Działania SEO
W ramach synergicznych usług e-marketingowych podjęliśmy się poprawy warstwy content marketingowej na stronie Klienta. W znacznym stopniu rozbudowaliśmy treści serwisu, aby informacje w nim zawarte odpowiadały na różnorodne potrzeby i pytania potencjalnych klientów. Zwiększenie ilości tekstu na stronie Topsanit.pl umożliwiło umieszczenie na niej większej ilości słów kluczowych, co z kolei przyczyniło się do zwiększenia ruchu na stronie oraz osiąnięcia wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
W działaniach off-site uwzględniliśmy analizę profilu linków. Pozwoliło to na podniesienie jakości linków, prowadzących do witryny Klienta oraz skierowanie na nią wartościowego ruchu. Dokładna analiza była podstawą do zbudowania, a następnie realizacji indywidualnej strategii linkbulidingu. Zaproponowaliśmy także Klientowi optymalizację serwisu pod kątem SEO. Polegała ona na:analizie witryny, z uwzględnieniem technicznych udoskonaleń (zgodnych z wytycznymi narzędzi dla webmasterów), analizie słów kluczowych ze względu na tematykę i dostępność produktów w sklepie oraz rozbudowaniu treści na stronie, wraz z nasyceniem jej odpowiednimi słowami kluczowymi.
Efekty działań SEO
Po przeprowadzonym audycie oraz wdrożeniu zalecanych przez nas modyfikacji, witryna zanotowała 100-procentowy wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, zarówno na frazy wybrane do procesu pozycjonowania, jak i zapytania z tzw. długiego ogona.


Od momentu współpracy z klientem widać regularny wzrost widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. We wrześniu 2016 roku, w porównaniu do października 2015 roku nastąpił 100-procentowy wzrost ilości słów kluczowych w TOP3 oraz ponad 300-procentowy wzrost w TOP10.
Wzrost widoczności witryny przyczynił się do zwiększenia ruchu organicznego z wyników wyszukiwania oraz zaangażowania użytkowników na stronie. Nastąpił blisko 150-procentowy wzrost ruchu organicznego w porównaniu do analogicznego okresu w 2015 roku, kiedy nie były prowadzone działania SEO.

Przemyślane zabiegi SEO przyczyniły się również do zwiększenia przychodów generowanych z naturalnych wyników wyszukiwania. Witryna odnotowała 85-procentowy wzrost przychodów w roku 2016 w porównaniu do poprzedniego roku.

Działania PPC
Oprócz synergicznych działań SEO, od lutego 2016 roku realizujemy dla Klienta kampanie reklamowe AdWords. W tym czasie obniżyliśmy koszty kampanii, jednocześnie znacznie polepszając jej wyniki. W związku z bardzo dużą konkurencją na rynku największym problemem był bardzo niski udział w wyświetleniach reklam. Dzięki właściwej optymalizacji kampanii poprzez zmianę jej kierowania oraz wykluczanie słów kluczowych zwiększyliśmy udział o 319,41% dla kampanii produktowych.
- Ograniczenie kierowania kampanii – aby zwiększyć udział w wyświetleniach. Zawężona grupa docelowa pozwoliła na częstsze wyświetlanie się reklam, co przyczyniło się do zwiększenia przychodów.
- Poszerzenie bazy słów kluczowych o słowa z długiego ogona – przyczyniło się do zmniejszenia kosztów kampanii, w szczególności stawek CPC.
- Optymalizacja pliku produktowego – częstsze wyświetlanie bestsellerowych produktów, aby zwiększyć konwersyjność kampanii.