CAC – jeden ze wskaźników analitycznych, które wykorzystuje się w handlu elektronicznym. Odnosi się do przeciętnego kosztu pozyskania klienta (Customer Acquisition Cost). Informacja tego typu pozwala porównać koszty danej inwestycji z jej potencjalnymi zyskami, a więc określić, na ile była ona opłacalna. Współczynnik CAC ma szczególne znaczenie w przypadku firm dysponujących bardzo ograniczonym budżetem, które nie mogą pozwolić sobie nawet na najmniejsze straty.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.