Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Zapoznaj się z nowościami w branży i wynikami naszych testów

Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 365 7 min
arrow
7 lipca 2017
Kategorie: SEM , SEO
Wybór właściwych słów kluczowych jest jednym z fundamentów działań SEO/SEM, od którego może zależeć sukces działań związanych ze zwiększeniem widoczności w Google oraz dotarcie do właściwej grupy odbiorców. …
7 lipca 2017
Kategorie: SEM , SEO
Wybór właściwych słów kluczowych jest jednym z fundamentów działań SEO/SEM, od którego może zależeć sukces działań związanych ze zwiększeniem widoczności w Google oraz dotarcie do właściwej grupy odbiorców. …
Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 365 7 min
arrow
3 lipca 2017
Account manager to kluczowe stanowisko w każdej agencji reklamowej. Bez niego komunikacja pomiędzy specjalistami (realizacją) a klientem byłaby bardzo utrudniona, a w wielu przypadkach niemożliwa. …
Michał Smajek
Client Service Director - Wiceprezes Zarządu
0 371 5 min
arrow
3 lipca 2017
Account manager to kluczowe stanowisko w każdej agencji reklamowej. Bez niego komunikacja pomiędzy specjalistami (realizacją) a klientem byłaby bardzo utrudniona, a w wielu przypadkach niemożliwa. …
Michał Smajek
Client Service Director - Wiceprezes Zarządu
0 371 5 min
arrow
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
2 597 8 min
arrow
27 czerwca 2017
Kategorie: SEM
Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać, aby kampania odniosła sukces? Jak targetować kampanie AdWords na fanów z Facebooka? Czy warto wykorzystać kampanie AdWords na wyrażenia…
27 czerwca 2017
Kategorie: SEM
Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać, aby kampania odniosła sukces? Jak targetować kampanie AdWords na fanów z Facebooka? Czy warto wykorzystać kampanie AdWords na wyrażenia…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
2 597 8 min
arrow
20 czerwca 2017
Kategorie: Content
W ostatni czwartek w Warszawie odbyła się konferencja Certyfikowany Content MarketingManager. Składała się ona z czterech warsztatów, które prowadzili topowi praktycy marketingu internetowego w Polsce.…
Klaudia Raczek
Content & Marketing Specialist
0 190 5 min
arrow
20 czerwca 2017
Kategorie: Content
W ostatni czwartek w Warszawie odbyła się konferencja Certyfikowany Content MarketingManager. Składała się ona z czterech warsztatów, które prowadzili topowi praktycy marketingu internetowego w Polsce.…
Klaudia Raczek
Content & Marketing Specialist
0 190 5 min
arrow
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 766 5 min
arrow
14 czerwca 2017
Kategorie: PPC
Wiele czynników wpływa na wyniki reklam na Facebooku: stawka, zaangażowanie, wielkość grupy odbiorców, kierowanie. Dlatego też co pewien czas tworzone są nowe raporty, które znacznie…
14 czerwca 2017
Kategorie: PPC
Wiele czynników wpływa na wyniki reklam na Facebooku: stawka, zaangażowanie, wielkość grupy odbiorców, kierowanie. Dlatego też co pewien czas tworzone są nowe raporty, które znacznie…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 766 5 min
arrow
12 czerwca 2017
Kategorie: Mobile , UX
Przez ostatnie 2 lata branża marketingu internetowego aż ugina się od artykułów mówiących o zwiększającym się udziale ruchu mobilnego na stronach oraz wskazówek dotyczących właściwej…
Monika Śmigla
Team Leader & SEO Specialist
0 107 10 min
arrow
12 czerwca 2017
Kategorie: Mobile , UX
Przez ostatnie 2 lata branża marketingu internetowego aż ugina się od artykułów mówiących o zwiększającym się udziale ruchu mobilnego na stronach oraz wskazówek dotyczących właściwej…
Monika Śmigla
Team Leader & SEO Specialist
0 107 10 min
arrow
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
2 196 8 min
arrow
6 czerwca 2017
Kategorie: Content
4:30 - dzwoni budzik. 40 minut później robisz już drugie okrążenie. Jeszcze pół godziny porannej rozgrzewki, potem lekkie śniadanie i do pracy. Po pracy znowu…
6 czerwca 2017
Kategorie: Content
4:30 - dzwoni budzik. 40 minut później robisz już drugie okrążenie. Jeszcze pół godziny porannej rozgrzewki, potem lekkie śniadanie i do pracy. Po pracy znowu…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
2 196 8 min
arrow
1 czerwca 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
Nie każda oferta nadaje się do promocji w każdym kanale reklamowym, tak jak nie każde ciastko trzeba od razu zjeść. Jak więc zdecydować, czy YouTube…
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 145 7 min
arrow
1 czerwca 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
Nie każda oferta nadaje się do promocji w każdym kanale reklamowym, tak jak nie każde ciastko trzeba od razu zjeść. Jak więc zdecydować, czy YouTube…
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 145 7 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.