Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Optymalizacja Allegro Ads

Allegro to najpopularniejszy marketplace w Polsce. W tej chwili posiada około 22 miliony użytkowników, a wartość sprzedaży w serwisie za 2021 szacuje się na 42 miliardy złotych. Wejście na Allegro to więc szansa dotarcia do zupełnie nowych użytkowników, a przez to nie tylko zwiększenie sprzedaży – także zwiększanie świadomości marki i zaufania wobec niej.
Ze względu na ogromną liczbę ofert, przyciągnięcie klientów może być jednak trudne. Duży ruch na serwisie tworzy jednak potencjał do wykorzystania reklam – tzw. Allegro Ads. Płatne kampanie pomagają w wygenerowaniu sprzedaży oraz zbudowania zaufania do sprzedawcy. Aby jednak działania reklamowe przyniosły efekt, konieczne jest ich odpowiednie zaplanowanie oraz optymalizacja – i chętnie Cię w tym wspomożemy.

 

Raport – zwrot z inwestycji

Na wstępie przygotujemy dla ciebie raport, z którego dowiesz się, w jaki sposób poprawić lub ustawić od zera Allegro Ads, aby zwrot z inwestycji był możliwie najwyższy.

 

Promocja ofert według kosztów

Zarządzamy kampaniami oraz ofertami w taki sposób, aby wygenerowana sprzedaż nie wiązała się z kosztami zawyżonymi dodatkowo przez prowizję.

 

Słowa kluczowe

Za pomocą narzędzia Allegro tworzymy kompleksową bazę słów kluczowych do danych kategorii. Na jej podstawie przygotowujemy analizę kosztów oraz potencjału. Dzięki temu możemy zarekomendować odpowiednie tytuły ofert, co obniża koszty CPC.

Stała optymalizacja

Duża konkurencja i liczba ofert sprawia, że sytuacja na Allegro stale się zmienia. Monitorujemy kampanie reklamowe i nowe opcje na bieżąco, optymalizując reklamy tak, aby zagwarantować ich skuteczność.

 

Raportowanie

Stawiamy na stały kontakt i transparentność. Nieustannie monitorujemy wyniki naszych działań w Allegro Ads oraz cyklicznie raportujemy je klientowi.

Research

Warto promować te oferty, które mają największą szansę na konwersje. Sprawdzamy, czego poszukują klienci Allegro i co generuje zapytania, i na tej podstawie przedstawiamy rekomendacje działań płatnych. 

 

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w działaniach na dużych projektach korzystając przy tym z najlepszych narzędzi i rozwiązań, dlatego takie też będą efekty!

Wojciech Pelc

Head of Marketplace, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym! 

Skontaktuj się z nami
Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

Dołącz do grona najlepszych! 

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.