephate, Sempai, Up&More i Whites! Pełną listę nominowanych zobaczysz tutaj. A my z niecierpliwością wyczekujemy maja by poznać wyniki plebiscytu ESA, a do tego czasu – działamy prężnie by udowodnić, że w pełni zasłużyliśmy na nasze nominacje!
Chcesz oddać realizację swojej kampanii marketingowej w ręce ekspertów docenianych na arenie międzynarodowej? Wypełnij brief, a z radością pomożemy Ci podkręcić wyniki Twojej marki!
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.