...
Home Szkolenia Szkolenie Google Analytics 4 – wykorzystaj potencjał analityki

Dedykowane szkolenie GA4 dla Twojego Zespołu

Wykorzystaj pełnię możliwości GA4 podczas dedykowanego szkolenia dla zespołów marketingu i e-commerce.
Dowiedz się, dlaczego bez względu na specjalizację, znajomość analityki w budowaniu silnej marki ma znaczenie.

Kto powinien trafić na nasze szkolenie?

Manager marketingu

Skuteczny manager marketingu opiera swoje wnioski na danych. Umiejętność swobodnego poruszania się w GA4 i wykorzystywania narzędzia jest kluczowa do podejmowania decyzji.

Specjalista PPC

Powodzenie kampanii wymaga odpowiedniego mierzenia, optymalizacji i planowania. Dzięki GA4 kampanie prowadzone są świadomie, na podstawie danych.

Brand Manager

Budowanie silnego brandu polega również na monitorowaniu zachowań użytkowników. Kreatywne kompetencje brand managera wymagają podparcia analityką i umiejętnością analizy witryny.

Specjalista SEO

GA4 to centrum wiedzy dotyczącej ruchu na stronie i zachowania użytkownika. Poprawna konfiguracja i analiza to podstawa w SEO.

E-commerce Manager

Stabilne zarządzanie sklepem wymaga ciągłego analizowania ruchu, sprzedaży, kanałów pozyskania i wielu innych. GA4 to must have do sprawnego zarządzania e-commercem.

Analityk

Kluczowa osoba analizująca dane dotyczące biznesu. Dzięki szkoleniu będzie w stanie wykorzystać potencjał narzędzia i prognozować nadchodzące trendy.

Specjalista contentu

Planowanie dobrego contentu wymaga poparcia danymi, takimi jak analiza zainteresowań i potrzeb użytkowników, czy analiza grup docelowych odwiedzających Twoją witrynę.

…każdy kto ceni potęgę danych

Bez względu na obszar, każdy działający w digitalu powinien mieć podstawową umiejętność korzystania z narzędzi analitycznych i umiejętność wnioskowania.

Czego dowiesz się ze szkolenia?

W jaki sposób pracować z GA4 i jak interpretować znajdujące się w narzędziu dane.

Jakie są różnice między Universal Analytics, a Google Analytics 4.

Jak skonfigurować GA4 i jak poruszać się po panelu.

Dlaczego wdrożono GA4 i jak duże zmiany analityczne nastąpią w najbliższych miesiącach.

Jakie możliwości dla poszczególnych działów marketingu niesie GA4 (content, SEO, PPC)

Jak tworzyć własne, dopasowane do potrzeb Twojego zespołu raporty i wykorzystać pełnię potencjału GA4.

Prowadzący szkolenie

Sebastian Budacz

Head of PPC w PromoTraffic

W branży Digital Marketingu od 2017 roku.

Ma za sobą wiele wdrożeń GA4 – zarówno dla sklepów internetowych jak i stron leadowych.

Regularnie szkoli i prowadzi warsztaty z zakresu analityki internetowej/GA4.

Wykładowca w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki z takich przedmiotów jak Audyt SEM / Google Ads oraz Marketing oparty na danych: narzędzia do raportowania Data Studio i Supermetrics.

Analityka internetowa powinna być priorytetem dla każdej firmy. Dzięki zbieraniu prawidłowych danych będziesz w stanie wyciągać słuszne wnioski i zobaczysz, które działania przynoszą Ci najwięcej korzyści, a z których warto zrezygnować.

Sprawdź zakres szkolenia jednodniowego

➔ Praca z Google Analytics 
➔ Dlaczego wprowadzono GA4? 
➔ Konfiguracja usługi
➔ Sekcja „Strona główna”
➔ Sekcja „Raporty”
➔ Sekcja „Eksplorowanie”
➔ Warsztat z tworzenia własnych raportów
➔ Sekcja „Reklamy”
➔ Podsumowanie i Q&A

Cena netto*: 4900,00 netto

*cena szkolenia w Twoim biurze uzależniona od kosztów dojazdu i zakwaterowania

Sprawdź zakres szkolenia dwudniowego

1 dzień
➔ Praca z Google Analytics
➔ Dlaczego wprowadzono GA4? 
➔ Konfiguracja usługi
➔ Sekcja „Strona główna”
➔ Sekcja „Raporty”
➔ Sekcja „Eksplorowanie”
➔ Sekcja „Reklamy”
➔ Podsumowanie i Q&A

2 dzień
➔Tworzenie segmentów odbiorców cz.1 
➔ Warsztat z tworzenia własnych raportów
➔ Podsumowanie i Q&A

Cena netto*: 9800,00 6900,00

*cena szkolenia w Twoim biurze uzależniona od kosztów dojazdu i zakwaterowania

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Ostatni dzwonek na zmiany

Jesteśmy w przededniu wielu kluczowych zmian w świecie analitycznym, a GA4 jest w ich centrum. Aby dobrze zrozumieć samo narzędzie, kluczowe jest również zrozumienie nadchodzących zmian.

Nowe funkcjonalności

GA4 tylko pozornie jest podobnym narzędzie do poprzednika – bez wiedzy na temat możliwości GA4 nie jest możliwe w pełni wykorzystanie jej potencjału.

Baza wiedzy

Po szkoleniu otrzymasz wszystkie materiały przedstawiane na spotkaniu, przydatne linki oraz certyfikat ukończenia.

Świadomy biznes

Bez odpowiednio dużej wiedzy na temat GA4 od 1 lipca – wraz z zakończeniem zbierania danych przez UA – możesz stracić możliwość podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz kontaktowy, a odezwiemy się do Ciebie z propozycją szkolenia dopasowanego do potrzeb Twojego Zespołu.

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

    Administratorem danych osobowych jest PromoTraffic sp. z o. o., ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji nawiązania kontaktu i odpowiedzi na formularz. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne nawiązania kontaktu lub do realizacji usługi. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w naszej Polityce prywatności.

    Opinie o naszych szkoleniach

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.