Sebastian Budacz
Head of PPC w PromoTraffic
W branży Digital Marketingu od 2017 roku.
Ma za sobą wiele wdrożeń GA4 – zarówno dla sklepów internetowych jak i stron leadowych.
Regularnie szkoli i prowadzi warsztaty z zakresu analityki internetowej/GA4.
Wykładowca w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki z takich przedmiotów jak Audyt SEM / Google Ads oraz Marketing oparty na danych: narzędzia do raportowania Data Studio i Supermetrics.
Analityka internetowa powinna być priorytetem dla każdej firmy. Dzięki zbieraniu prawidłowych danych będziesz w stanie wyciągać słuszne wnioski i zobaczysz, które działania przynoszą Ci najwięcej korzyści, a z których warto zrezygnować.
➔ Praca z Google Analytics
➔ Dlaczego wprowadzono GA4?
➔ Konfiguracja usługi
➔ Sekcja „Strona główna”
➔ Sekcja „Raporty”
➔ Sekcja „Eksplorowanie”
➔ Warsztat z tworzenia własnych raportów
➔ Sekcja „Reklamy”
➔ Podsumowanie i Q&A
Cena netto*: 4900,00 netto
*cena szkolenia w Twoim biurze uzależniona od kosztów dojazdu i zakwaterowania
1 dzień
➔ Praca z Google Analytics
➔ Dlaczego wprowadzono GA4?
➔ Konfiguracja usługi
➔ Sekcja „Strona główna”
➔ Sekcja „Raporty”
➔ Sekcja „Eksplorowanie”
➔ Sekcja „Reklamy”
➔ Podsumowanie i Q&A
2 dzień
➔Tworzenie segmentów odbiorców cz.1
➔ Warsztat z tworzenia własnych raportów
➔ Podsumowanie i Q&A
Cena netto*: 9800,00 6900,00
*cena szkolenia w Twoim biurze uzależniona od kosztów dojazdu i zakwaterowania