Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

213% wzrostu wyszukiwań wizytówki
203% wzrostu wyświetleń wizytówki
244% wzrostu zapytań o dojazd

ScreenLab to polska firma, która zajmuje się kompleksową naprawą smartfonów iPhone, Samsung, Xiaomi czy Huawei. Dzięki ich działaniom telefony otrzymują drugie życie. Wymiana szybki, baterii czy wyświetlacza nie stanowi trudności, a klienci mogą się cieszyć ze swoich starych-nowych urządzeń!

Wstęp

ScreenLab to polska firma, która zajmuje się kompleksową naprawą smartfonów iPhone, Samsung, Xiaomi czy Huawei. Dzięki ich działaniom telefony otrzymują drugie życie. Wymiana szybki, baterii czy wyświetlacza nie stanowi trudności, a klienci mogą się cieszyć ze swoich starych-nowych urządzeń!

Komentarz klienta

Z agencją PromoTraffic współpracujemy od kilku miesięcy. Firma bardzo szczegółowo i celnie zdiagnozowała problemy hamujące nasz dalszy rozwój w świecie e-commerce. Zespół PT pomógł nam rozwinąć sprzedaż w punktach stacjonarnych firmy, wdrażając potrzebne zmiany w wizytówkach Google. Nie mogę też nie wspomnieć o bardzo wysokim poziomie obsługi klienta ze strony PromoTraffic. Wysokie zaangażowanie, błyskawiczne rozwiązywanie napotkanych problemów to ogromny atut Zespołu!

Aleksandra Pośpiech, Współzałożycielka ScreenLab

Problem

Cel: 

Celem naszych działań było przeanalizowanie obecnego stanu wizytówki i przygotowanie rekomendacji, które sprawią, że wizytówka będzie lepiej widoczna. Szczególny fokus kładliśmy na frazy związane z marką iPhone.

Stan początkowy:

Sprawdziliśmy panel wizytówki. Okazało się, że nie jest odpowiednio uzupełniona. Brakowało informacji o usługach, produktach, a kategoria główna została błędnie ustawiona. Dla robotów Google wizytówka w takim stanie była nowa i… niestety niewartościowa.

Nasze działania:

Zaczęliśmy od… PLANU!

Na początku wybraliśmy słowa kluczowe, na których najbardziej nam zależało, aby poprawić pozycję wizytówki w wynikach wyszukiwania na podane frazy. 

Następnie, pod ich kątem, przeanalizowaliśmy wizytówki konkurencji. Do tej analizy wykorzystaliśmy narzędzie SurferLocal, które pozwoliło nam szybko i sprawnie zweryfikować inne brandy. 

Na podstawie wyników badań oraz naszego doświadczenia przygotowaliśmy dokument z wytycznymi dla naszego Partnera. W pliku znajdowały się rzetelnie przedstawione informacje o obecnym stanie pozycji wizytówki, a przede wszystkim o tym, co należy w niej poprawić oraz jakie elementy dodać. Tak przygotowany dokument dostarczyliśmy Partnerowi, aby Zespół samodzielnie mógł wdrożyć zmiany.

Rezultat

Po 3 tygodniach od wdrożenia naszych rekomendacji, zweryfikowaliśmy jak zmieniła się widoczność na interesujących nas frazach. Poniżej przedstawiamy, jakie zmiany nastąpiły na czterech wybranych słowach kluczowych.

 



 

W każdym przypadku wizytówka ScreenLab poprawiła swoje pozycje. To dowód, że nawet podstawowa, poprawnie zrealizowana optymalizacja przynosi efekty.

W kolejnym kroku chcemy utrzymać obecną widoczność, a także skorygować pozycje na kolejnych frazach. Jednocześnie nasz Partner odnotował większy ruch w salonie stacjonarnym, co jest dodatkowym sukcesem i wiąże się m.in. z naszą realizacją.

Wnioski

Case study wizytówki ScreenLab pokazuje, że właściwa analiza stanu zastanego, spisanie i rozplanowanie działań, a także współpraca z Partnerem przynoszą pożądane efekty. Gdyby któregoś z powyższych elementów zabrakło, nie moglibyśmy liczyć na tak dobre rezultaty. Niemniej nie osiadamy na laurach, teraz stawiamy sobie kolejne cele!

Jeśli potrzebujesz pomocy we wdrożeniu czy konfiguracji wizytówek Google swojej firmy - napisz do nas. Podzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, sprawimy, że twoja wizytówka będzie widoczna, a biznes offline przyniesie lepsze zyski.

Damian Zając

SEO Team Leader
Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.