Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Zapoznaj się z nowościami w branży i wynikami naszych testów

Klaudia Raczek
Content & Marketing Specialist
0 691 4 min
arrow
9 listopada 2017
Kategorie: Content
Skąd się bierze kreatywność? Co ją pobudza? Jak się można na co dzień inspirować? Pokażę Ci ponad 12 narzędzi, z których korzystam, aby zachować pomysłowość…
9 listopada 2017
Kategorie: Content
Skąd się bierze kreatywność? Co ją pobudza? Jak się można na co dzień inspirować? Pokażę Ci ponad 12 narzędzi, z których korzystam, aby zachować pomysłowość…
Klaudia Raczek
Content & Marketing Specialist
0 691 4 min
arrow
30 października 2017
Kategorie: SEO
Każdy specjalista SEO prędzej czy później stanie przed zadaniem przeniesienia danych z jednego adresu na drugi. Niezależnie, czy przyczyną tego działania jest zmiana domeny, zmiana…
Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 419 3 min
arrow
30 października 2017
Kategorie: SEO
Każdy specjalista SEO prędzej czy później stanie przed zadaniem przeniesienia danych z jednego adresu na drugi. Niezależnie, czy przyczyną tego działania jest zmiana domeny, zmiana…
Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 419 3 min
arrow
Krzysztof Klasa
SEO Specialist
1 89 3 min
arrow
25 października 2017
Kategorie: SEO
Odkąd w 2014 roku Google ogłosiło, że protokół HTTPS jest jednym z czynników rankingowych, w branży SEO nastał prawdziwy boom na certyfikaty SSL. I choć…
25 października 2017
Kategorie: SEO
Odkąd w 2014 roku Google ogłosiło, że protokół HTTPS jest jednym z czynników rankingowych, w branży SEO nastał prawdziwy boom na certyfikaty SSL. I choć…
Krzysztof Klasa
SEO Specialist
1 89 3 min
arrow
20 października 2017
Kategorie: SEO
Konfiguracja plików serwera głównego bezpośrednio przyczynia się do lepszego SEO, ponieważ istnieje większe prawdopodobieństwo, że dostrzeże Cię więcej robotów w wyszukiwarce i zwiększy się widoczność…
Karol Wójcik
Junior SEO Specialist
0 109 4 min
arrow
20 października 2017
Kategorie: SEO
Konfiguracja plików serwera głównego bezpośrednio przyczynia się do lepszego SEO, ponieważ istnieje większe prawdopodobieństwo, że dostrzeże Cię więcej robotów w wyszukiwarce i zwiększy się widoczność…
Karol Wójcik
Junior SEO Specialist
0 109 4 min
arrow
Magdalena Baran
SEO Specialist
3 19 6 min
arrow
16 października 2017
Kategorie: Optymalizacja , SEO , UX
Według prawa polskiego, od czerwca 2015, wszystkie strony jednostek administracyjnych i rządowych powinny spełniać minimalne wymagania Web Content Accessibility Guidelines dla systemów teleinformatycznych w zakresie…
16 października 2017
Kategorie: Optymalizacja , SEO , UX
Według prawa polskiego, od czerwca 2015, wszystkie strony jednostek administracyjnych i rządowych powinny spełniać minimalne wymagania Web Content Accessibility Guidelines dla systemów teleinformatycznych w zakresie…
Magdalena Baran
SEO Specialist
3 19 6 min
arrow
12 października 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz…
Krystian Kucharski
Performance Director / Członek Zarządu
11 126 5 min
arrow
12 października 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz…
Krystian Kucharski
Performance Director / Członek Zarządu
11 126 5 min
arrow
Martyna Góra
Content Marketing Specialist
0 40 min
arrow
9 października 2017
Kategorie: Content , E-commerce , Facebook
Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak…
9 października 2017
Kategorie: Content , E-commerce , Facebook
Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak…
Martyna Góra
Content Marketing Specialist
0 40 min
arrow
4 października 2017
Kategorie: PPC
Sieć reklamowa Google to ponad 2 mln witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać swoje reklamy. W jej ramach możemy kierować na zainteresowania, tematy,…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
3 12 3 min
arrow
4 października 2017
Kategorie: PPC
Sieć reklamowa Google to ponad 2 mln witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać swoje reklamy. W jej ramach możemy kierować na zainteresowania, tematy,…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
3 12 3 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.