Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Zapoznaj się z nowościami w branży i wynikami naszych testów

Martyna Góra
Content Marketing Specialist
0 77 5 min
arrow
18 września 2017
Kategorie: Content
Storytelling (marketing narracyjny) to zdecydowanie jeden z najsilniejszych trendów ostatnich lat. W swoich kampaniach wykorzystują go największe światowe marki tj. Coca-Cola, Honda, Apple, Jack Daniels,…
18 września 2017
Kategorie: Content
Storytelling (marketing narracyjny) to zdecydowanie jeden z najsilniejszych trendów ostatnich lat. W swoich kampaniach wykorzystują go największe światowe marki tj. Coca-Cola, Honda, Apple, Jack Daniels,…
Martyna Góra
Content Marketing Specialist
0 77 5 min
arrow
14 września 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 215 8 min
arrow
14 września 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 215 8 min
arrow
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 194 4 min
arrow
11 września 2017
Kategorie: PPC
Panie i panowie! Mesdames et messieurs! Czasem zdarza się, że użytkownicy klikają i szukają, i znaleźć nie mogą. Jak sprawdzić czy użytkownicy klikają w elementy…
11 września 2017
Kategorie: PPC
Panie i panowie! Mesdames et messieurs! Czasem zdarza się, że użytkownicy klikają i szukają, i znaleźć nie mogą. Jak sprawdzić czy użytkownicy klikają w elementy…
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 194 4 min
arrow
7 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO , UX
Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię,…
Monika Śmigla
Team Leader SEO
2 456 5 min
arrow
7 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO , UX
Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię,…
Monika Śmigla
Team Leader SEO
2 456 5 min
arrow
Krzysztof Klasa
SEO Specialist
2 241 6 min
arrow
4 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO
Dane strukturalne, choć przez Google wykorzystywane już od paru ładnych lat, nadal nie są dla branży e-commerce standardem i wiele sklepów internetowych wciąż nie wdraża…
4 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO
Dane strukturalne, choć przez Google wykorzystywane już od paru ładnych lat, nadal nie są dla branży e-commerce standardem i wiele sklepów internetowych wciąż nie wdraża…
Krzysztof Klasa
SEO Specialist
2 241 6 min
arrow
31 sierpnia 2017
Kategorie: Bez kategorii
Temat reklamy na brand konkurencji jest ciągle aktualny i wciąż budzi kontrowersje. Niejednokrotnie zastanawiałeś się pewnie czy jest to legalne i czy w ogóle się…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
2 320 6 min
arrow
31 sierpnia 2017
Kategorie: Bez kategorii
Temat reklamy na brand konkurencji jest ciągle aktualny i wciąż budzi kontrowersje. Niejednokrotnie zastanawiałeś się pewnie czy jest to legalne i czy w ogóle się…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
2 320 6 min
arrow
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 230 6 min
arrow
28 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
YouTube jest zaraz po Google najbardziej popularną wyszukiwarką na świecie – dociera do ponad 73% użytkowników w Polsce. Z serwisu korzystamy prawie codziennie – słuchając muzyki w…
28 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
YouTube jest zaraz po Google najbardziej popularną wyszukiwarką na świecie – dociera do ponad 73% użytkowników w Polsce. Z serwisu korzystamy prawie codziennie – słuchając muzyki w…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 230 6 min
arrow
21 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
2 205 5 min
arrow
21 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
2 205 5 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.