Konfiguracja Google Analytics

analityka-ga

Jako że model last clickowy w kontekście mierzenia efektywności kampanii reklamowych staje się coraz bardziej nieefektywny, bardzo ważne jest spojrzenie na działania reklamowe w każdym modelu atrybucji i
zweryfikowanie rentowności prowadzonych działań reklamowych. W tym przypadku, bez poprawnie skonfigurowanego konta Google Analytics ani rusz!

Decydując się na usługę konfiguracja Google Analytics zyskasz przejrzysty pogląd na to, czy Twoje działania reklamowe rzeczywiście spełniają kluczowe dla Twojego biznesu cele.

 

Usługa konfiguracja Google Analytics zawiera:

  • stworzenie dashboardów zewnętrznie za pomocą Google Data Studio, przedstawiających w wybranym okresie czasowym: dane liczbowe (sesje, kliknięcia, ilość nowych użytkowników), dane jakościowe pozyskiwanego ruchu (spędzony czas na stronie, głębokość odwiedzin) oraz dane dot. konwersji i ich kosztów.
  • zdefiniowanie nowych celi w GA,
  • określenie, obliczanie niestandardowych metryk w Google Analytics w celu pomiaru kosztów konwersji,
  • dodanie raportów niestandardowych w GA, wczytujących najważniejsze metryki przedstawiające koszty konwersji i udział poszczególnych źródeł.
  • stworzenie raportów podsumowujących działania kampanii, przedstawiających kolejno:
    główne KPI kampanii,
    dane tygodniowe pod względem efektywności,
    zestawienie wszystkich kampanii i ich efektywności,
    zestawienie słów kluczowych i ich efektywności,
    zestawienie metod kierowania (zainteresowań, tematów) i ich efektywności,
    przedstawienie udziału kampanii w wyświetleniach, w celu pokazania, na ile możliwych wyświetleń pokazują się reklamy,
    przedstawione zostaną najważniejsze godziny, w których użytkownicy najczęściej konwertują bądź odznaczają się jakościowym ruchem (na podstawie tej części optymalizowane są dalsze kampanie),
    przedstawione zostaną najważniejsze miasta i regiony, w których użytkownicy najczęściej konwertują bądź odznaczają się jakościowym ruchem (na podstawie tej części optymalizowane są dalsze kampanie),
    przedstawione zostaną również konwersje wspomagane.

 

Skontaktuj się z nami!

 

 


certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie