Wierzymy w social media. Są doskonałą przestrzenią do budowania relacji i pozyskiwania zainteresowania nowych potencjalnych klientów. Trzeba tylko właściwie zdiagnozować ich rolę i mierzyć właściwymi wskaźnikami.
Paulina Pytel
Head of Social Media, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Warsztaty
Analiza
Tworzenie strategii
Przedstawienie strategii
Harmonogram komunikacji
Wsparcie lub realizacja
Nikt nie zna i nie rozumie tak dobrze Twoich Klientów, jak Ty i Twój zespół. Poprzez odpowiednie pytania zbierzemy wstępny materiał do właściwego zbudowania i opisania person.
Nasze narzędzia pozwolą zebrać szczegółowe dane o Twoich klientach i ich preferencjach. Ich właściwa analiza pozwoli nam zbudować obraz klienta idealnego oraz nakreślić najlepszy sposób komunikacji z nim.
W ramach formułowania strategii stworzymy: opisy person, kierunki komunikacji, rodzaj i tematykę postów oraz natężenie komunikacji. Wypracujemy także główne cele i wskaźniki efektywności.
Obszerny dokument wraz z dobrymi praktykami przedstawimy i omówimy podczas spotkania.
W części wykonawczej przedstawimy precyzyjny harmonogram komunikacji na pierwszy miesiąc komunikacji w Social Mediach.
Możesz liczyć na nasze wsparcie w początkowej fazie realizacji strategii (jeśli będziesz ją realizował inhouse) lub jej wdrożenie i realizację przez nasz zespół.
Dlaczego nasze strategie SM są skuteczne?

Strategia SM
Dzięki strategii mediów społecznościowych otrzymasz konkretny plan działania, idealnie skrojony dla Twojej marki. Dowiesz się, jak często, co i jak publikować, żeby angażować społeczność i jeszcze więcej sprzedawać.
Znajdziemy Twojego idealnego klienta w miejscach, w których przebywa i na jego podstawie narysujemy persony.
Dobierzemy kanały, w których warto z nim prowadzić dialog i powiemy, jak i co do niego mówić, aby zachęcić go do kontaktu z Twoją marką.

Strategia zawiera:
- analizę badań rynkowych i trendów,
- wyznaczenie grupy docelowej,
- naszkicowanie person, do których mówimy,
- przyporządkowanie kanałów social media do person,
- ustalenie tonu komunikacji,
- wyznaczenie tematyki postów,
- rozpisanie kalendarza social media z uwzględnieniem typów treści, częstotliwości publikacji i celów.

Technology Driven
Każda decyzja musi znaleźć oparcie w danych. Dlatego w procesie tworzenia strategii wykorzystamy najlepsze światowe narzędzia Social Media. By właściwie zrozumieć, a następnie efektywnie wykorzystać potencjał Social Media użyjemy m.in. Social Bakers, Brand24, Google Analytics czy Super Metrics.

Doświadczenie
Rozwój swoich kanałów Social Media oddajesz w ręce doświadczonych Specjalistów. Twoją marką zaopiekują się Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy udowodnili swoje kompetencje pracując dla uznanych marek.

#GrowWithUs
Misją PromoTraffic jest rozwój Twojego biznesu. Chcemy być Partnerem w rozwoju. Stąd troska z naszej strony o:
- pełną transparentności działań,
- rozbudowane raportowanie usługi,
- uczciwość i szczerość w komunikacji,
- transfer wiedzy do Twojego Zespołu,
- stałe szukanie nowych rozwiązań wspierających Twój biznes.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case studyCase Study Moda Size Plus Iwanek
Zobacz, jak zwiększyliśmy przychody naszego klienta w sklepie online o 68,48 %.
Zobacz case studyCase study - Picodi
Zobacz, jak wygenerowaliśmy 1000 000 zasięgów miesięcznie dla Picodi!
Zobacz case study
Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!