Home Szkolenia Szkolenie Google Analitycs 4 – Wykorzystaj potencjał analityki

Wykorzystaj potencjał analityki

Wybierz szkolenie z GA4

Dla kogo jest
nasze szkolenie ?

  • Marketing Managerowie
  • E-commerce Managerowie
  • Brand Managerowie
  • Analitycy
  • Specjaliści SEO
  • Specjaliści ds. contentu
  • Specjaliści PPC
  • … i dla każdego, kto chce świadomie korzystać z danych

Wybierz szkolenie dopasowane
do Ciebie oraz Twojego zespołu

Szkolenie otwarte

Jeden dzień

990 zł netto

Dołącz do szkolenia grupowego z podstaw implementacji Google Analitycs 4 w naszym krakowskim biurze.

Szkolenie otwarte

Dwa dni

1699 zł netto

Dwudniowe szkolenie w naszym krakowskim biurze z zaawansowanymi modułami dostępnymi tylko
w wariancie PRO

Terminy szkoleń ustalane są indywidualnie.

Szkolenie
dedykowane*

Szkól się razem ze swoim Zespołem

Jeden dzień:
4900,00 netto

Dwa dni
9800 zł netto
6900 zł netto

Szkolenie możliwe w siedzibie firmy* lub w siedzibie PromoTraffic.

*Cena szkolenia w Twoim biurze uzależniona jest od kosztów dojazdu i noclegu.

Sprawdź moduły szkoleniowe

Szkolenie jednodniowe

Praca z Google
Analytics

Poznaj tajniki pracy
z narzędziem. Dowiedz się jak poruszać się po panelu i jak Google Analytics pomoże w rozwoju Twojego biznesu.

Wprowadzenie do GA4

Wspólnie omówimy zmiany, jakie wnosi wprowadzenie GA4. Dlaczego analityka się zmienia i jak realnie zmiany te wpływają na współczesne zarządzanie danymi.

Konfiguracja usługi

Skonfiguruj wspólnie z nami podstawowe ustawienia. Poznaj możliwości konfiguracji GA4 z innymi narzędziami m.in. Google Ads oraz Google Search Console i dostosuj narzędzie do indywidualnych potrzeb.

Sekcja Strona główna

Przeprowadzimy Cię przez moduł Strony Głównej i kluczowe funkcjonalności. Poznasz różnice między GA3, a GA4 i dowiesz się, gdzie znaleźć najważniejsze dane.

Sekcja Raporty

Pokażemy Ci jak wygenerować spersonalizowane raporty, dopasowane do Twoich potrzeb. Zobaczysz, jak wiele możliwości raportowania oferuje nowa wersja narzędzia i nauczysz się, jak planować analitykę na własnym koncie.

Sekcja Eksplorowanie

Sekcja Eksplorowanie to kluczowy aspekt GA4. Narzędzie oferuje szerokie możliwości tworzenia niestandardowych raportów i świadomego korzystania z danych. Nauczymy Cię jak w pełni wykorzystać potencjał personalizowanych ustawień i analizować zachowanie użytkowników.

Raporty Reklamy

Podczas tego modułu nauczysz się analizować kanały reklamowe pod kątem liczby i wartości konwersji. Dowiesz się jak analizować ścieżkę użytkownika i jak podejmować trafne decyzje dotyczące działań reklamowych, na podstawie dostępnych danych.

Raporty – część warsztatowa

Wprowadzenie teoretyczne połączymy z warsztatami. Pod okiem prowadzącego utrwalisz zdobytą wiedzę, dzięki której bez problemu odnajdziesz się w nowym narzędziu.

Dodatkowe moduły w wariancie PRO

Tworzenie
segmentów
odbiorców

Podczas części warsztatowej nauczysz się tworzyć i analizować szczegółowo segmenty grup odbiorców, które pozwolą na skrupulatną analizę zachowania użytkowników oraz precyzowanego targetowania komunikatów na Twojej witrynie.

Część
praktyczna –
Q&A

Podczas drugiego szkolenia jeszcze efektywniej będziemy pracować na Twoim nowym koncie analitycznym. To czas na zadawanie pytań i wspólne dopracowanie ustawień tak, aby wykorzystać pełnię możliwości, jakie oferuje nam GA4.

Poznaj marki, które przeszkoliliśmy

Kto poprowadzi szkolenie ?

Digital Analytics Manager
Mateusz Knapik

Swoją drogę w digital marketingu rozpoczął od tworzenia kampanii w Google Ads i Facebook Ads, ale nie obce są dla niego TikTok Ads czy Pinterest Ads.

W PromoTraffic regularnie wdraża GA4 w sklepach internetowych oraz stronach leadowych.

Podczas szkoleń z GA4 uczy sposobów interpretacji danych obejmujących m.in. pozyskiwanie użytkowników i ich późniejsze ścieżki.

Sprawdź #PROtipy Mateusza

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Czym różni się Czy w GA4 znajdę metrykę “współczynnik odrzuceń”? od Universal Analytics?

Tak, w GA4 z możemy korzystać z metryki “współczynnik odrzuceń”, jednak jest ona inaczej zdefiniowana niż w Universal Analytics, w którym to współczynnik odrzuceń oznaczał opuszczenie strony po wyświetleniu tylko jednej podstrony. W Google Analytics 4 współczynnik odrzuceń jest definiowany przez pryzmat sesji z zaangażowaniem. Sesje z zaangażowaniem to sesje, podczas których użytkownik: spędził przynajmniej 10 sekund lub przeszedł na kolejną podstronę, lub dokonał konwersji.

Czym różni się GA4 od Universal Analytics?

Różnic między tymi dwoma narzędziami jest sporo, ale do najważniejszych możemy zaliczyć: inne podejście do zbierania danych, większe możliwości w personalizacji narzędzia, możliwość śledzenia użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, skuteczniejsze śledzenie użytkownika na kilku urządzeniach oraz możliwość modelowania brakujących danych użytkowników, którzy nie wyrazili zgody na śledzenie. Warto jeszcze wspomnieć, że GA4 umożliwia predykcję danych.

Czy GA4 obsługuje śledzenie konwersji e-commerce?

Tak, Google Analytics 4 obsługuje śledzenie konwersji e-commerce. Aby skonfigurować śledzenie konwersji e-commerce w GA4 musisz wysyłać odpowiednie zdarzenia, które odzwierciedlają różne etapy procesu zakupowego w twojej aplikacji lub na stronie internetowej. Do podstawowych zdarzeń e-commerce możemy zaliczyć: wyświetlenie produktu, dodanie produktu do koszyka i zakup.

W jaki sposób wdrożyć konwersję w GA4?

Chcąc mierzyć liczbę konwersji przy pomocy Google Analytics 4 możemy skorzystać trzech sposobów: skonfigurować zdarzenie przy pomocy Google Tag Managera, utworzyć zdarzenie bezpośrednio w panelu GA4 korzystając z dostępnych warunków lub wgrać zdarzenie bezpośrednio w kodzie strony. W GA4 konwersje ustawia się na podstawie dostępnych zdarzeń.

Czy w GA4 wszystkie raporty trzeba ustawić od “zera”?

W GA4 mamy do dyspozycji trzy główne sekcje: raporty, eksplorowanie i reklamy. Sekcje raporty i reklamy są przygotowane do korzystania bez jakichkolwiek ingerencji. Sekcja eksplorowanie jest właśnie tym miejscem, w którym wszystkie raporty tworzy się na miarę swoich potrzeb. GA4 może pochwalić się uproszczonym interfejsem, ale w tym przypadku mniej nie oznacza gorzej a predefiniowane raporty możemy dostosowywać do własnych potrzeb zmieniając w nich wymiary i metryki.

Masz więcej pytań?

Ładowanie…

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz kontaktowy, a odezwiemy się do Ciebie z propozycją szkolenia dopasowanego do Twoich potrzeb.

Grzegorz Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

    Administratorem danych osobowych jest PromoTraffic sp. z o. o., ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji nawiązania kontaktu i odpowiedzi na formularz. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne nawiązania kontaktu lub do realizacji usługi. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w naszej Polityce prywatności.