Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Zapoznaj się z nowościami w branży i wynikami naszych testów

Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specjalist
0 59 1 min
arrow
28 listopada 2016
Kategorie: Aktualności , E-commerce , PPC
Od dzisiaj w naszym Biurze Prasowym będziemy dzielić się z Wami najlepszymi, najciekawszymi historiami sukcesu naszych Klientów. Zaczynamy od Surge Polonia - marki odzieży patriotycznej.…
28 listopada 2016
Kategorie: Aktualności , E-commerce , PPC
Od dzisiaj w naszym Biurze Prasowym będziemy dzielić się z Wami najlepszymi, najciekawszymi historiami sukcesu naszych Klientów. Zaczynamy od Surge Polonia - marki odzieży patriotycznej.…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specjalist
0 59 1 min
arrow
24 listopada 2016
Kategorie: E-commerce
Które platformy wybrać do marketing automation? W jaki sposób można kreatywnie wykorzystać technologię VR? Jak należy wzmacniać personalizację i budować lojalność? A w końcu -…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 263 12 min
arrow
24 listopada 2016
Kategorie: E-commerce
Które platformy wybrać do marketing automation? W jaki sposób można kreatywnie wykorzystać technologię VR? Jak należy wzmacniać personalizację i budować lojalność? A w końcu -…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 263 12 min
arrow
Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 408 8 min
arrow
22 listopada 2016
Kategorie: SEO
Jednym z najważniejszych aspektów, związanych z działaniami SEO, jest analiza segmentu rynku, w ramach którego prowadzimy zabiegi związane z SEO. Pojawia się jednak pytanie, jak…
22 listopada 2016
Kategorie: SEO
Jednym z najważniejszych aspektów, związanych z działaniami SEO, jest analiza segmentu rynku, w ramach którego prowadzimy zabiegi związane z SEO. Pojawia się jednak pytanie, jak…
Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 408 8 min
arrow
7 listopada 2016
Kategorie: PPC
Według informacji podanych na początku marca przez Forbes, na Facebooku działa ponad 3 mln aktywnych reklamodawców. Oznacza to wzrost o 50% w stosunku do ubiegłego…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 243 10 min
arrow
7 listopada 2016
Kategorie: PPC
Według informacji podanych na początku marca przez Forbes, na Facebooku działa ponad 3 mln aktywnych reklamodawców. Oznacza to wzrost o 50% w stosunku do ubiegłego…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 243 10 min
arrow
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
0 455 5 min
arrow
31 października 2016
Kategorie: PPC
Banery reklamowe w Internecie nie cieszą się najlepszą opinią – wielu użytkowników pamięta pewnie czasy, gdy wejście na stronę internetową, nawet posiadającą dobre recenzje, nie…
31 października 2016
Kategorie: PPC
Banery reklamowe w Internecie nie cieszą się najlepszą opinią – wielu użytkowników pamięta pewnie czasy, gdy wejście na stronę internetową, nawet posiadającą dobre recenzje, nie…
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
0 455 5 min
arrow
6 października 2016
Kategorie: SEM
W lipcu Google wprowadził zmiany w wielkości reklam tekstowych, które sam określał jako „największe zmiany od premiery systemu AdWords w ciągu ostatnich 15 lat”. Nowe…
Aneta Piętoń
Researcher
0 190 5 min
arrow
6 października 2016
Kategorie: SEM
W lipcu Google wprowadził zmiany w wielkości reklam tekstowych, które sam określał jako „największe zmiany od premiery systemu AdWords w ciągu ostatnich 15 lat”. Nowe…
Aneta Piętoń
Researcher
0 190 5 min
arrow
Jakub Rzepka
PPC Specialist
2 239 10 min
arrow
4 października 2016
Kategorie: E-commerce , PPC
Wzrost popularności mediów społecznościowych w ostatnich latach jest niepodważalnym faktem – dość powiedzieć, że wg badania Gemius liczba użytkowników Facebooka to w Polsce ponad 20…
4 października 2016
Kategorie: E-commerce , PPC
Wzrost popularności mediów społecznościowych w ostatnich latach jest niepodważalnym faktem – dość powiedzieć, że wg badania Gemius liczba użytkowników Facebooka to w Polsce ponad 20…
Jakub Rzepka
PPC Specialist
2 239 10 min
arrow
30 września 2016
Kategorie: E-commerce , PPC
Poznajcie Tomka. Tomek prowadzi swój własny sklep internetowy. Zadbał o stworzenie wysokiej jakości treści oraz grafik, maksymalne uproszczenie procesu płatności, a także dopasowanie poszczególnych elementów…
Milena Konieczko
Content Marketing Intern
4 398 5 min
arrow
30 września 2016
Kategorie: E-commerce , PPC
Poznajcie Tomka. Tomek prowadzi swój własny sklep internetowy. Zadbał o stworzenie wysokiej jakości treści oraz grafik, maksymalne uproszczenie procesu płatności, a także dopasowanie poszczególnych elementów…
Milena Konieczko
Content Marketing Intern
4 398 5 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.