Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Zapoznaj się z nowościami w branży i wynikami naszych testów

Magdalena Baran
SEO Specialist
0 149 6 min
arrow
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
Magdalena Baran
SEO Specialist
0 149 6 min
arrow
26 lipca 2016
Kategorie: Aktualności
Jak skutecznie celować Pokeballem? W jaki sposób zdobywać Incense? Co robi Lure Module? W ciągu ostatnich trzech tygodni w sieci pojawia się mnóstwo podobnych pytań.…
Milena Konieczko
Junior Content&Marketing Specialist
0 411 6 min
arrow
26 lipca 2016
Kategorie: Aktualności
Jak skutecznie celować Pokeballem? W jaki sposób zdobywać Incense? Co robi Lure Module? W ciągu ostatnich trzech tygodni w sieci pojawia się mnóstwo podobnych pytań.…
Milena Konieczko
Junior Content&Marketing Specialist
0 411 6 min
arrow
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 178 8 min
arrow
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 178 8 min
arrow
7 lipca 2016
Kategorie: Konferencje
Na przełomie czerwca i lipca 2016 roku na obrzeżach Aten miała miejsce czwarta edycja konferencji Google Partners CEE Agency Day. Wydarzenie odbyło się w pięknym,…
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
0 81 3 min
arrow
7 lipca 2016
Kategorie: Konferencje
Na przełomie czerwca i lipca 2016 roku na obrzeżach Aten miała miejsce czwarta edycja konferencji Google Partners CEE Agency Day. Wydarzenie odbyło się w pięknym,…
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
0 81 3 min
arrow
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 433 9 min
arrow
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 433 9 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 120 15 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 120 15 min
arrow
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 328 6 min
arrow
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 328 6 min
arrow
10 czerwca 2016
Kategorie: PPC , SEM
Stworzenie kampanii AdWords z pozoru może się wydawać bardzo proste. Google dzieli się przecież z nami dawką ogromnej wiedzy zawartej w swoim supporcie. Jednak poprawne…
Katarzyna Janiuś
Junior PPC Specialist
3 434 7 min
arrow
10 czerwca 2016
Kategorie: PPC , SEM
Stworzenie kampanii AdWords z pozoru może się wydawać bardzo proste. Google dzieli się przecież z nami dawką ogromnej wiedzy zawartej w swoim supporcie. Jednak poprawne…
Katarzyna Janiuś
Junior PPC Specialist
3 434 7 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.