Zastanawiasz się, jak sprzedawać w Internecie? Okazuje się, że nie jest to takie trudne, jeśli swoją strategię będziesz opierał na podstawie codziennej analizy danych, optymalizacji, automatyzacji, inspirowaniu się dobrymi praktykami konkurencyjnych firm. W PromoTraffic codziennie skutecznie wspieramy naszych Klientów w planowaniu i realizacji kampanii w Social Mediach. Doradzamy rozwiązania, planujemy strategię, analizujemy wyniki, budujemy przewagę, skalujemy działania i zwiększamy przychody z e-commerców Klientów. Wzrosty sprzedaży udaje się nam generować dzięki codziennej weryfikacji efektywności wdrożonej strategii, a robimy to pracując na zaawansowanych narzędziach. Dzięki nim skutecznie napędzamy biznesy naszych Klientów!
Chcesz poznać cztery narzędzia, które zwiększają sprzedaż e-commerce w Social Mediach? Zapraszam do lektury.
Do prowadzenia kampanii reklamowych w Social Mediach używamy nowoczesnych technologii wspieranych Machine Learning i AI. Kochamy analitykę, pracujemy na podejściu Data-Driven, na bieżąco weryfikując efektywność przyjętej strategii. Stała kontrola nad wynikami, optymalizacja, automatyzacja działań są niezbędne przy pracy z dużą ilością danych. Z kolei niebanalna reklama, którą także można stworzyć w oparciu o nowoczesne narzędzie, będzie bardziej wyróżniała się na feedzie użytkownika i skuteczniej zachęci go do zakupów. Nie bez znaczenia w skalowaniu przychodów jest także weryfikacja konkurencji i inspirowanie się dobrymi praktykami.
W PromoTraffic kampanie prowadzone dla naszych Klientów wspieramy dodatkową energią w postaci nowoczesnych narzędzi. W przypadku Facebook Ads jest nim ROI Hunter https://www.roihunter.com/. To narzędzie wprost stworzone do obsługi kampanii z branży e-commerce na Facebooku.
Pozwala na tworzenie kampanii celu sprzedaż z katalogu z dodanym szablonem graficznym podnoszącym atrakcyjność reklamy. Szablon wpływa na CTR i CPC = polepsza wyniki. Nakładkę na plik produktowy dodajesz w zakładce Template Management. Jest to opcja, z której korzystamy praktycznie w każdym e-commerce, dzięki czemu przychody naszych Klientów rosną .
Przykład reklamy z nakładkami na plik produktowy:
Dopasowuje plik z produktami do standardu Facebooka bez angażowania programistów, dzięki funkcji Feed Manager. Natomiast za pomocą opcji Diagnostics można sprawdzić jakie błędy pojawiły się w feedzie i dużą część z nich od razu naprawić, by polepszyć skuteczność swoich reklam.
Możesz tworzyć video na bazie produktów z pliku produktowego, zdjęć, tekstu, kształtów oraz materiałów audio i video.
…oraz bazować na gotowych szablonach, do wykorzystania w kampaniach pod różne cele reklamowe.
Gdy już zrobisz świetną kreację, możesz optymalizować kampanię, opierając się na regułach automatycznych i sprawdzając najważniejsze KPI.
ROI Hunter jest też zintegrowany z Google Analytics oraz pozwala na importowanie danych z modułu e-commerce, dotyczących kampanii w celu lepszej analizy efektywności prowadzonych działań!
Supermetrics to jedno z moich ulubionych narzędzi analitycznych! Za jego pomocą, do jednej tabeli zbierzesz dane kluczowe do monitorowania rozwoju profili i sprzedaży. Podepniesz do niego takie kanały, jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Na podstawie Supermetrics skutecznie napędzamy biznesy naszych Klientów.
W przypadku Facebooka, będą to dane z Facebook Insight. Sprawdzisz zasięgi: total, płatne, organiczne, viralowe, poziom zaangażowania użytkowników, ilość wygenerowanych komentarzy, udostępnień, lajków. Zobaczysz także, czy wdrożona strategia i komunikacja zachęca nowych odbiorców do polubienia profilu i liczba fanów (a co za tym idzie, nowych potencjalnych Klientów) rośnie czy może maleje. W opcjach oznaczysz kolorami wzrosty i spadki. Możesz także sprawdzić, które posty były najmocniejsze w danych dniu, tygodniu, miesiącu pod kątem zasięgów, zaangażowania, kliknięć i planować skuteczną komunikację dla swojego e-commerce.
Przykładowe mierzone KPI Facebook:
Za pomocą Supermetricsa ściągniesz wszystkie przydatne dane do monitorowania działań sprzedażowych z Facebook Ads, m.in. wysokość wydanego budżetu, koszt konwersji, koszt kliknięcia, przychody, co pozwoli Ci lepiej optymalizować kampanie. Wybierasz nazwę użytkownika, konto, metryki, ustawiasz zakres dat i gotowe.
Dane z Facebooka, Facebook Ads, Instagrama i pozostałych kanałów Social Media możesz połączyć z wiedzą na temat użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep internetowy, jaką uzyskasz z Google Analytics, by skuteczniej działać w celu generowania sprzedaży!
Zapracowany/zapracowana? Nie ma problemu, możesz ustawić automatyczne odświeżanie danych!
Chcesz przechytrzyć konkurencję? Nic prostszego! Z pomocą przychodzi Socialinsider – główne źródło weryfikacji Twoich konkurentów w Social Mediach.
Za pomocą tego narzędzia sprawdzisz, ile postów publikuje Twoja konkurencja, czy prowadzona komunikacja angażuje odbiorców i czy za Twoimi plecami rośnie fanpage, którego liczba fanów stale się powiększa.
Poprzez Socialinsider sprawdzisz też najbardziej angażujące posty na profilu Twoich konkurentów. Warto zainspirować się – nie kopiować 1:1 😉 – najlepszymi praktykami i przetestować je u siebie.
To narzędzie umożliwia także zestawienie Twojego profilu z profilem konkurencyjnej firmy w celu porównania wyników, najlepszych postów i zaangażowania.
Do Socialinsider podepniesz Facebooka, Instagrama i Twittera.
=
Revealbot https://revealbot.com/ to z kolei nasz AS w rękawie. Kolejne narzędzie, które pozwoli osiągać wyższe zyski. Dzieje się tak dzięki inteligentnej automatyzacji reklam i skutecznemu zarządzaniu oraz optymalizowaniu kampanii Facebook Ads.
Narzędzie, oparte o Machine Learning, pomaga rozwijać e-commerce naszych Klientów, generować sprzedaż i skalować wyniki poprzez optymalizację kampanii, bazującą na regułach automatycznych. W przypadku obsługi kampanii Facebook Ads z dużą ilością danych, automatyzacja jest niezastąpiona. Z pomocą przychodzą też zaawansowane algorytmy, które potrafią szybko przeliczyć dane w czasie rzeczywistym.
Stworzysz własne reguły w zakładce Rules lub skorzystasz z gotowych strategii zaproponowanych przez narzędzie w zakładce Strategies.
Terminowa, automatyczna promocja każdego posta, niezależnie od czasu jego publikacji to ogromny plus tego narzędzia. Ustalasz kryteria i gotowe.
Narzędzie można zintegrować z Facebookiem, Instagramem, Snapchatem, Twitterem, Google. Dodatkowo istnieje możliwość wysyłania automatycznych, np. tygodniowych raportów efektywności działań do Slacka lub na e-mail i ustawienia automatycznych alertów, dotyczących ustalonych metryk. Dzięki temu można stale kontrolować działania, by uzyskiwać jeszcze lepsze efekty.
Źródło: https://revealbot.com/
Daje możliwość automatyzacji i tworzenia nowych kreacji reklam w kilka sekund!
Wystarczy, że prześlesz materiały, a Revealbot utworzy wszystkie możliwe kombinacje reklam.
Źródło: https://revealbot.com/
Narzędzia, o których wspomniałam pozwalają na bieżące reagowanie i dostosowywanie poczynań pod wyznaczony cel, jakim jest skalowanie biznesów naszych Klientów. Tylko w oparciu o zaawansowaną analitykę internetową, optymalizację i automatyzację jest możliwość uzyskania efektu skali sprzedaży dla e-commerce w Social Mediach. Nie zwalniamy tempa. Dzięki codziennej pracy opartej na zaawansowanych narzędziach możemy tworzyć skuteczne kreacje Facebook Ads, monitorować rozwój profili i uzyskać większą wiedzę na temat działań konkurencji oraz potencjału branży.
Oddaj swój e-commerce w nasze ręce, by generować wzrost sprzedaży w 2021 roku w skuteczny i efektywny sposób. Zgłoś się do nas.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.