Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic wzmacnia kluczowe kompetencje

5 min 1064
Ula Ziemska | 02.11.2016

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w trzech działach: Client Service, PPC oraz Content Marketing.

1. Katarzyna Partyka jako Key Account Executive

Katarzyna trafiła do nas z bogatym doświadczeniem. Pracowała m.in. jako Product Manager w Grupie Onet.pl SA oraz w Grupie Interia.pl. Była odpowiedzialna głównie za blog.onet.pl, zapytaj.onet.pl czy toolix.pl. Wśród jej obowiązków można wymienić takie jak: prowadzenie profili w mediach społecznościowych, planowanie i realizowanie działań promocyjnych, monitorowanie i analizowanie działań konkurencji.

W naszej agencji SEO/SEM dba przede wszystkim o dobrą i sprawną komunikację między klientami i zespołem, realizującym różnorodne projekty. Jej celem jest, aby stale wspomagać rozwój swoich klientów, poprzez proponowanie im nowych rozwiązań, prowadzących do osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych.

Wrażenia? PromoTraffic to przede wszystkim fenomenalna atmosfera pracy! Do tego szefowie wspierający w trudnych chwilach i motywujący do rozwoju oraz niezwykle różnorodni klienci, którzy sprawiają, że każdy dzień przynosi nowe wyzwania.

2. Magdalena Majewska jako PPC Specialist

Magda jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Techniczne Zastosowania Internetu. Przez rok pracowała w Agencji Semahead, należącej do grupy Interia.pl, jako Specjalista SEM. Realizowała projekty dla takich klientów, jak RMF, Amica, Presto, Ryłko. Prowadziła kampanie Facebook Ads, Google AdWords oraz DoubleCilck.

W PromoTraffic, jako PPC Specialist, szczególnie rozwija swoje doświadczenie w kampaniach na Facebooku. Zajmuje się również reklamami w wyszukiwarce Google. Na bieżąco optymalizuje kampanie, w które jest zaangażowana, aby z miesiąca na miesiąc rosła satysfakcja klientów. Magda jest certyfikowanym specjalistą w zakresie Google AdWords oraz DoubleClick.

Co lubię w Promo? Pracę z fajnymi, zaangażowanymi ludźmi oraz możliwość prowadzenia dużych i skomplikowanych projektów. Każdy dzień to dla mnie nowa, ciekawa przygoda i rozwój kluczowych umiejętności pod okiem wykwalifikowanej kadry.

3. Milena Konieczko jako Junior Content Marketing Specialist

Milena jest studentką 3 roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, na specjalizacji reklama i PR. W poprzedniej firmie - notatek.pl - obejmowała stanowisko Employer Branding Assistant. Zajmowała się tam m.in. tworzeniem strategii employer brandingowej dla lidera w branży Oil & Gas oraz projektów marketingowych dla klientów takich jak: Microsoft czy Shell.

Do jej obowiązków w naszej agencji należy przede wszystkim dbanie o jakościowy content, prowadzenie firmowego bloga oraz tworzenie i realizacja strategii content marketingowych.

Co mi się najbardziej podoba? Różnorodne i ciekawe zadania, pozwalające na ciągły rozwój oraz możliwość uzyskania specjalistycznej pomocy ze strony pracowników z działów SEO, PPC, Client Service, zawsze wtedy, kiedy zajdzie taka potrzeba.

Z radością przyjęliśmy Kasię, Magdę oraz Milenę do swojego grona. Mamy nadzieję, że zostaną z nami jak najdłużej.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.