Nasz Zespół co miesiąc tworzy setki tekstów, których głównym celem jest zdobywać ruch i klientów dla naszych Partnerów.
Karol Wójcik
Head of SEO, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Analiza słów kluczowych
Analiza konkurencji
Budowa persony
Harmonogram treści
Publikacja treści
Analiza wyników
Podstawą procesu tworzenia treści jest zrozumienie w jaki sposób Twoich produktów lub usług szukają potencjalni klienci. Pełna analiza, wykonana z wykorzystaniem naszego autorskiego Keyword Discovery, pozwoli odkryć potencjał Google i uwzględnić w treściach słowa, gwarantujące wzrost ruchu i sprzedaży.
Tworzymy treści by wygrać najwyższe pozycje w Google. Muszą być lepsze i bardziej przykuwać uwagę, niż treści konkurentów. Dlatego w procesie bardzo ważne jest, aby dobrze poznać konkurentów - ich mocne i słabe strony, a na tej podstawie zaplanować treści, które dadzą zwycięstwo.
Kto jest Twoim idealnym klientem? Dane analityczne i Twoja wiedza pozwolą nam zbudować obraz klienta, do którego mówimy. Na tej podstawie stworzymy tzw. Personę, a jej obraz będzie nam towarzyszył podczas całego procesu. Dzięki temu, mówiąc językiem Twojego klienta, bardziej go zaangażujemy i wpłyniemy na wzrost Twojego biznesu.
W planowaniu publikacji uwzględniamy aspekt sezonowości. W analizie korzystamy m.in. z narzędzia Trade Watch. Dzięki temu dostarczamy content dokładnie wtedy kiedy może przynieść najlepsze efekty.
Działamy od A do Z. Tworzymy kompleksowe rozwiązanie. Stworzymy, opublikujemy, zoptymalizujemy pod SEO. Chcemy dostarczyć Ci usługę najwyższej jakości i zapewnić najwyższy komfort współpracy.
Identyfikujemy się z Twoimi celami. Stale mierzymy efekty naszej pracy. Dlatego zadanie nie kończy się w chwili publikacji. Analizujemy efektywność stworzonego contentu, wyciągamy wnioski, poprawiamy się. Liczy się efekt!
Dlaczego nasze SEO jest skuteczne?

Technology Driven
Inwestujemy w najlepsze na świecie narzędzia i kompetencje Zespołu w ich wykorzystaniu.
Chcemy aby dostarczały wiedzę o Twojej stronie, stronach konkurentów i o trendach.
Chcemy by technologie, wykorzystujące AI wspierały nasze decyzje i wpływały na efekty.

Data Driven
Nasze strategie są zawsze poparte liczbami. Zawsze mają logiczne uzasadnienie i zawsze ukierunkowane są na zaplanowany efekt.
Każda Twoja złotówka inwestowana jest przez nas w oparciu o dane.
Najlepsze światowe narzędzia połączone z naszymi autorskimi rozwiązaniami i narzędziami przekładają się na unikalne środowisko analityczne, jakie stworzyliśmy i rozwijamy. Nie strzelamy kulą w płot. Z aptekarską precyzją dobieramy rozwiązania potrzebne by osiągnąć efekt.

Skuteczne Strategie SEO
Twój biznes jest wyjątkowy, taka będzie też strategia którą zaproponujemy i zrealizujemy.
Technologie, narzędzia i unikalna, autorska analityka pozwalają nam zaplanować strategię, która przyniesie sukces.
Kochamy liczby! Analizujemy potencjał, badamy konkurencję, określamy cel, planujemy ścieżkę do jego zrealizowania, czas w jakim nam się to uda i zasoby, które są do tego potrzebne.

Specjaliści - Pasjonaci SEO
Kochamy to co robimy i chcemy robić to codzienne lepiej. Stale się rozwijamy, szukając nowych metod i narzędzi.
Twoje cele powierzysz dedykowanemu Specjaliście, który wierzy w to co robi, który sam stworzy strategię i wyznaczy cele. Specjaliście, który osobiście będzie odpowiadał za projekt i jego rozwój. Ale zaraz za nim będzie stał Zarząd, Zespół i Eksperci SEO PromoTraffic monitorujący efekty i zasoby potrzebne do osiągnięcia celu.

#GrowWithUs
Misją PromoTraffic jest rozwój Twojego biznesu. Poza skutecznością samej usługi SEO, chcemy być także Partnerem w rozwoju. Stąd troska z naszej strony o:
- pełną transparentności działań,
- rozbudowane raportowanie usługi,
- uczciwość i szczerość w komunikacji,
- transfer wiedzy do Twojego Zespołu,
- stałe szukanie nowych rozwiązań wspierających Twój biznes.
Kilka słów o copywritingu
Zanim przejdziemy do tego, czym jest SEO copywriting, warto zrobić krok wstecz i zatrzymać się na definicji samego copywrtingu. Najprościej mówiąc, pod tym pojęciem kryje się tworzenie różnego rodzaju treści, które mają za zadanie trafić do odbiorców tak, aby skłonić ich do zakupu określonego produktu lub skorzystania z usług. Ich zadaniem jest również tworzenie pozytywnego wizerunku marki.
Copywriting obejmuje więc zarówno hasła reklamowe, slogany, scenariusze do kampanii reklamowych, oferty sprzedażowe, jak i treści pisane na potrzeby ulotek, broszur czy po prostu te, które później znajdą się w sieci. Gdzie w tym wszystkim znajduje się przedmiot naszych rozważań? Poniżej znajdziesz odpowiedź!
SEO Copywriting - i wilk syty, i owca cała!
Nie od dziś wiadomo, że SEO i content powinny żyć ze sobą w symbiozie, aby strony osiągały jak najlepsze pozycje w wyszukiwarkach. Zostało to mocno zaakcentowane zwłaszcza w 2011 roku, kiedy to Google postawił na algorytm, wprowadzający niemałą rewolucję w branży marketingu internetowego. Otóż algorytm Panda, bo o nim mowa, znacznie zmienił podejście do tworzenia treści - wcześniej akceptowane były te niskiej jakości, których jedynym celem było pozyskiwanie wątpliwej jakości linków i tym podobne działania.
Te praktyki zostały wówczas ukrócone - od tej pory, po dziś dzień, obowiązuje zasada, zgodnie z którą teksty na stronach internetowych powinny być nasycone istotnymi słowami kluczowymi, które wychwyci Google, ale i wartościowe z punktu widzenia użytkowników. O SEO copywritingu możemy mówić więc, gdy te dwa wymienione czynniki zostaną spełnione, co dowodzi tylko, że kompromis popłaca - w końcu treści stają się użyteczne dla odbiorców, a przy tym są zoptymalizowane dla wyszukiwarek.
Dobry copywriter na wagę złota
Czy każdy copywriter będzie w stanie napisać tekst, który nie tylko będzie angażować czytelników, ale i spełni wymagania, określane jako SEO friendly? Na pewno wymaga to nie tylko wiedzy, ale i umiejętności! Nie obejdzie się też bez... wyczucia. Czym innym jest świadomość tego, czym są słowa kluczowe, a czym innym sprawne umieszczanie ich w tekście tak, aby pojawiały się w sposób jak najbardziej naturalny. Dobrym i sprawdzonym tropem jest umieszczanie wybranych fraz nie tylko w treści, ale i w tytule czy nagłówkach. Dobry copywriter będzie przestrzegać tych zależności, a przy okazji nie będzie niepotrzebnie przesycał swoich tekstów słowami kluczowymi.
Cechą doświadczonego copywritera, który pisanie tekstów na potrzeby internetu realizuje w sposób profesjonalny, będzie przestrzeganie zasad webwrtingu (przy czym warto zaznaczyć, że te zasady nie ograniczają się tylko do sieci - obowiązują również w przypadku innych tekstów). Do najważniejszych wytycznych należą:
-
rzeczowość - jeśli zdarzyło Ci się irytować, bo nie znalazłeś szybko poszukiwanej informacji na stronie, na którą wszedłeś, to wiesz, o czym będzie ten punkt. W końcu nikt nie lubi lania wody! Warto więc trzymać się tego, żeby teksty były pisane zawsze na temat z zastosowaniem tak zwanej odwróconej piramidy. Co to znaczy? Najważniejsze informacje powinny znaleźć się na początku.
-
wygląd tekstu - na atrakcyjność tekstu wpływa nie tylko sam temat, ale i sposób jego podania. Wyobraź sobie, że po wejściu na interesujący Cię artykuł napotykasz ścianę treści... Co przeciętny internauta zrobi? Prawdopodobnie to samo, co w punkcie pierwszym, czyli zirytuje się! Żeby do tego nie dopuścić, copywriter powinien pamiętać o stosowaniu akapitów, śródtytułów, pogrubień oraz wyliczeń.
-
właściwe linkowanie - załóżmy, że odbiorcę zainteresował nasz artykuł, a my mamy więcej informacji na ten sam temat na naszej stronie. Co robimy? Oczywiście linkujemy do nich! Link powinien się rzucać w oczy, a przy tym zostać właściwie osadzony w tekście. Co to znaczy? Zaleca się, aby był opisany frazą lub całym zdaniem. Linkowanie wewnętrzne jest oczywiście również mocno pożądane z punktu widzenia SEO.
-
przydatność - treści spełniają wiele różnych funkcji. Ważne jest, aby za każdym razem odpowiadały na potrzeby, zapytania, rozterki internautów. Krótko mówiąc: być użyteczne i zawsze na temat.
Na koniec tej części warto jeszcze raz podkreślić, że algorytm Panda sprawdza treści pod kątem jakości, dlatego od copywritera wymaga się pisania tekstów merytorycznych i wartościowych. W przypadku niedopilnowania tego aspektu Google może "ukarać" stronę poprzez słabą widoczność w wynikach wyszukiwania.
Połączenie dwóch światów? To jest możliwe!
Content marketing i SEO łączy jeden wspólny cel: tworzenie wysokiej jakości tekstów. Copywriter będzie dążyć do tego, aby jego artykuł był popularny wśród czytelników, a osoba zajmująca się SEO, aby rankował na pożądane frazy i był indeksowany przez wyszukiwarki. Połączenie tych dwóch, na pierwszy rzut oka odległych światów, stało się możliwe. Google zaczął doceniać teksty, które nie są przeznaczone tylko dla robotów, ale i dla ludzi. Tekst, który doskonale wpisze się w gusta osób odbiorców, skupi ich uwagę na dłużej, zacznie się w sposób naturalny "rozprzestrzeniać" w internecie, dzięki czemu zdobędzie lepsze rankingi.
Można więc śmiało przyjąć, że zarówno w gestii osób, którym zależy na efektach związanych z SEO, jak i content marketingu, ważne jest zadbanie o dobrze zoptymalizowane teksty. Oznacza to dobór właściwych fraz kluczowych oraz podejście do testu tak, aby sprostał oczekiwaniom grupy docelowej.
Jak trafić w algorytm Google? Podstawowe wskazówki
Copywriting SEO ma za zadanie wpisać się jak najlepiej w wymagania stawiane przez algorytm Google. Aby zwiększyć szanse na to, dobrze jest wiedzieć, co będzie przez niego źle odebrane, a co zostanie przez niego docenione. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które, jeśli copywriter weźmie pod uwagę, zaprocentują. Część z nich będzie związana z zasadami webwritingu. Publikując treści w internecie, zwróć uwagę na ich unikatowość. Duplikacja treści jest wyjątkowo źle widziana przez Google i może spowodować utratę pozycji.
Obok tego, ważną kwestią jest sama szybkość ładowania strony oraz to, aby była responsywna. Zgodnie z tendencją "mobile first" niedopasowanie strony do urządzeń mobilnych to jeden z poważniejszych błędów.
Copywriting SEO - dodatkowe wskazówki
Pisząc o połączeniu SEO i contentu, nie sposób nie wspomnieć o frazach typu long tail, czyli frazach wielowyrazowych. Miarą ich efektywności jest właśnie dobrej jakości content na stronie. Ludzie coraz częściej wpisują całe zapytania w wyszukiwarce, zamiast krótkich haseł, co nie pozostaje bez wpływu na to, jaką strukturę przyjmują teksty internetowe.
Drugim aspektem jest połączenie samego tekstu z innymi nośniami treści. Wzbogacony o materiał wideo tekst znacznie poszerza swoje możliwości w kontekście link buidlingu, czyli pozyskiwania linków.
Po trzecie: długość, jaką ma napisany tekst. Ten punkt ma związek z tym, który został podany jako pierwszy. Po pierwsze warto tworzyć teksty uwzględniające pełne zapytania użytkowników, a z drugiej zauważono związek między długością tekstu a jego pozycją w wyszukiwarce. Nie zawsze jedną normę, która będzie się sprawdzać, da się przyjąć. Doskonałym zobrazowaniem tego stwierdzenia są blogi - w zależności od autora i specyfiki samego przekazu, mogą być to krótkie "wrzutki" na określony temat lub obfitujące w treść elaboraty.
Widać więc, że SEO i content są to naczynia połączone - jedno bez drugiego nie istnieje, a razem mogą wypracować naprawdę spektakularny efekt.

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study - Firmy farmaceutycznej
Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%
Zobacz case studyCase study - Miloo Home
Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!
Zobacz case studyCase study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case studyPoznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik
Head of SEO

Michał Gwóźdź
SEO Expert

Monika Śmigla
SEO Team Leader

Gabriela Róg
SEO Team Leader

Justyna Dzielińska
SEO Team Leader

Damian Zając
Senior SEO Specialist

Szymon Parzych
Senior SEO Specialist

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!