Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

+367,07% Wzrostu przychodów z SEO
+388,46% Wzrostu liczby transakcji
+2150% Widoczność w TOP10 (wg Semrush)

Case study Miloo Home

Miloohome to marka prowadząca sprzedaż online jak również offline, która posiada w ofercie meble i akcesoria reprezentujące ponadczasowy i niepowtarzalny pomysł na urządzenie domu. Grupą docelową są głównie kobiety w średnim wieku, które cenią sobie wysoką jakość mebli i dodatków. 

Wstęp




Współpraca z Miloohome była dla nas wyzwaniem, ze względu na ograniczenia występujące na stronie i konkurencyjną branżę. Poprzez analizy, przygotowanie dopasowanej strategii SEO oraz dobry kontakt z klientem, zwiększyliśmy rozpoznawalność marki w Internecie i wzrosła sprzedaż z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Problem

Początkowo strategia SEO polegała przede wszystkim na nadzorowaniu wprowadzania zmian technicznych przez klienta zgodnych z rekomendacjami, pozyskiwaniu linków z artykułów branżowych, buzz marketingu i optymalizacji podstron, rozpoczynając od tych, które generują największą sprzedaż. 
Gdy wszystkie kategorie zostały zoptymalizowane, zmieniliśmy strategię - pozyskiwaliśmy linki z artykułów branżowych, buzz marketingu oraz tworzyliśmy artykuły blogowe. 
Przez ostatni rok skupiliśmy na:
•    ponownej optymalizacji głównych kategorii, wykorzystując narzędzie SurferSEO, 
•    analizie Index Bloat, wykonywanej w 2019r. kilka razy, w wyniku której usunięte zostały podstrony, które nie powinny się tam znaleźć i tym samym wzmocniliśmy crawl budget witryny.
•    pozyskiwaniu  linków miesięcznie poprzez artykuły branżowe i buzz marketing 
•    analizie strony i przygotowywaniu zaleceń technicznych do wdrożenia przez klienta
•    przygotowaniu opisów produktów
•    Quick Wins – optymalizacji wybranych słów kluczowych na pozycjach 11-15 i ich linkowaniu
Głównym problem jaki napotkaliśmy, były ograniczone możliwości we wdrażaniu zmian technicznych na stronie. Prędkość strony nie jest jeszcze docelowa, jednak na ten moment nie ma już możliwości jej poprawy ze względu na ograniczenia techniczne. 

 

Rezultat

Rezultat: Przyrost widoczności witryny 

 

Źródło: semrush.com

Porównując okres 01.2020 - 07.2020r. do tego samego okresu poprzedniego roku, widać znaczne wzrosty sesji oraz przychodów wg Google Analytics:


 

Porównując okres 01.2020 - 07.2020r. do tego samego okresu 2018 roku, widać znaczne wzrosty sesji oraz przychodów:


 

Źródło: Google Analytics

Efekty: Porównując okres 01.2020-07.2020r. do 01.2018-07.2018r, odnotowano następujące wzrosty:

•    Przychody: +367,07% 
•    Liczba transakcji: +388,46% 
•    Liczba sesji: +54,21% 
•    Widoczność w TOP10 (wg Semrush) : +2150% 


Wnioski

Nasza współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2017 roku i poprzez dobrze zaplanowaną strategię działań SEO, do tej pory udało nam się podnieść ruch organiczny o 54% i doprowadzić do wzrostu przychodów o 367%.

Współpraca z Miloohome była dla nas wyzwaniem, ze względu na ograniczenia występujące na stronie i konkurencyjną branżę. Poprzez analizy, przygotowanie dopasowanej strategii SEO oraz dobry kontakt z klientem, zwiększyliśmy rozpoznawalność marki w Internecie i wzrosła sprzedaż z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Justyna Dzielińska

Specjalistka SEO

Zobacz podobne case studies

43,02%
wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc

Case study - Minti Shop

Zobacz, jak w krótkim czasie udało nam się zwiększyć przychody Minti Shop o ponad 12%!

100 000
sesji bez odrzuceń /miesiąc

Case study - Picodi

Zobacz, jak wygenerowaliśmy 1000 000 zasięgów miesięcznie dla Picodi! 

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.