...

CAC

CAC – jeden ze wskaźników analitycznych, które wykorzystuje się w handlu elektronicznym. Odnosi się do przeciętnego kosztu pozyskania klienta (Customer Acquisition Cost). Informacja tego typu pozwala porównać koszty danej inwestycji z jej potencjalnymi zyskami, a więc określić, na ile była ona opłacalna. Współczynnik CAC ma szczególne znaczenie w przypadku firm dysponujących bardzo ograniczonym budżetem, które nie mogą pozwolić sobie nawet na najmniejsze straty.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.